- Hirdetés -

Ízletes együttműködésben az ALDI

|

Az ALDI Magyarország tovább bővítette együttműködését és termékfejlesztését a CAFE FREI-jel. Az eredmény: két, saját márkás kávé, amelyeknek ízvilágát az áruházlánc ikonikus termékei ihlették. A BARISSIMO BY CAFE FREI kávék kizárólag az ALDI üzleteiben lesznek kaphatók. A „Nussknacker” őrölt kávékeverék igazi aromabomba, amely a népszerű ALDIs csokoládé ízvilágát tükrözi, a „Germknödel” ízvariánst pedig az áruházlánc fagyasztott kínálatában található, szintén sikeres szilvás gőzgombóc ihlette.

Közös termékfejlesztésbe fogott az ALDI Magyarország és a CAFE FREI. A kávécég több terméke már eddig is elérhető volt az áruházlánc valamennyi hazai üzletében, most azonban teljesen új, ízesített kávékat fejlesztett ki a két vállalat. Az ALDI globálisan BARISSIMO néven forgalmazza a saját márkás kávéit, ez a kávécsalád egészült ki a BARISSIMO by CAFE FREI termékvonallal. Az új kávék ízvilágát két ALDI-termék ihlette. Az egyik a Nussknacker mogyorós csokoládé, a másik pedig a szilvalekvárral töltött Bella gőzgombóc.

„A Nussknacker csokoládé egy olyan ikonikus ALDI-termék, amely már számtalan hazai és nemzetközi teszten bizonyította, hogy méltó versenytársa a legismertebb csokoládémárkáknak. Magyarországon is nagyon közkedvelt, nem csupán a karácsonyi és húsvéti ünnepek alkalmával, hanem egész évben. Ezért is döntöttünk ihletadóként mellette, amikor egy csokis-mogyorós ízvilágú kávét képzeltünk el. A másik ötletadó a szilvalekvárral töltött gőzgombóc, a délnémet és osztrák konyha hagyományos, kelt tésztából készült gombócféléje, amely a hófödte hegycsúcsok, a forralt bor illatú hütték világát idézi, német gyökerű cégként ezért is esett rá a választásunk” – mondta Pusztai Ádám, az ALDI Magyarország országos beszerzési koordinációs igazgatója a termékbevezetés kapcsán.

„Ezekkel a termékekkel még szélesebb vásárlói körnek tudjuk megmutatni a CAFE FREI egyedi, izgalmas ízvilágát. Évek óta jelen vagyunk az ALDI üzleteiben a kávéinkkal, különböző ízekben és kiszerelésekben, a kétféle őrölt BARISSIMO by CAFE FREI pedig kicsit eltérő ízvilágot képvisel, mint a mi egzotikus, trópusi vidékek ihlette kávéink, ezért jól kiegészítik a saját palettánkat. Ugyanolyan kreatív módon terveztük és alkottunk meg ezt a két ízt is, mint a CAFE FREI összes termékét, a kávézói italkülönlegességektől kezdve a polcokon található otthoni kávékig. Bízunk benne, hogy a vásárlók is szeretni fogják, és ez az együttműködés lehetőséget teremthet akár a nemzetközi piacon való közös megjelenésre is az ALDI-val a jövőben” – árulta el Frei Tamás, a CAFE FREI társalapítója a kooperáció kapcsán.

Miután megfogalmazódott a BARISSIMO by CAFE FREI ötlete, elkezdődtek a szakmai egyeztetések, lezajlott egy gyárlátogatás a CAFE FREI szécsényi üzemében, ahol az ALDI képviselői megismerkedtek a termékfejlesztési folyamatokkal és a gyártási technológiával. A brazil alapkávé kiválasztása után elkezdődtek a kísérletezések az ízesítéssel, figyelve az egyes ízkomponensek arányaira. Ezután következtek az ízpróbák, és az ALDI visszajelzései alapján haladtak a fejlesztési lépések, így született meg az összekóstolásokat követően a két végleges ízvariáció. Az ötlettől a kifejlesztésig összesen 12 hónap telt el, ezalatt megtörténtek az ellenőrző laborvizsgálatok, illetve a csomagolástervezés és a grafikai koncepció véglegesítése is.

Mindkét BARISSIMO by CAFE FREI kávé kitűnő eszpresszónak, illetve bármilyen tejes ital is készíthető belőle. Édes ízviláguknak köszönhetően akár desszertként is fogyaszthatók, illetve különféle kávés édességekhez is remekül használhatók.

A BARISSIMO by CAFE FREI kávéi a kávécég Szécsényben működő gyárában készülnek, és országszerte minden ALDI-üzletben kaphatók. Mindkét őrölt kávé 200 grammos kiszerelésben lesz elérhető, 1099 forintos egységáron.

„Az ALDI Süd vállalatcsoport saját kávégyárral rendelkezik Németországban, és saját márkás kávéink többsége itt készül. Mi mégis egy magyar partnert választottunk új kávénk fejlesztéséhez, hiszen ahol csak lehet, a hazai beszerzési forrást preferáljuk. A CAFE FREI által gyártott kávék kiváló minősége versenyképes árral párosul, a márka alapértékei pedig nagyon hasonlóak az ALDI-éihoz, ezért is döntöttünk mellettük. Vásárlóinknak megfizethető áron kínálunk hagyományos és különleges ízvilágú kávékat” – tette hozzá Pusztai Ádám.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...