Nemcsak a premieradásokkal, hanem az ismétlésekkel is listavezető volt A mi kis falunk. A TV2 legnézettebb műsora a Bezár a bazár és a Tények volt, de jól kezdett nálunk a Hegyi doktor című sorozat is.
Erős hete volt az RTL Klubnak, illetve úgy összességében az RTL Magyarországnak. A legnézettebb RTL-es csatorna közönségaránya 1,7 százalékponttal emelkedett, ezzel párhuzamosan ugyan javított a TV2 is (0,6 százalékponttal a korábbi héthez képest), viszont nőtt a két csatorna közötti differencia. Múlt héten az RTL Klub minden estét megnyert a 18-49 éveseknél.
Csoportszinten a 18-49 éveseknél és teljes napon az RTL Magyarország vezetett 22,8 százalékponttal, ezzel párhuzamosan a TV2 Csoport 21,7 százalékot ért el. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben pedig ennél magasabb volt az RTL Magyarország előnye a TV2 Csoport előtt (27,9 százalék, illetve 23,4 százalék).
Még említést érdemel az is, hogy a Viacom csatornái is jó hetet zártak. Csoportszinten teljes napon 9,1 százalék, főműsoridőben 8,1 százalék volt a share-jük. Ezzel az RTL Magyarország és a TV2 Csoport után markánsan a „harmadik erőnek” számítottak, most nagyon messze volt a Viacomtól a többi csatornaportfólió.
32. hét / 31. hét / 30. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)
RTL Klub – 13,8% / 12,1% / 12,9%
TV2 – 8,9% / 8,3% / 9,1%
Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (32. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 18,5% (17,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,4% (15,3%)
A mi kis falunk – 21% (19,6%)
Barátok közt – 12,2% (11,9%)
TV2
Tények – 12,9% (14,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,2% (15,8%)
Hegyi doktor – Újra rendel – 10%
Bezár a bazár – 10,9% (11,6%)
Áll az alku – 9,2% (8%)
Az RTL Klub hétköznap estéinek legerősebb pontja múlt héten is A mi kis falunk ismétlése volt, az átlagban 21 százalékot kitevő közönségarányuk nagyon erős eredménynek számít. A Barátok közt gyengélkedése viszont folytatódott, nem érték el az RTL Klub heti átlagát, pedig a felvezetőműsorra nem lehet panaszuk.
A TV2 a Tények utáni sávban mutatta be a Hegyi doktor című sorozatot. A 10 százalékos első heti share-jük jó kezdésnek számít, pláne, hogy a héten belül növekvő tendenciát mutatott a német sorozat.
A Bazár a bazár ismétlése így a nyár végére mintha már kezdene fáradni, de a 11,6 közönségarányuk még így is jó 30 százalékkal magasabb a TV2 főműsoridős heti átlagánál. Megemberelte magát kicsit az Áll az alku is, csatornaátlag felett zárták a hetet, ráadásul hétfőn – a 18-49 éveseknél – magasabb volt a nézettségük, mint a Bezár a bazárnak, illetve mint az RTL Klubon párhuzamosan futó A tanárnak.
Az elmúlt hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is A mi kis falunk volt. A kereskedelmi célcsoportnál a szerdai adásra (274 ezer néző), a teljes lakosságnál a csütörtöki epizódra (699 ezer néző) voltak a legtöbben kíváncsiak.
A TV2 legnézettebb tartalma – a 18-49 éveseknél – a Bezár a bazár szerdai adása volt, ami 147 ezer nézőt ültetett a képernyők elé ebből a célcsoportból. A teljes lakosságnál a vasárnapi Tények végzett a csatorna házi toplistájának élén, ami 641 ezer nézőt vonzott.
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
Heszler Róbert
Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés
Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.
Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.