
Nemzetközi elismerésben részesült a GrandVision Hungary és a KUKA Hungária: mindkét vállalat díjazott lett a világ legjobb munkahelyeit elismerő Stevie Awards for Great Employers versenyen. A díj azoknak a cégeknek, HR-csapatoknak és munkáltatói kezdeményezéseknek szól, amelyek mérhetően eredményes módon formálják pozitív irányba a szervezeteket.
A GrandVision Hungary, az EssilorLuxottica csoport tagjaként munkáltatói és kereskedelmi márkák összekapcsolására fókuszáló employer branding programmal bronz díjat nyert az „Achievement in Employer Branding” kategóriában.
A KUKA Hungária a munkavállalók fejlesztésére épülő belső utánpótlásprogramjával ezüst minősítést kapott az „Achievement in Upskill/Reskilling Employees” kategóriában.
A Stevie Awardsra idén több mint 1000 nevezés érkezett 35 országból, 115 nemzetközi zsűritag döntése és 130.000 publikus szavazat alapján kerültek dobogóra. A legeredményesebb pályázó idén a Bank of America lett, de elismerést kapott a Coca-Cola, a DHL és az IBM is.
A pályaművek elbírálása során a zsűri olyan szempontokat vizsgált, mint a stratégiai illeszkedés, az üzleti eredményekre gyakorolt hatás, az innováció szintje és a munkavállalói élmény fejlesztése. A kiemelt témák között szerepelt az AI-alapú toborzás, a digitális HR-transzformáció, a hibrid munkakultúra, valamint az EVP-tudatosság erősítése is.
Mindkét díjazott céget a Brandfizz Employer Branding ügynökség készítette fel a versenyre, ahol évek óta foglalkoznak nemzetközi szintű munkáltatói márkaépítéssel. A közös munka célja az volt, hogy értékvezérelt, fenntartható és mérhető hatású munkáltatói márkákat építsenek, olyanokat, amelyek nemzetközi szinten is példaértékűek lehetnek és valóban jobb munkahelyet hoznak létre az ott dolgozók számára.
A hivatalos díjátadóra 2025. szeptember 16-án kerül sor New Yorkban, a Marriott Time Square gálatermében. Ekkor adják át a Gold, Silver és Bronze minősítést elnyert díjakat a világ minden tájáról érkező nyerteseknek.