- Hirdetés -

Ismét keresik az innovatív szervezeteket

|

- Hirdetés -

Az Invitech tizedik alkalommal várja a digitalizációra és az innovatív megoldásokra fogékony nonprofit szervezetek jelentkezését. Az Invitech InnoMax Díj tavalyi pályázatán egy animációs lézerprojektor terve, egy kórházi szolgáltatásokat értékelő online felület, egy egészséges, környezettudatos táplálkozást támogató alkalmazás, a társadalmi szolidaritás eszméjét népszerűsítő online játék, valamint egy hátrányos helyzetű emberek integrációját segítő vendéglátóhely is a nyertesek közt volt.

A társaság azzal a céllal hozta létre a díjat még 2010-ben, hogy felhívja a figyelmet a kreatív, innovatív, a gyorsan változó piaci körülmények között is helytálló cégekre, illetve, hogy teret és lehetőséget adjon a fejlődni képes vállalatoknak önmaguk megmutatására. 2016-ban az InnoMax Díj szellemisége megújult, középpontba állítva a közérdeket szolgáló innováció érvényesülését. Felismerve, hogy a korszerű eszközök és a naprakész tudás átadása milyen jelentőséggel bír a nonprofit szervezetek esetében, 2018-ban a pályázat már teljes egészében a civil szféra szereplőinek részvételére koncentrált. A legjobb projektötletek ismertségét pedig tovább növelte, hogy azokat az Invitech még az elbírálás időszakában közönségszavazásra is bocsátotta.

„Az Invitech a nonprofit szervezetekre fókuszáló koncepcióját viszi tovább 2019-ben is. Sőt, bevonva kollégáinkat, egy további díjra társaságunk dolgozói is javasolhatnak a környezetükben működő, társadalmilag példamutatóan értékes tevékenységet folytató civil közösségeket. Ezzel is az a célunk, hogy minél több ember ismerje fel ezeknek a szervezeteknek a fontosságát, minél többen figyeljenek fel az ott folyó munkák eredményeire. Fontosnak tartjuk a díjjal járó szakmai tanácsadást is, amelynek keretében szakembereink abban is segíteni tudnak a nonprofit szervezeteknek, hogy minél sikeresebben végezzék tevékenységüket a gyorsan változó informatikai kihívások közepette” – fogalmazott Marton László, az Invitech vállalati értékesítési vezérigazgató-helyettese, az Innomax zsűritagja.

Az alapítás óta közel 800 pályamű érkezett, és összesen mintegy száz projektötlet részesülhetett, némely esetben több millió forintos díjban. A hagyományoknak megfelelően ismét neves szakemberekből álló zsűri választja majd ki az elismerésre leginkább érdemes négy pályaművet, de ez alkalommal is lesz közönségszavazás, az új elemként meghirdetett „Innomax Dolgozói Díj” mellett. A pozitív tapasztalatok alapján, a társaság továbbra is az Effekteam Egyesület (korábbi nevén Magyar Adományozói Fórum) szakértő közreműködésével bonyolítja le a pályáztatási folyamatot.

A pályázatok beadásának határideje 2020. január 15. A nyertes projekteket 2020 áprilisa és decembere között kell megvalósítania a támogatott szervezeteknek. A kiírás már elérhető a társaság honlapján.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Drámai projektben a Nemzeti Filmintézet

Fésős András Kelj fel és járj címmel készülő, apa-fia drámájának 450 millió forint gyártási támogatást szavazott meg a Nemzeti Filmintézet (NFI) Filmszakmai Döntőbizottsága.A film szereplőválogatása már elkezdődött, a forgatás jövő év elején indul –...

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA