- Hirdetés -

Átszervezés az RTL-nél – Vidus Gabriella a változásokról

|

Az RTL Magyarország átszervezi és megújítja a lineáris és non-lineáris tartalmak tervezéséért, beszerzéséért és adáselőkészítéséért felelős szervezeti egységek struktúráját. Az újonnan létrehozandó Content Hubban integrálják mindazokat az üzleti folyamatokat és szakmai stábokat, amelyek korábban egymással párhuzamosan működtek, az új struktúrát 2021 február 1-től vezetik be. A döntések végrehajtásának meggyorsítását és a párhuzamosságok megszüntetését várják a lépéstől – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.

A változások részeként a CLT-UFA Hungarian Broadcasting Division-höz kerül a tartalombeszerzés területe, amelynek vezetője a második generációs csatornák, valamint a digitális felületek programigazgatói feladatait is ellátó Szabó Balázs lesz – derül ki az RTL Magyarország közleményéből. A szakember a Sony Pictures Television Central (STC) Europe-tól érkezik a CLT-UFA Hungarian Broadcasting Division (HBD) vezetésébe, Luxemburgba.

A médiacég tájékoztatása szerint a most bejelentett átalakítás célja, hogy tartalomalapú és összképernyős szemléletű tervezés valósuljon meg egy új – az eddigi párhuzamos rendszereket egyesítő – hatékonyabb szervezetben. „A digitalizációval gyorsan változnak a médiafogyasztási szokások, ezt a tendenciát a világjárvány csak még jobban felerősítette” – fogalmazott Kolosi Péter programigazgató a modellváltással kapcsolatban. „Az RTL Magyarország büszke arra, hogy hagyományosan az iparági változások early adoptere, korai alkalmazója a hazai piacon. Erre a piacvezető szerepre példa a tartalomszerkesztésért felelős folyamatok és szervezeti egységek mostani integrációja is” – tette hozzá Kolosi Péter.

Az integráció révén létrejövő új szervezeti egység, a Content Hub a csatornaalapú tervezés helyett tartalomalapú megközelítéssel tervezi meg és hangolja össze az egyes produkciók útját, illetve életciklusát az RTL Magyarország csatornái és platformjai között.

„Funkció nem vész el, csak átalakul: pontosabban egy új, egységes szervezetbe tagozódik” – jelezte Kis-Bocz Éva, a transzformációs projekt vezetője. „Minden kollégánk munkájára számítunk az adásmenet-készítéstől a formátumvásárláson át a szinkronig.”

„A mostani átszervezéstől a döntések végrehajtásának meggyorsítását és a párhuzamosságok megszüntetését várjuk. Az átalakítás gondolata egyébként már tavaly megfogalmazódott a digitális platformjaink előtérbe kerülésével, mindenképpen szerettük volna elkerülni, hogy a tartalmi döntések és operatív feladatok kapcsán az RTL Klub és a második generációs kábelcsatornák mellett egy harmadik, párhuzamos „láb” is létrejöjjön” – tudtuk meg Vidus Gabriellától, az RTL Magyarország vezérigazgatójától. „A programming döntéshozatali folyamatunk azonban nem változik a most bejelentett átszervezéssel, abban lesz változás, ahogyan végrehajtjuk ezeket a döntéseket. 2015 óta működik a luxemburgi szervezet, ami eddig is ellátott programing feladatokat. Fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy az, hogy milyen tartalmakat vásároljunk az RTL Klubra az továbbra is itthon dől majd el, a beszerzésben támaszkodunk majd fokozottan a luxemburgi cégre, és nem lesz változás Kolosi Péter feladataiban” – fűzte hozzá a cégvezető.

A Content Hub a három nagy funkció egységére épül: tartalomtervezés, tartalombeszerzés és adásanyag-előkészítés. Ez a három terület az új szervezetben egymással összehangolva tervezi meg és készíti elő az egyes tartalmakat az RTL Klub és a második generációs lineáris csatornák számára, valamint az RTL Magyarország digitális felületein való bemutatásra. Az RTL Magyarország a változások részeként Luxemburgból irányítja a tartalombeszerzést: a terület vezetője Szabó Balázs lesz, aki a Sony Pictures Television Central (STC) Europe-tól érkezik. A luxembourgi központból dolgozó szakember a CLT-UFA Hungarian Broadcasting Division (HBD) új programigazgatójaként felel majd a kábelcsatornák és a non-lineáris platformok tartalmi igazgatásáért, illetve az RTL Magyarország teljes tartalombeszerzéséért.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...