Az interaktív citylight-reklámot az Armadillo tervezte, célja pedig az volt, hogy a nem éppen kedvelt háztartási szokásokat szexivé tegye.
A Candy innovatív újításokkal teszi élvezetesebbé a házimunkát, amely az idei brandkampányának üzenete. A Candy brandkampányát az Armadillo reklámügynökség tervezte.
A kampány év elején indult, a konyhakiállításon toszkán hangulatot varázsolt egy 80 négyzetméteres egyedi standdal. Az eseményt influencermarketinggel erősítették – mint utóbb kiderült, óriási sikerrel. Tavasszal és nyár elején online natív tartalmak kommunikáltak az olasz márkáról. Az élményt hangsúlyozva a Candy támogatta a nagysikerű The Great British Bake Off formátum hazai verzióját, a Viasat3-on debütáló Ide süss!-t, ahol az ország legjobb amatőr cukrászai versenyeztek.
A foci-vb élménye tovább lendítette a kampányt: a világbajnokság alatt „Candy focicsemege receptverseny” zajlik a mindmegette.hu-n (július 8-ig) valamint out-of-home kampánnyal „szólítják meg és le” az utca emberét: az óriásplakát-kampány mellett interaktív citylight is hadrendbe állt a Széna téri 4-es/6-os villamosmegállóban és a Westend bevásárlóközpontban.
Mint azt a kreatív stratégiáért felelős operatív igazgatótól, Arany Gábortól megtudtuk, „a mosás nem egy szexi tevékenység, de azzá tudjuk tenni. Például azzal, ha olyan környezetbe helyezzük, amire amúgy is rákattantunk: telefonunkkal összekötjük. Bianca, a Candy okos mosógépe távolról, bárhonnan vezérelhető, akár az utcáról, hazafelé tartva a villamosmegállóból vagy bevásárlóközpontból, ezért vittük a témát az utcára. Ez a fajta reklámfelület olyasmit nyújt, ami a kültéri szegmensben még nem megszokott: interaktív élményt, …ahogyan az okos mosógép használata is. Az interakcióra késztető, beszélő citylight megkerülhetetlen médium, nem tudjuk kiiktatni az életünkből, …ahogyan a mosást sem – csak hogy gyorsan két párhuzamot is állítsunk. És ha már nem tudjuk megkerülni egyiket sem, tegyük mindkettőt élvezetessé” – mondta a reklámügynökség kreatív stratégiáért felelős operatív igazgató, Arany Gábor.
A kampány ősszel rádióspotokkal, ppc-hirdetésekkel, bannermegjelenésekkel, okos otthon környezetben print megjelenésekkel – valamint a már futó, az ügynökség által készített social media tartalmakkal – folytatódik.