- Hirdetés -

Jó hajrát nyomott A mi kis falunk

|

Az évad utolsó része is magas nézettséget hozott, a 18-49 éveseknél A mi kis falunk közelébe sem ért más műsor. A közmédia házi toplistáját a vasárnapi Forma-1-es futam vezeti, ami több nézőt vonzott, mint a Magyarország-Kazahsztán meccs.

A múlt héten az RTL Klub 18-49 éveseknél mért főműsoridős közönségaránya 0,6 százalékponttal csökkent, a TV2-é 0,4 százalékponttal nőtt. Összességében tehát 1 százalékponttal lett kisebb a kettejük közötti differencia, ami így 2,1 százalékpontot tett ki.

Az esték többségét az RTL Klub nyerte, a TV2 kedden és csütörtökön tudott a fő konkurense elé kerülni. A legnagyobb különbséget a szombat este hozta, amikor az RTL Klub 19,2 százalékos közönségarányára a TV2 csak 9,2 százalékkal tudott válaszolni. A legszorosabb este pedig a vasárnap volt: az RTL Klub 11,9 százalékos, a TV2 pedig 11,5 százalékos közönségarányt ért el.

12. hét / 11. hét / 10. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,4% / 14,0% / 14,0%
TV2 – 11,3% / 10,9% / 10,7%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (12. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 19,7% (18,9%)
Fókusz – 16% (13,2%)
A Fal – 12% (12,5%)
Barátok közt – 12,2% (11,6%)
Éjjel-nappal Budapest – 11,2% (12%)

TV2
Tények – 13,4% (13,7%)
A Piramis – 13,7% (14,5%)
Áll az alku – 10,7% (10,3%)
Drágám, add az életed – 6,9% (7,2%)

A napi állandó műsorok közül az RTL Klub esetében a múlt héten tovább erősödött az esti RTL Híradó, a hírműsor átlagos közönségaránya megközelítette a 20 százalékot. A korábbi héthez képest javult a Fókusz is, aminek a 16 százalékos átlaga magasabb, mint a főműsoridős csatornaátlag. Hangyányit javított a Barátok közt, de még így is az RTL Klub átlaga alatt maradtak. Utolsó hetében tovább romlott A Fal share-je, valószínűleg nem nagyon bánják már az RTL-nél, hogy kifut ez a vetélkedő.

A TV2-nél a korábbi héthez képest kicsit csökkent a Piramis közönségaránya, de még így is bőven a csatornaátlag felett teljesített. Az Áll az alku share-je egy picit javult, de a TV2 átlagát még így sem ugrották meg, a Drágám, add az életed ismétlése pedig továbbra sem szállít valami erős nézőszámot.

Múlt héten került képernyőre az RTL Klubon A mi kis falunk második évadának utolsó epizódja. A saját gyártású sorozat az elmúlt hetekhez hasonlóan ismét a legnézettebb műsornak bizonyult. Az egyébként külön érdeme a sorozatnak, hogy különösebb kilengések nélkül teljesített, azaz meglehetősen stabil nézőszámot hozott hétről hétre. Ez múlt szombaton a 18-49 éveseknél 422 ezres nézettséget, a teljes lakosságnál 1,05 milliós nézőszámot jelentett.

A kereskedelmi célcsoportnál a hét második legnézettebb műsora címmel a múlt hétfői Fókusz büszkélkedhet, amire 277 ezren voltak kíváncsiak (a teljes lakosságból 761 ezren). A teljes népességnél a toplista második helyén nem a Fókusz, hanem a keddi RTL Híradó áll 893 ezres nézettséggel.

A 18-49 éveseknél a TV2 legnézettebb műsora a vasárnap este műsorra tűzött A szépség és a szörnyeteg című film volt. A második legnézettebb pedig a csütörtöki Piramis. Előbbi 268 ezer, utóbbi 232 ezer nézőt érdekelt. A teljes lakosságnál a TV2 listavezetője a keddi Tények volt, ami 849 ezres nézőszámot produkált.

A 18-49 éveseknél a közmédia két legnézettebb tartalmát az M4 Sport szállította. A vasárnap kora reggeli Forma-1-es közvetítés szerepelt legjobban a maga 136 ezres nézőszámával – a teljes lakosságból 304 ezer nézőt vonzott a verseny. A második legnézettebbnek pedig a Magyarország-Kazahsztán meccs bizonyult, amire a 18-49 évesek közül 123 ezren, a teljes lakosságból 290 ezren voltak kíváncsiak.

A teljes lakosságnál egyébként a két sportesemény csak a negyedik és az ötödik legnézettebb volt, eléjük került ugyanis a Gasztroangyal (397 ezer néző), a Végtelen szerelem című török sorozat (353 ezer néző) és a Szerencseszombat (338 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...