- Hirdetés -

Inspiráló példaképeket díjaz az InStyle

|

Idén is jön a #Képesvagyok díjátadó gálája, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom számára. A díj célja, hogy olyan embereket mutasson be és díjazzon, akik hisznek az álmaikban, és folyamatosan dolgoznak azért, hogy megvalósítsák őket – legyen szó szakmai, társadalmi vagy kreatív területről.

A szavazás megkezdődött, és a közönség dönthet arról, kik lesznek a 2024-es év díjazottjai! A #képesvagyok kampány során a jelöltek olyan történeteket osztanak meg, amelyek inspirálhatják és ösztönözhetik a közönséget arra, hogy merjenek nagyot álmodni és kitartani az útjukon.

#Képesvagyok 2024 díj jelöltjei:

#képesvagyok túllépni a korlátaimon

Ebben a kategóriában olyan példaértékű embereket díjazunk, akik bebizonyítják, hogy fizikai vagy mentális korlátaikkal is képesek megvalósítani céljaikat, és történetük erőt ad másoknak is.

Dr. Karsai Dániel

Konkoly Zsófia

Kulka János

Szász Júlia

#képesvagyok beszélni róla

Ebben a kategóriában olyan bátor embereket díjazunk, akik egy fontos társadalmi kérdésről, nehézségről vagy traumáról beszéltek nyilvánosan, erőt adva másoknak, hogy nincsenek egyedül.

Bányai Judit

Legindi Tímea

Szentesi Éva

Till Attila

#képesvagyok tenni az elfogadásért

Ebben a kategóriában olyan embereket díjazunk, akik elkötelezettek a társadalmi és kulturális sokszínűségért, és küzdenek a hátrányos megkülönböztetés ellen. A kategória támogatója: Perwoll.

Csalár Bence

Kecskés Karina

Molnár Ferenc „Caramel”

Sipos Lilla

#képesek vagyunk összefogni

Ebben a kategóriában olyan összefogásokat szeretnénk kiemelni, amelyek az elmúlt időszakban bebizonyították, hogy a közösség ereje határtalan. A közös kiállás erejével jelentős változásokat idéztek elő.

100 Ft-ból házat veszek

Odakint most szörnyek járnak tüntetés kezdeményezés tagjai

Plüss Kommandó

Világszép Alapítvány

#képesvagyok támogatni

Ebben a kategóriában olyan nőket emelünk ki, akik kiemelkedő munkájuk mellett aktívan támogatják nőtársaikat. A kategória támogatója: Kazar.

Feller Adrienne

Marge

Tomán Szabina

Tóth Mária

#képesvagyok küzdeni a céljaimért

Ebben a kategóriában olyan embereket díjazunk, akik kitartásukkal, kemény munkájukkal és bátorságukkal minden akadályt leküzdenek, és mindenkit arra inspirálnak, hogy merjenek küzdeni az álmaikért.

Alföldi Róbert

Balázsi Gergő Ármin

Gulyás Michelle

Tapasztó Orsi

#képesvagyok megmutatni a szépség kortalanságát

Ebben a kategóriában olyan inspiráló nőket emelünk ki, akik az Age Positivity jegyében bizonyítják: a kor csak egy szám, és az igazi szépség kortalan. A kategória támogatója: Pandora.

Dobó Kata

Iványi Orsolya

Pokorny Lia

Udvaros Dorottya

#képesvagyok kitűnni

Ebben a kategóriában olyan fiatal tehetségeket ismerünk el, akik már karrierjük korai szakaszában kiemelkedő eredményeket értek el és elhivatottságukkal tűnnek ki. A kategória támogatója: Schwarzkopf – Gliss.

Gál Lili.

Mészáros Lili

Sisi

Tarnóczi Jakab

#hétköznapi hősök

Ebben a kategóriában olyan hétköznapi emberek történeteit emeljük ki, akik példát mutatnak másoknak azzal, hogy mernek kiállni, edukálni és megosztani saját élethelyzetüket, ezzel közelebb hozva a társadalmat ezekhez a kérdésekhez. Ez a díj az InStyle különdíja.

Bátki Gabriella (Életkékszívvel)

Rohonczi Fanni

Temesfői Alexandra

Vass Flórián

Ikonok

Az InStyle 15. születésnapja alkalmából létrehozott külön kategória, amely az elmúlt évek legemblematikusabb címlapsztárjait és az InStyle által különösen kedvelt személyeket ünnepli. A kategória célja, hogy bemutassa, milyen nagy utat járt be a magazin 2009 óta, mint a világ vezető és Magyarország egyetlen stílusmagazinja. A kategória támogatója: Martini.

Dobó Kata

Epres Panni

Gryllus Dorka

Liptai Claudia

Ónodi Eszter

Pataki Ági

Péterfy Bori

Pokorny Lia

Radics Gigi

Szalay Anna Lilla

Sztarenki Dóra

Tenki Réka

Törőcsik Franciska

Trokán Nóra

Zsédenyi Adrienn

A díjazottak életútja és történetei inspirációt nyújtanak mindannyiunk számára, és példát mutatnak arra, hogy érdemes kitartani, bátornak lenni és a legjobbért küzdeni. A szavazás már elindult, a díjátadó esemény részletei pedig az InStyle oldalán érhetők el.

A #képesvagyok 2024 kampányt számos ismert márka is támogatja, köztük a Martini, a PANDORA és az Uber, akik szintén fontosnak tartják az inspiráló egyéniségek elismerését.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...