Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.
A 35. évfordulóját ünneplő Human Telex Advertising & Event egy igazán különleges filmmel tette emlékezetessé a jubileumát. A HTX35 – Ready for more videó nem csupán a szülinap kapcsán érdekes, hanem azért is, mert az ügynökség alapvető értékeit, szenvedélyes szakértelmét, kreativitását és csapatmunkáját sűríti képkockákba – mindazt, ami több mint három évtizede meghatározza a működésüket.
A filmben az időutazás és a fantázia találkozik, ahogy az 1989-es videojáték világába kerülünk. Megidézi a Human Telex alapítóinak hitvallását is: nincs lehetetlen, mert ember járt a Holdon. Ez a hozzáállás nemcsak a történet, hanem a megvalósítás folyamatában is tetten érhető, hiszen a projekt minden elemét házon belül készítették el.
Az ötlettől a forgatáson át az utómunkáig az ügynökség összes részlege hozzátett az alkotáshoz, emellett kollégáik nemcsak a kreatív folyamat részesei voltak, hanem szereplőként is feltűnnek. Sőt, az animált ’event fighter’ karaktereket is valós, rendezvényes munkatársakról mintázták. A filmben a számos megjelenő értékük mellett szimbolikus üzenetek is el vannak rejtve.
„A Human Telex egyik védjegye a nagyszerű csapata, amely amellett, hogy szakértő és nem ismer lehetetlent, egyben egy vidám, támogató és szerethető társaság is. Ez a film pedig a csapatmunka valódi diadala, és 100%-ban mi vagyunk. Egy kreatív statement, amely megmutatja, mire képes egy összetartó közösség – nemcsak a múltat ünnepli, hanem a jövőt is építi. Nagyon büszke vagyok mindenkire!” – mondta Tatlin, az ügynökség kreatívigazgatója.
A filmet az ügynökség két fiatal kollégája, Lukácsi Liza és Gilányi Fanni rendezte.