A kommunikációs szakma is elismerte a K&H jövő gyógyítói díjat, amely most bronz díjat nyert a Prizma Kreatív PR verseny CSR megoldások kategóriájában. A tavaly indult kezdeményezés célja, hogy elismerje a szívvel-lélekkel gyógyító és innovatív technológiákat használó fiatal gyermekorvosokat és emelje a gyermekorvosi hivatás presztízsét.
Magyarország legrégibb PR szakmai megmérettetésén, a Prizma Kreatív PR versenyén CSR megoldások kategóriában bronz díjat kapott a K&H jövő gyógyítói díj. A verseny célja, hogy megerősítse, tudatosítsa és láthatóvá tegye a legjobb kommunikációs projekteket, tovább erősítve ezzel a public relations szektort.
„Tavaly, a K&H gyógyvarázs 20. évfordulója alkalmából hoztuk létre a K&H jövő gyógyítói díjat, hogy bemutassuk és elismerjük a szívvel-lélekkel és innovatív eszközökkel gyógyítói fiatal gyermekorvosokat, hiszen ők kulcsfontosságú szerepet töltenek be abban, hogy a jövő gyógyítása hatékony és gyermekbarát legyen” – emelte ki Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H kommunikációs vezetője. „A K&H 21 éve támogatja a magyar gyermekegészségügyet innovatív műszerekkel, eddig több mint 870 millió forint értében. A gépek azonban maguktól nem gyógyítják meg a gyerekeket, kell hozzájuk egy orvos, aki működteti azokat, és emellett empátiával fordul a beteg gyermek és az aggódó szülők felé. Az emberi oldal és a gép így egészíti ki egymást, mi pedig mindkettőben hosszú távon szeretnénk segíteni a gyermekegészségügynek. A program nagyon népszerű volt a nagyközönség és a gyermekgyógyítók körében is, így nemcsak reflektorfénybe helyezhettük az ország kiemelkedő gyermekorvosait, de az egyre elöregedő gyermekgyógyító szakma presztízsét is növeltük. A koncepciót, a megvalósítást és a programhoz kapcsolódó kommunikációs munkát is díjazta most a PR szakma egyik legnevesebb versenyének zsűrije is. Sokat jelent nekünk ez a díj, amely nemcsak egy újabb oklevél az elismeréseink sorában, de megbecsülése annak a kreatív és hatékony munkának, amelyet kommunikációs csapatunk és ügynökségünk az elmúlt másfél évben ezzel a projektünkkel végzett.”
A projekt PR ügynöksége, a Well PR társpályázói bronz díjat kapott a programért.