Ennek az eredményeit április 11-én, a Video Academy workshopon mutatják be. A rendezvény résztvevői egy 15 ezer forint értékű Google Ads hirdetési kupont kapnak ajándékba.
Vajon mennyit számít a kreatív a videós kampányunk sikerességében? Milyen minőségű kreatívokat érdemes készítenünk? Tényleg elég egy jobb okostelefon a videók rögzítéséhez? Élénk, erős színeket vagy inkább finomabb tónusokat érdemes használnunk? Szemből, esetleg félprofilból vegyük fel, ha élőszereplős videót forgatunk?
Ilyen és ehhez hasonló kérdésre válaszol a YouTube legújabb nagymintás kutatása, amelyben 18 hónapon keresztül, több mint 5000 kampányban, több 10 ezer különböző A/B tesztben kereste a videós kreatívok titkát a Google.
Amennyiben kíváncsi, milyen válaszokat adott a kutatás, jelentkezzen a Video Academy képzésünkre, ahol Kovács Péter, a YouTube hazai felelőse részletesen bemutatni a kutatás eredményeit.
A rendezvényen Boros Botondtól, a Google Magyarország marketingvezetőjétől megtudhatják, hogyan érdemes reagálni a megváltozott fogyasztói igényekre. Az influencerekkel való hatékony együttműködésről beszél majd Varga-Szilágyi Zsolt (BugTV, PostForRent), majd egy kerekasztal-beszélgetés keretében lehet még jobban elmélyülni a témában.
Az esemény része lesz egy kétórás videós workshop is, amelynek végeztével a résztvevők egy konkrét tervet állítanak össze saját márkájukra szabva, hogy mely csatornákon, milyen emberek számára, milyen videóstratégiát érdemes készíteniük, s hogy annak sikerességét milyen mérési és performansz indikátorok mentén érdemes megítélniük.
A Video Academy április 11-én, 14 órától kerül megrendezésre a Millenáris Campuson. A workshopról minden további információt megtalál ide kattintva, az esemény honlapján. Jelentkezését a linda.lazar@marketingmedia.hu címre is elküldheti.