Az Instagramra hívja játszani fogyasztóit Magyarország piacvezető ásványvízmárkája. Az „Egy csepp nyár” elnevezésű nyereményjáték keretében a résztvevőknek nincs más dolguk, mint az #egycseppnyar hashtaggel megosztani a nyári utazásaik legemlékezetesebb pillanatait.
A Szentkirályi idén nyáron nyereményjátékkal kedveskedik az utazás és a fotózás szerelmeseinek. Akár egy kétszemélyes New York-i utat is nyerhetnek azok, akik belföldi vagy külföldi nyaralásuk során Szentkirályi ásványvízzel gondoskodnak a megfelelő folyadékpótlásról és az erről készült képet #egycseppnyar hashtaggel megosztják nyilvános Instagram profiljukon, vagy elküldik a Szentkirályi Facebook oldalára privát üzenetben.
A kampány július 2-án kezdődik és augusztus 31-ig tart. A kétszemélyes New York-i utazáson túl minden nap kisorsolnak egy American Tourister bőröndöt, az első 500 képet beküldő pedig garantált ajándékban, egy ’Szentkirályi by REKAVAGO’ kulcstartóban részesül.
A „Legjobb belföldön készült kép” és a „Legjobb fesztiválos kép” tulajdonosát zsűri választja ki, a különdíjasok a közkedvelt márka bőröndjével és egy-egy bőröndnyi ásványvízzel gazdagodnak majd. A nyereményutazást a TUI Utazási Központ és a nemrégiben közvetlen Budapest-New York járatot indító LOT lengyel légitársaság biztosítja.
„Izgatottan várjuk az utazások alatt készült képeket, hiszen ilyenkor kicsit jobban megismerhetjük fogyasztóinkat, közelebb kerülhetünk hozzájuk és részesei lehetünk az élményeiknek. Ők pedig – fotóik segítségével – nem csak követőiknek, hanem a Szentkirályi közösségének is megmutathatják, hol tudnak igazán feltöltődni és kikapcsolódni” – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.
A Szentkirályi különleges módon hívja fel fogyasztói figyelmét a promócióra; a Lara Augmented Reality applikáció használatával bárki életre keltheti a palackok címkéit. Az egyedi vizuális élményt nyújtó alkalmazás ingyenesen letölthető iOS és Android platformokra egyaránt.