- Hirdetés -

Izgalmas közvetítések a Discoveryn

|

A Discovery és a PGA TOUR stratégiai szövetséget köt, és létrehozzák a golf új nemzetközi multiplatformját, amely világszerte minden képernyőn és készüléken elérhetővé teszi a rajongók számára a sportág versenyeit, legjobb játékosait és legizgalmasabb pillanatait, A partnerség célja az is, hogy a golf népszerűsége és rajongótábora az egész világon növekedjen.

Az Egyesült Államokon kívül a PGA TOUR minden eseményének globális multiplatform élő közvetítési jogaira vonatkozó, eddig példa nélküli megállapodás 12 évre szól (2019-2030). Összesen évi 2000 óra tartalom közvetítését jelent, melynek része a PGA TOUR-hoz tartozó hat esemény, emellett évi közel 150 egyéb verseny, többek között a THE PLAYERS Championship, a FedExCup Playoffs és a Presidents Cup.

A 220 országra és területre vonatkozó lineáris jogok mellett a megállapodás egy dedikált PGA TOUR over the top (OTT) videós felület létrehozását is tartalmazza, amelynek megvalósításában a Discoverynek az Eurosport Playerrel szerzett tapasztalatára építenek. A Discovery több mint kétmilliárd dollárt fektet be az együttműködés ideje alatt. Ennek része a PGA TOUR nemzetközi médiajogainak megvásárlása, illetve a globális – Egyesült Államokon kívül elérhető – OTT platform létrehozása.

A Discovery a PGA TOUR-eseményeket portfóliója fizetős és ingyenesen fogható csatornáin, digitális és online felületein fogja közvetíteni, és együttműködik annak kidolgozásában is, hogyan hasznosíthatóak a PGA TOUR gazdag archívumának jogai minden médiaplatformon.

David Zaslav, a Discovery elnök-vezérigazgatója: „A mai nap a golfrajongók ünnepe világszerte. A Discovery és a PGA TOUR olyan együttműködést kötött, mint senki más eddig. A hosszú távú partnerség lévén létrejön a golf új globális otthona, ahol évente többek között 2000 óra élő tartalmat kínálunk a sportág legnagyobb pillanataiból, történeteiből és sportolóiról. A pjongcsangi első sikeres olimpiánkat követően a Discovery világszerte erős terjesztési hálózatával és hirdetési infrastruktúrájával, piacismeretével, a sport területén a fogyasztókat közvetlenül elérő platformokkal és márkákkal kapcsolatban szerzett globális tapasztalatával járul hozzá ahhoz, hogy a golfban értékes kínálatot hozzunk létre közösen az Egyesült Államokon kívül minden piacon.

A PGA TOUR 2007 óta egyedileg tárgyalt az Amerikán kívüli közvetítési jogokról. A Discovery és a PGA TOUR együttműködése a két szervezet nemzetközi multiplatform jogok kezelésében és új digitális szolgáltatások elindításában szerzett együttes tapasztalatára épít. A partnerség révén erőteljes nemzetközi terjesztési és közvetítési stratégiát alakítanak ki a golf legnagyobb presztízsű versenyeihez, amellyel optimalizálható a nézők elérése a szabadon fogható, a fizetős és a digitális csatornákon.

Az együttműködés két egymást nagyon jól kiegészítő, a történetmesélés és a sport terén gazdag örökséggel rendelkező globális márkát hoz össze. A PGA TOUR változatos tartalmai, gyártási tapasztalata, médiajogai és globális médiapartnerségei egyesülnek a Discovery világszerte szerzett helyi médiapiaci ismeretével, globális marketing- és promóciós platformjaival, és a legnagyobb és legnézettebb sportágakhoz kapcsolódó multiplatform-megállapodások legjobb kihasználásában gyűjtött tapasztalatával.

A projektet Alex Kaplan irányítja, aki a Discovery és a PGA TOUR közös vállalkozásának elnöke és ügyvezetője lesz. Kaplan korábban az Eurosport Digital kereskedelemért felelős ügyvezető alelnöke volt, irányítása alatt az Eurosport közvetlenül a felhasználók számára értékesített (D2C) szolgáltatásaira feliratkozók száma elérte az egymilliót. Azt megelőzően az NBA globális médiadisztribúcióért felelős alelnöke volt, ahol a globális D2C stratégiáért felelt. A közös csapat egyik vezetője lesz terjesztésért felelős alelnökként Thierry Pascal a PGA TOUR-tól.

A Discovery jelentős tapasztalatot szerzett már globális sportjogok menedzselésében, a nézettség és a nézői élmény növelésében, saját és partnerplatformokon egyaránt. A Discovery az olimpia otthona Európában, és vezető sportmárkája, az Eurosport révén 54 országban kínál egész évben prémium, teljesen lokalizált tartalmat televízión és az első számú európai OTT streamingszolgáltatón, az Eurosport Playeren. A Discovery – négy olimpia (2018-2024) európai televíziós és multimédia jogainak tulajdonosaként – globális tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi sportjogok és disztribúció területén.

A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához kapcsolódóan a Discovery több mint negyven szabadon fogható közvetítésre vonatkozó partneri megállapodást kötött, és az olimpia minden perce streamingszolgáltatáson keresztül elérhető volt Európában. A fiatalabb korosztályt innovatív közösségimédia-partnerségeken keresztül érték el – például a Snapchat első olimpiai együttműködésével Európában. A Discovery rekordszámú nézőt ért el televízión vagy digitális platformokon: az európai lakosság 63%-a szabadon fogható vagy fizetős televízión, digitális platformon vagy közvetítő partnereken keresztül találkozott az olimpiai játékokkal.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...