- Hirdetés -

Kasza Tibor vezeti a facebookos toplistát

|

Mintha megmerevedett volna az évről évre összeállított facebookos toplistánk élmezőnye, továbbra is Kasza Tibor és Mága Zoltán áll az első két helyen, több mint egymillió rajongóval. A top 25-be kerüléshez azonban a korábbi évekhez képest egyre több követőre van szükség.

A tavalyi évhez viszonyítva több mint 615 ezerrel több magyar van fent a Facebookon, ezzel a számuk 7,36 millióra emelkedett. Az 54,2 százalékuk hölgy (ez 1,2 százalékkal több, mint egy évvel ezelőtt), és a közösségi oldal a magyarok közül a 25–34 évesek körében a legnépszerűbb, ez a korosztály adja a hazai felhasználók 22,9 százalékát. Őket követik a 35–44 esztendősek, 18,9 százalékkal – olvasható a NapoleonCat elemzésében.

A hazai rajongótábor növekedését jelzi, hogy tavaly 285 ezer követő is elég volt a top 25-be kerüléshez, míg az idén a huszonötödik helyen álló Liptai Claudiának 320 ezer rajongóra volt szüksége, hogy fent legyen a listán. Tavaly ezzel a követőszámmal a 16. lett volna.

Az évről évre összeállított facebookos rangsorunk élmezőnye semmit sem változott, az élen álló, 1,1 millió követővel büszkélkedő Kasza Tibor és a második helyen tartózkodó, 1 millió rajongót magáénak tudó Mága Zoltán pozícióját senki sem veszélyezteti. Rubint Réka oldala 888 ezer követővel a harmadik legnépszerűbb, a negyedik helyen lévő Majka pedig tavaly „belehúzott”, hiszen az elmúlt esztendőben legtöbb új követőt szerző celebek rangsorán is benne volt a top 10-ben.

 

„A hazai rajongótáborból felépített Facebook-üvegplafon jelenleg egymillió körüli, aki ezt még nem érte el, annak van lehetősége a növekedésre. Más kérdés, hogy ez mennyire fontos, hiszen jól mutat a nagy bázis, de organikus elérésben nem feltétlenül jelent előnyt. Ez meg is látszik a celebek oldalain, hiszen amellett, hogy sokan hirdetésekre is költenek, nyereményjátékokkal, mesterségesen generált megosztásokkal és persze folyamatos tartalomépítéssel igyekeznek fenntartani az oldaluk aktivitását” – nyilatkozta lapunknak Bradács András, a Front Page Communications vezető tanácsadója.

 

A Fészbuker.hu adatai alapján tavaly a legtöbb új követőt Borbács Marcsi gyűjtötte, az oldalát 135 ezerrel többen lájkolják, mint egy évvel ezelőtt. Facebookos felületén leginkább receptekkel, valamint az egy.hu oldal cikkajánlóival találkozhatnak a követők. Ezzel a televíziós műsorvezető 564 ezer rajongónál jár, amivel a nyolcadik legtöbb követővel büszkélkedő hazai celeb.

A humorista Hadházi László 2021-ben 107 ezerrel bővítette rajongói számát, ezzel az ő oldala volt a második legtöbb követőt gyűjtő profil az elmúlt egy évben. A harmadik pedig L.L. Junior lett, az ő oldalát tavaly óta 93 ezerrel többen kedvelik, és ezzel a hatodik legnépszerűbb hazai celeb a Facebookon, 635 ezer követővel.

Ha végignézzük a legnépszerűbb hírességek facebookos rangsorát, nagyon jól látszik, hogy nagyrészt továbbra is a televíziókhoz kötődő celebek találhatók a top 25-ben. Közülük vannak, akik saját maguk kezelik az oldalukat, és olyan is előfordul, aki mögött egy stáb áll, amely a posztokat kezeli.

„A gyorsan növekvő Facebook-oldalak többnyire országos médiacsatornán elért ismertséggel, fizetett hirdetésekkel és folyamatos tartalomgenerálással, olykor virális nyereményjátékokkal érnek el eredményt. A legintenzívebben bővülő, aktív oldalak ezek közül az eszközök közül többet is használnak. Ritkább, hogy valaki például nemzetközi sportteljesítményének köszönheti a népszerűségét, ilyenkor a szigorú közönség által elvárt sikerek elmaradása, egy-egy megosztó ügy miatt csökkenhet a rajongótábor” – tette hozzá a Front Page Communications vezető tanácsadója.

Baross Gábor

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...