„It’s Finger Lickin’ Good” – „Olyan jó, hogy megnyalod utána a tíz ujjad” – ez a kultikus szlogen, amelyet a KFC világszerte 64 éve használ. Habár, ahogy a cég maga is elismeri, a jelenlegi helyzetben arra bátorítani az embereket, hogy nyalják meg az ujjaikat a finom, ropogós csirke elfogyasztása utána, manapság nem tűnik a legjobb ötletnek. Emiatt a KFC történelmi döntést hozott azzal, hogy hirdetéseiben ideiglenesen felfüggeszti az „It’s Finger Lickin’ Good” szlogen használatát.
Egy olyan időszakban, amikor a körülöttünk lévő világ folyamatosan változik, nagy dolog, hogy a KFC több mint fél évszázadon képes volt megőrizni, tartalommal megtölteni szlogenjét. Hogyan lehetséges ez? Az egyetlen megalapozott magyarázat erre, hogy a szlogen igazat állít. Egész egyszerűen a KFC csirke olyan jó, hogy megnyalod utána a tíz ujjad. Egy adag ízletes csirke elfogyasztása után természetes dolog, hogy az ember megnyalja az ujjait, és a gondolat, hogy akár egy falat tökéletesen elkészített KFC étel kárba mehet, nem vicc.
Ma ez a történelmi szlogen, bár továbbra is igaz, nem passzol a jelenlegi helyzethez. Ez az év minden eddiginél több nehézséget és legfőképp új kihívásokat hozott. Emiatt döntött úgy a KFC, hogy ideiglenesen szünetelteti az évtizedek óta ismert szlogen használatát, ezzel is védve a vendégeit.
„Különleges helyzetben vagyunk, van egy ikonikus szlogenünk, ami nem illeszkedik a mostani helyzethez. Miközben ideiglenesen felfüggesztettük a szlogen használatát, biztosak lehetnek abban, hogy azok az ételek, amelyeket az emberek világszerte kedvelnek, nem változnak” – nyilatkozta Catherine Tan-Gillespie, a KFC globális marketing igazgatója.
A KFC továbbra is szlogenjéhez hűen kínálja ételeit, ügyelve a legmagasabb szintű kiszolgálásra, a kiváló minőségű ételetekre és biztosítva a legmagasabb szintű biztonsági előírásokat a vendégeinek, valamint munkatársainak. A KFC csirkéit minden esetben 170 fok felett sütik, sütés után kizárólag a vendég keze érinti meg az ételt, a munkatársak rendszeresen mossák és fertőtlenítik kezeiket. Az elmúlt negyedévben ezeket a szabályokat tovább szigorítottuk és még gyakoribb ellenőrzés alá vettük. Ezenkívül a KFC éttermeiben megelőző jelleggel fertőtlenítik az ételtáskákat,valamint a rendszeresen fertőtlenített bankkártyás terminálok használatát javasolják. A KFC a vendégek legmagasabb szintű biztonsága érdekében több lehetőséget is kínál vendégeinek, hogy az éttermekből rendelhessenek. Ezek között megtalálható a KFC házhozszállítás, ahol úgy is rendelhetünk az éttermekből, hogy nem kell érintkezni a futárral. A KFC Collect segítségével, amely a KFC telefonos applikáción keresztül érhető el, előre tudnak a vendégek rendelést leadni az általuk kiválasztott étteremben, a nekik megfelelő időpontra. Mire a vendég megérkezik, már átvételre készen fogja várni a friss és forró csirke, ezzel is biztosítva, hogy akár a lehető legkevesebb időt töltsenek el az étteremben.
Mindeközben a magyarországi KFC közösségi oldalain, vicces, It’s Finger Lickin’ Good szlogent kitakaró videók jelentek meg. Hamarosan versenyt is indítanak, ezért a rajongóknak érdemes figyelni és követni KFC Magyarország Facebook és Instagram profilját.
A rajongóknak nem kell aggódniuk, a szlogen visszatér. Akkor, amikor az idő alkalmas lesz rá. És ha valaki ezek után sem tud ellenállni annak, hogy a KFC csirkéje után mind a tíz ujját megnyalja, tegye, csak étkezés előtt mindenképpen mosson alaposan kezet.