A Szerencsejáték Zrt-nek és a Budapest Airportnak megvalósított kampányokat a PR szakma Oscar-díjaként is számontartott IPRA Golden World Awards győztesei közé választotta a 43 főből álló zsűri. A Nemzetközi PR Szövetség által meghirdetett versenyre idén rekordszámú pályázat érkezett: az európai nevezéseken túl amerikai, afrikai, közel-keleti és ázsiai kampányok is megmérettették magukat.
A Szerencsejáték Zrt-vel véghezvitt Digilottó kampány a „Consumer PR for existing service”, míg a Budapest Airporttal a koronavírus első hulláma alatt közösen végzett reputációmenedzsment tevékenység a „Reputation and brand management” kategóriában győzedelmeskedett.
Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a rangos elismeréssel kapcsolatban kiemelte: „A járvány kitörését követően, az új helyzethez alkalmazkodva, 3 hét alatt dolgoztuk ki ügynökségünkkel a nemzeti lottótársaság első, kizárólag digitális lottózásra felhívó kampányát. Többmillióan játszanak velünk hétről-hétre, így fontosnak tartottuk – még ha a lottózóink végig nyitva tartottak –, hogy elsősorban a biztonságosabb, otthonról is elérhető játékra hívjuk fel a figyelmet. Inspiráló számunkra a nemzetközi PR Oscar-díj elnyerése, köszönjük a Lounge Group együttműködését, ami igazi csapatmunka volt a pandémia egyik legnehezebb időszakában.”
Valentínyi Katalin, a Budapest Airport Zrt. vállalati kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója elmondta: „A koronavírus soha nem tapasztalt kihívásokat állított elénk az élet minden területén. A közvélemény és az utasok hiteles és pontos tájékoztatása érdekében új kommunikációs megoldásokat és módszereket kellett kiépítenünk, amelyeket komoly csapatmunkával sikerült megvalósítanunk. A pandémia miatt a repülőtér 70. születésnapját is csak az online térben ünnepelhettük, de erre az alkalomra készült a gigászi BUD70 installáció is, amely az összetartás és a kiemelkedő együttműködés szimbólumává vált. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a nehéz időszakban megmutatkozó kitartásunkat és közös szakmai munkánkat ilyen jelentős nemzetközi díjjal tüntették ki.”
Mamusits Péter, az idei PR toplistán a 3. helyen debütáló Lounge Communication ügyvezetője is óriási megtiszteltetésnek tartja a nemzetközi szakmai elismerést. A koronavírussal terhelt tavalyi évben mind a hirtelen digitális csatornákra terelt termékkommunikációs megoldásokhoz, mind egy nemzetközi repülőtér felbolydult életével kapcsolatos, 0-24-es jelenlétet igénylő stratégiai reputációmenedzsment munkához is kreatív, gyors reagálású csapatra volt szükség. Az ügyvezető szerint az elmúlt 1 év hazai és nemzetközi szakmai díjai, valamint a soha nem látott kihívásokkal teli év dacára is megerősített ügyfélkapcsolatok a stratégiai szintű fejlesztések eredményességét és a Lounge Communication csapatának szakmai rátermettségét igazolják.