Idén öt pályázat nyerte el a Sándor Imre PR-díjat, három kommunikációs kampány és két hírnévmenedzsment munka. A Magyar Public Relations Szövetség megmérettetésén nyolc pályázó összesen tizenhét projektje indult és tíz pályamunka jutott shortlistre.
A PR-szakma Sándor Imréről elnevezett díjával hetedik éve részesíti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb PR-munkákat. Sándor Imre a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője volt. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére.
A hattagú szakmai zsűri az eredményt egyforma súllyal meghatározó öt szempont szerint értékelte a pályázatokat: az alapkoncepció értékelése, illetve a szakmai eszköztár kiválasztása; a kommunikációs üzenetek megfogalmazása; az újszerűség, a megvalósítás gondossága és az eredmények bemutatása. A zsűri döntése alapján két kategóriában összesen 10 projekt került shortlistre.
„A zsűri megítélése szerint az idei évben nagyon erősek voltak a pályázatok, így végül a nevezések több mint fele került shortlistre. Az értékelés két körben online és személyesen zajlott, az eredmények tekintetében a zsűri egységes döntést hozott: 2018-ban a 17 pályázat közül 10 került a döntőbe és végül 5 érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat. Sok izgalmas megoldással, ötlettel találkoztunk, de a díjak odaítélése során fontos szempont volt a stratégiai gondolkodásmód, a megvalósítás igényessége valamint az is, hogy a koncepcióra mennyire lehet építeni a későbbiekben” – mondta el a zsűrizés tapasztalatait összegezve R. Kovács Dániel, a Sándor Imre PR-díj zsűri elnöke, az MPRSZ elnökségi tagja, a Front Page Communications ügyvezetője. A zsűri tagja volt még Bede Márta (Well PR Ügynökség, ügyvezető igazgató), Bodó Teodóra (Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője), Maczelka Márk (SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft., kommunikációs vezető), Puskár Krisztián (Kreatív, szerkesztő) és Ruska Viktória (Magyar Suzuki Zrt., Kommunikációs vezető).
2018-ban Sándor Imre PR-díjat kapott:
(ABC sorrendben a pályázatok címe szerint)
Kommunikációs kampány:
A láthatatlan gyilkos nyomában
Pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Szerelvénybolt Kft.
A Munka Nem Várhat
Pályázó: Cafe PR
Megbízó: OTP Egészségpénztár
Senior Gamer kampány
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Magyar Telekom
Hírnévmenedzsment:
E.ON Vigyázz a madárra! hackathon
Pályázó: ACG Pro
Megbízó: E.ON Hungária
Nyisd ki a szánkat!
Pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: SAKKOM Interaktív
A Sándor Imre PR-díj pályázaton elért helyezések beleszámítanak a Kreatív magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába.