- Hirdetés -

Ismét egy RTL-es sorozat volt a legnézettebb

|

A Drága örökösök enyhén csökkenő nézőszám mellett is a hét legnézettebb műsora volt a 18-49 éveseknél. Ezzel párhuzamosan a TV2-n egészen megerősödött Exatlon Hungary.

A két legnézettebb kereskedelmi csatorna versenyében múlt héten apróbb változások történtek: a 18-49 éveseknél és főműsoridőben továbbra is vezet az RTL Klub, de a TV2 kicsit közelebb került hozzájuk. Az RTL Klub főműsoridős közönségaránya ugyanis 0,3 százalékponttal csökkent, a TV2-é pedig 0,5 százalékponttal nőtt, így a heti különbség 2,4 százalékpontot tett ki.

Pusztán a hétköznapokat nézve mindkét csatorna jobb eredmény ért el, az RTL Klub 15,3 százalékos, a TV2 12,7 százalékos share-t. A hétvége hozott nagyobb kilengéseket, az RTL Klubnak szombaton volt a legnagyobb az előnye (RTL Klub: 13,1%, TV2: 6,8%). A vasárnap estét viszont a TV2 nyerte (TV2: 11,1%, RTL Klub: 8,9%). Vasárnap még a Film+ sem volt messze (7%) az anyacsatornája közönségarányától. Az RTL Klub főműsoridős eredményét egyébként A magányos lovas című western húzta le.

4. hét / 3. hét / 2. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14% / 14,3% / 13,5%
TV2 – 11,6% / 11,1% / 11,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya, zárójelben a korábbi hét eredményei (4. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 19,3% (19,7%)
Fókusz – 19,1% (18,6%)
Drága örökösök – 19,5% (21,6%)
Barátok közt – 13,8% (13,5%)
Éjjel-nappal Budapest – 12,7% (12,4%)

TV2
Tények – 14,6% (13,8%)
Exatlon Hungary – 16,3% (16,2%)
Legyen Ön is Milliomos – 8,1% (8,6%)

Annak ellenére, hogy szegény Fókuszt állandóan pakolgatják a főműsoridő és a késő délutáni műsorsáv között, egészen jó eredményeket szállít, amikor épp az RTL Híradó után kezdődik. Az esti hírműsorhoz képest még plusz nézőket is be tud hozni a 18-49 éveseknél és a közönségaránya is magas. Jól mutatja ezt, hogy a múlt keddi Fókusz a kereskedelmi célcsoportnál a hét második legnézettebb műsora volt. A hétfői Fókusz pedig a teljes lakosságon belül a harmadik helyen végzett.

A 18-49 éveseknél múlt héten is a Drága örökösök bizonyult a legnézettebbnek, a keddi epizód 324 ezres nézőszámot hozott. Az RTL-es napi sorozat továbbra is nagyon erős, viszont azért látni az eredményében egy csökkenő tendenciát. A teljes lakosságnál például már nem nyerték a hetet, a csütörtök esti RTL Híradó kicsit több nézőt vonzott.

A TV2-n futó Exatlon nem kezdte túl reménykeltően az évet, viszont azóta javított, apránként növelni tudta a share-jét. A műsor utolsó negyedében – amikor a Barátok közttel futott azonos időben – pedig nyerte is az adott sávot.

A reaktivált Legyen Ön is Milliomos ezzel ellentétes utat járt be, hétről hétre olvadozik a közönségarányuk, alulról figyelgetik a TV2 átlagát. Nem úgy tűnik, hogy ebből egy hosszú életű visszatérés lesz.

Az RTL Klubon szombat esténként futó A Tanár a korábbi héthez viszonyítva a teljes lakosságnál gyakorlatilag szinten tartotta a nézettségét, ami 656 ezret jelentett. A 18-49 éveseknél viszont 278 ezerről 247 ezerre csökkent a nézőszámuk, a közönségarányuk pedig 16,1 százalékról 15,5 százalékra. Ugyanakkor azért ez is jó eredménynek számít, az adott műsorsávot jelentős előnnyel nyerte a sorozat.

A Tanárral párhuzamosan fut a Duna Tv Dal című műsora. Korábban ez a produkció a kereskedelmi csatornákkal versenyképes nézőszámot hozott, most viszont inkább csak a Duna Tv viszonylatában számít erősnek. Ez konkrétan a 18-49 éveseknél 53 ezer nézőt jelent. Az a vicc, hogy Duna Tv-n ez manapság már tényleg jó eredménynek számít, de még így is kevés ahhoz, hogy a heti 50 legnézettebb műsor közé bekerüljön a kereskedelmi célcsoportnál.

A teljes lakosságnál már jobban hangzik a Dal 314 ezres nézőszáma. Igaz, a Duna Tv házi toplistáján ez csak a harmadik helyere volt elegendő, mert a Dalt megelőzte a SzerencseSzombat (334 ezer néző) és a Gasztroangyal (378 ezer).

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...