Júniustól ötfősre bővült Magyarország első Google Partneri minősítéssel rendelkező keresőmarketing ügynökségének account csapata.
Az ügyféligények zökkenőmentes kiszolgálásáért Csepregi Melinda account manager, Varga Szilvia senior account manager pozícióban csatlakoznak a Klikkmániához.
A szakértői gárda ezzel egy multinacionális környezetben edződött, integrált marketing szemlélettel felvértezett projektmenedzserrel, valamint egy innovatív, célorientált ügyfélkapcsolati és online értékesítési specialistával egészült ki. Az ügyfélkiszolgálás bővítését az ügynökség dinamikus növekedése követelte meg: a Klikkmánia a közelmúltban új szektorok felé nyitott. A cég portfóliójában most már megtalálhatók a divat, az utazás és az FMCG piacot képviselő partnerek is.
Beérni látszik az ügynökség hiánypótló kezdeményezésének, a Klikkmánia Maternity Programnak
gyümölcse: Melinda 2018-ban, az első kurzus résztvevőjeként közel két évtizedes projektmenedzseri,
sales és offline marketing tapasztalatát bővítette az online területen. Pályafutása során komoly szakmai sikereket ért el több full service ügynökséggel szoros együttműködésben.
Szilvia 12 évet pörgött hihetetlenül magas fordulatszámon account manager és account director pozíciókban olyan ügynökségeknél, mint az E-bola Média (jelenleg TEN Media), Carnation (jelenleg Possible), a Saatchi & Saatchi Poland és a Havas Worldwide Budapest. Korábbi ügyfelei között szerepel többek között a P&G, The Coca Cola Company, Unilever, Heineken, valamint a Telenor.