- Hirdetés -

Két teltházas nap már siker lenne – interjú Kádár Tamással

|

Két teltházas nap már mindenképp siker lenne, de a lényeg, hogy a látogatók jól érezzék magukat, és úgy távozzanak a fesztiválról, hogy felejthetetlen élményekkel gazdagodtak – mondta el Kádár Tamás. A Sziget Fesztivál főszervezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról is, hogy milyen újdonságokkal készültek idén, hogyan állnak a bérletek értékesítésével, honnan jönnek a legtöbben és elárulta azt is, hogy a koncertek közül melyekről nem szeretne lemaradni.

- Pár nap múlva indul a Sziget. Elég izmos a line up. Ilyenkor teljes a nyugodtság vagy éppen fordítva, még csak most kezdesz el igazán izgulni?

- A nyitás előtti két-három hét azért elég izgulós, ilyenkor rengeteg teendő van, sok olyan feladat, amit csak az építés idején, az utolsó véghajrában lehet véglegesíteni. Talán nem az izgalom a jó szó, hanem az összpontosítás, figyelem, és egy kellemes bizsergés, ami a nyitásig való visszaszámlálással jár.

- Mikor leszel teljesen nyugodt?

- Ha egy szervezési szempontból sikeres fesztivált zárunk, azaz a vendégélmény a folyamatos visszajelzések alapján is különlegesen pozitív lesz. Idén rengeteg fejlesztést hajtunk végre, elsősorban a fesztiválozók komfortjának minél jobb kiszolgálása érdekében, akkor leszek nyugodt és nagyon boldog, ha ezek mind jól sülnek el.

- Mennyi látogató kell ehhez? Mennyivel lennél elégedett?

- A látogatószám nem minden, ezt legutóbb tavaly is láthattuk, amikor rengetegen voltak a Szigeten, de nem minden működött úgy, ahogy szerettük volna. Két teltházas nap már mindenképp siker lenne, de a lényeg, hogy a látogatók jól érezzék magukat, és úgy távozzanak a fesztiválról, hogy felejthetetlen élményekkel gazdagodtak, jól érezték magukat, és nem volt semmilyen problémájuk, felhőtlenül tudtak szórakozni, megélni a szabadságot.

- Lehet, hogy rekord látogatószám lesz az idén?

- Nem valószínű, az elővételes adatokból azt látjuk, hogy valamekkora visszaesés lesz, elsősorban a külföldi jegyvásárlók körében, a leghosszabb teljes fesztiválbérlet eladásokban.

- Mennyi bérletet adtatok el elővételben?

- Még így is többtízezer 6- és 3-napos bérletet adtunk el, de sajnos kevesebbet, mint tavaly, amikor a két éves szünet után óriási volt a kereslet a Sziget bérletek iránt.

- Az időjárás nagy játékos itt, és az idén elég hektikus is eddig a nyáron, jönnek-mennek a viharok. Fel lehet erre készülni?

- Műszaki, operatív szempontból igen, azt gondolom, hogy fel lehet készülni mindenféle időjárásra, de a vendégek ettől még nem örülnek, ha esik. ????

- Külföldről honnan jönnek várhatóan a legtöbben?

- A legnagyobb piacaink változatlanok: Hollandia, Németország, Franciaország, Olaszország, de idén ugrásszerűen megnőtt az ausztrál és új-zélandi vendégek száma, aminek nagyon örülünk.

- A bevételeket tekintve a jegybevételek talán a legnagyobb szelet, de a szponzori háttér is nagyon fontos volt mindig. A Covid után első fesztivál évben talán voltak olyan egykori partnerek, akik óvatosabban tervezték a visszatérést a fesztivál támogatói körébe. Most mi a helyzet? Bátrabbak voltak a támogatók? elégedett vagy azzal, ahogy ez az idén alakult?

- Sok támogatónk bátrabb lett, igen, és szerencsére csatlakoztak új támogatók is, ami nagyon örömteli. Szerencsére egyre több nagy márka ismeri fel, hogy az élőzenei események különösen értékes találkozási pontot jelentenek a célcsoportjukkal. A partnership csapat maximálisan teljesítette a kitűzött célokat, ezen a területen nem lehet okunk panaszra.

- Mik leszek az újdonságok az idén? Akár a szolgáltatásokat, technikát, vizuális megjelenést tekintjük? Miben léptetek a legnagyobbat?

- A legnagyobb lépés a higiéné és a fesztiválon lakók komfortszintjének területén lesz, de rengeteg helyszínünk, illetve a fesztivál általános dekorációja is megújul. Szinte teljesen eltűnnek majd a hagyományos Toi-toi vécék, a helyüket nagy, állandóan takarított és karbantartott angolvécé blokkok veszik át, ez egészen biztosan megváltoztatja majd a fesztiválokról kialakított prekoncepciókat. Általánosságban egy elegáns, kényelmes, szép, és kimondottan hangulatos fesztiválkörnyezetet szeretnénk a vendégeinknek adni.

- Tavaly a VIP-jegyeket is külön értékesítettétek. Így lesz ez az idén is? Fullon lesz a VIP?

- Igen, bizonyos napok már most teltházasok a VIP-ban, ez a változtatás már tavaly nagyon jól vizsgázott.

- Sziget alatt te milyen készültségben vagy? Igaz, hogy egy sátorban/lakóautóban laksz a fesztivál területén? Egyáltalán lehet ilyenkor aludni?

- Igen, kint alszom a fesztiválon, és elérhető vagyok a kollégáimnak a teljes időben. Lehet aludni, van, hogy akár 4-5 órát is egyhuzamban. ????

- Melyik koncertet nem fogod tuti kihagyni?

- Billie Eilisht mindenképp meg fogom nézni, de nagyon kíváncsi vagyok az Awakenings bulira is a Samsung Party Arénában, de Sven Väth-ről sem szeretnék lemaradni a Ticketswap Colosseumban. Illetve a Bolt DropYard programjában biztos, hogy meg fogom nézni a Pogány Indulót, Sisi-t és Beton Hofit is. Szóval nehéz választani…

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...