- Hirdetés -

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

|

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük őt pályázataikról és büszkeségeikről.

- Miért tartják fontosnak a Marketing Diamond Awards célkitűzését, küldetését?

- Elsődlegesnek tartjuk, hogy a marketingkommunikációs szakmában a kisebb, ugyanakkor hasonlóan színvonalas és hatékony kampányok is előtérbe tudjanak kerülni, és ne csak a nagyobb marketingbüdzsék kiváltsága maradjon, hogy csillogó elismeréseket kapnak. Meggyőződésünk, hogy a hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése, hiszen nagyon sok múlik az olyan tényezőkön is, hogy mennyire ismerjük az ügyfelünket, az ügyfelünk piacát, mennyire alaposak a kutatások, folyamatos-e az optimalizálás, illetve azon is, hogy mennyire kreatív és újszerű megoldások kerülnek ki a kezeink közül. Egy nagy költségvetés megfelelő szakmai háttér nélkül nem hoz kiváló eredményeket, egy kis büdzsé azonban a megfelelő professzionális megoldásokkal sokszor meglepően nagy sikereket eredményezhet.

- Hol köszön vissza ez a küldetés a Pentacom filozófiájában, mindennapos működésében?

- Teljes mértékben azonosulunk az ügyfeleink céljaival. Alaposan megismerjük a termékeiket, a szolgáltatásaikat, a piaci helyzetüket. Nagyon fontos számunkra a jó „kémia” az ügyfeleinkkel, hogy valóban közösen, csapatként tudjunk küzdeni az általuk kitűzött közös célokért. Szinte mindig erős versenyhelyzetben dolgozunk, ezért folyamatosan, napi szinten figyeljük az ügyfeleink és a versenytársaik aktuális eredményeit. Ha szükséges, minden addigi tervet felülírunk, hiszen nagyon gyorsan változó és erősen versengő területeken kell sikerre vinni az ügyfeleink elképzeléseit. Mindamellett, hogy szüntelenül keressük a legújabb technológiai megoldásokat, és kreatív, változatos megoldásokat szállítunk, a számok emberei vagyunk. A megvalósult eredmények alapján a tényekkel alátámasztott, közösen elért üzleti sikerekben hiszünk. Többek között ennek köszönhetjük azt is, hogy az ügyfeleink nagy része sok-sok éve dolgozik velünk.

- Miért és mivel pályáztak idén?

- Közel két tucat pályázattal indultunk, amely kimagasló szám volt a verseny történetében is. A Zwack-, Toyota-, Merkbau-, Baumit-, Mazars-projektek mellett olyan kisebb hazai márkákkal is díjat nyertünk, mint az Adamo. A kategóriákat tekintve főleg social media és a kis költségvetésű kampányok területén jeleskedtünk.

- Melyik elismerésükre a legbüszkébb?

- A gyémántok közül nem tudunk egyet sem kiemelni, mivel mindegyik ránk bízott feladatot ugyanazzal a lelkiismeretes hozzáállással, alázattal és magas szakmai színvonalon igyekszünk teljesíteni. Az ügyfeleink nagyon változatos területeken tevékenykednek: építőipar, pénzügyek, szépségipar, alkoholos italmárkák vagy épp babatermékek. Amire kifejezetten büszkék vagyunk, hogy a tevékenységünkkel a legtöbb esetben sikerült teljesíteni és meghaladni az eredetileg kitűzött árbevételi adatokat. Ez különösen jó eredménynek mondható egy olyan, gazdaságilag nehéz évben, mint amilyen a 2023-as volt. A siker kulcsa minden esetben más volt. Amit talán érdemes kiemelni, hogy a hatékonyság érdekében átalakítottuk a költségstruktúrát, például a kontenteket és a kreatívokat egyre nagyobb arányban az MI bevonásával készítjük. A megtakarított összegből megnövelhettük a hirdetésekre és boostokra fordítható pénz nagyságát, és így értünk el az eddigieket is túlszárnyaló eredményeket. Az elismerések közül pedig az Év Ügynöksége címre vagyunk a legbüszkébbek, amit azért kaptunk, mert az idén mi gyűjtöttük be a legtöbb gyémántot.

- Miért javasolnák másoknak is azt, hogy pályázzanak a Marketing Diamond Awardsra? Mit tanulhat belőle a szakma?

- Úgy gondolom, hogy ez az elismerés nemcsak a szakmának, az ügynökségeknek egy kiváló terep megmutatni magukat, hanem az ügyfeleknek is remek lehetőség. A díj a közös munka elismerése, visszaigazolás feléjük is. Ugyanakkor a saját munkatársaimat is büszkeséggel tölti el, hogy megmutathatják, hogy milyen magas színvonalú, professzionális munkát végeznek a mindennapok során.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...