Kampányol a Duna House

A Duna House ÉPP JÓKOR! márkakommunikációs platformhoz tartozó brandkampányának AI segítségével megálmodott outdoor kreatívjaival 2025. október 1. és 31. között, Budapesten és 20+ további városban lehet találkozni óriásplakátok, citylightok, digitális citylightok, peronreklámok és 4-6-os villamosmatricák formájában.

Az országos integrált kampányt teljessé tevő intenzív PPC és programmatic digitális marketingaktivitásokat adatvezérelt pDOOH megoldások, influencer együttműködések, social media márkaaktivációk, kutatás- és belső kommunikációs eszközök, továbbá Duna House irodai POS megjelenések is színesítik.

A kampány célja a Duna House és a cégcsoporthoz tartozó pénzügyi brand, a credipass márkaláthatóságának erősítése egy rendkívül turbulens piaci időszakban, az egykapus rendszer előnyeit is kiemelve + hosszabb távon bizalomerősítés, avagy az ingatlan- és pénzügyi tanácsadói szakma általános megítélésének javítása.

A márkaplatform középpontjában az ingatlanvásárlók és -eladók támogatása, edukációja és felhatalmazása áll.

„A családi konzultációk meghatározó, a kutatásunk által is igazolt jelenlétére alapozva fontos, hogy empatikusan, a véleményeket és benyomásokat kiegészítve alakítsunk ki olyan környezet, amelyben egyre nagyobb szerepet kaphatnak a felkészült szakértők. Minden élethelyzetben. Az Otthon Start Program miatt ráadásul több tízezer első lakást vásárló jelenik meg az ingatlanpiacon, akiknek ugyancsak az érzelmi terheiket figyelembe véve kell megmutatnunk a megnyugtató kiutat a lakáspiaci trendek, az adminisztráció, a finanszírozás és a szabályozások útvesztőiből” – mondta Megyeri Dániel, a Duna House marketing- és PR vezetője.

Az ÉPP JÓKOR! márkakommunikációs platform (egyben szellemi triggerpont) arra hívja fel a figyelmet, hogy a jó szándékú családi és baráti tanácsáradat közepette is el kell jönnie annak a pillanatnak, amikor életünk legnagyobb vagyontárgya esetében már érdemes szakértőt bevonni a pénzügyi szempontból is legjobb döntés meghozatalához.

Az AI technológiával készített reklámszpotban a családi diskurzusok során leggyakrabban felbukkanó véleményeket ütköztetik (jó környék vs rossz környék, felújítandó vs új építésű, rohanjunk a bankba vs várni kéne).

A kampányhoz személyes érintettségen, vagyis lakásvásárlással, költözéssel, felújítással vagy ingatlanszakértőkkel kapcsolatos tapasztalatokon alapulva pedig influencerként Dukai Regina, a Síkideg duó (Linczényi Márkó + Turai Barna), Németh Hanna (I Love Matek), Abosi Barna, Sydney van den Bosch, Henry Kettner és Gelencsér Timi csatlakozott (FB + IG + TikTok + YT).

A különböző ingatlanvásárlói és -eladói élethelyzetek lelki terhei kapcsán Fuller Bianka pszichológus is segített. A szakember a komplex együttműködés keretein belül multiplatform edukációs videósorozat is készít többek között olyan témákról, mint a döntési paralízis, a hibázástól és a hosszú távú elköteleződéstől való félelem (például hitelfelvétel), a megfelelési kényszer és a FOMO, valamint a költözés mint új életszakasz kezdete.

„Az ingatlan- és hitelpiacon a naprakész szakmai tudás mellett minden eddiginél jobban felértékelődött az emberi kapcsolódások ereje és jelentősége. Ezért a kutatásunk tanulságait és a pszichológiai aspektust az országos értékesítői hálózatunknak szánt kiadványainkba és segédanyagainkba, valamint az oktatási és továbbképzési tevékenységünkbe is beépítjük” – tette hozzá Megyeri Dániel.