A Jófogás február elindította a 2021-es éven átívelő kampányát, amely középpontjában a Jófogás app, illetve a brand újabb célcsoportokban történő népszerűsítése áll. A kampány kreatív koncepcióján a Mito dolgozott, így születtek meg, a TV szpotként is látható, friss és lendületes animációk.
A Jófogás csapata arra törekszik, hogy növelje a Jófogás applikáció felhasználói számát a fogyasztói cikkekkel kapcsolatos termékkategóriákban, valamint népszerűsítse az apphasználatot elsősorban a fiatalabb, városban élő célcsoportok körében.
A kreatív kampány PR támogatásaként 2021 folyamán a Jófogás secondhand szakértői pozíciójának erősítésére kerül majd az eddiginél is nagyobb hangsúly.
A kreatív koncepció és a megvalósítás középpontjába az az applikáció került, ami egy egyszerűbb és gördülékenyebb módja a Jófogás használatának. A kampány audiovizuális eszközei így az okostelefonos applikáció kényelmi funkcióit és az egyszerű hirdetésfeladást emelik ki.
Az animációs szpotokkal kapcsolatos munka 2020. decemberében zajlott, a szpotok 2021. február 1-jén startoltak.
„Az animációs megoldás nagyobb mozgásteret biztosít abban a tekintetben, hogy az év végéig más és más applikációelőnyöket kiemelve, több hullámban folytathassunk egységes kommunikációt. A kampány során egyébként a TV-szpotokon kívül még online videókkal és bannerekkel, továbbá közösségimédia-megjelenésekkel és CRM üzenetekkel is lehet majd találkozni” – mondta Beatriz Perez Medina, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. megbízott marketingvezetője.
A kampányban megjelenő termékeket alapos elemzés után, adatalapon választotta ki a Jófogás csapata, melyhez többek között elemezték a szezonális trendeket és az oldalon belül történő eladásokat is.