
Buddies néven indít kampányt a Sony Movie Channel, hogy a modern klasszikusokban, a kultikus filmekben és a SONY nagyágyúkban gazdag kínálatára felhívja a figyelmet.
Az alapötlet szerint két moziőrült srác, akinek az otthona filmrelikviákkal (kamerák, könyvek, csapó, Oscar-díj) van tele, lehuppan egy popcornos tállal a kanapéra, hogy végre megkapja a napi filmadagját. Képtelen helyzetkomikumaikban életre kel minden olyan unásig ismételt frázis (“Ettől eláll a lélegzeted!” “Ettől lehidalsz!” “Ez a képernyő elé szegez!”), amivel a csatornák a képernyőik elé csalogatják a nézőt. Ezek a mondatok sokszor csak sallangok és lőzungok, nincs mögöttük valódi tartalom, a srácok be is alszanak az unalomtól. Minden másképp van azonban a Sony Movie Channelen, ahol nincs kamu, csak jó filmek egész nap. Jössz? – kérdezi a szpot, hogy már adja is át a helyet a Sony Movie Channel egész estés mozifilmjeinek.
A csatorna a következő hónapot is egy igazi Buddies filmmel indítja: november 1-jén az Ivócimborák c. film lesz műsoron, amit aztán olyan mozisikerek követnek, mint A Da Vinci-kód, az Eddie Murphy és Robert de Niro főszereplésével készült Showtime (Végtelen és képtelen), a Hancock vagy a Payback (Visszavágó).
A Buddies kampány október 29-én indul on-airben, november 1-jétől pedig OOH, social media, online és print felületeken is látható.
Mindeközben a Sony másik csatornája, a VIASAT3 is viccesen közelít a kultfilmekhez. A szombat esténként 21 órakor nagy sikerrel futó Star Wars sorozathoz készített promóciós kisfilmet a Sony kreatív csapata.