
Az ibis The Go Getters címmel közösségi médiás minisorozatot indít, amelyben öt barát – mindannyian igazi filmesek és alkotók – próbál újra találkozni egy hétvégére Budapesten. A vezető globális economy hotelmárka merész innovációval lép a minisorozatok gyorsan növekvő világába – ezek az ultrarövid, vertikális videó formátumú történetek világszerte több százmillió nézőt vonzanak. Az ibis a mindennapi vendéglátás témájába hozza be az új szórakoztató formátum koncepcióját, ezzel kapcsolatot teremt az Y és a Z generációs utazókkal.
A minisorozatok felforgatják a digitális szórakoztatást. A TikTok-korszak szappanoperáit 60-120 másodperces, vertikális epizódokban sugározzák, mobilalapú fogyasztásra és közösségi platformokon történő terjesztésre tervezve. A Kínából induló formátum mára többmilliárd dolláros iparággá fejlődött: a kínai mikrodráma piac 2024-re elérte a közel 50 milliárd RMB-t (7 milliárd USD), és a becslések szerint 2030-ra meghaladja a 110 milliárd RMB-t (16,2 milliárd USD). A minisorozatokat 2025 közepén Kínában körülbelül 626 millió felhasználó – az ország interneten jelenlévő lakosságának közel fele – fogyasztja, és bevételei versenybe szállnak a hagyományos filmek bevételeivel Kínában.
A formátum ereje az addiktív történetmesélésben és a zökkenőmentes márkaintegrációban rejlik. A minisorozatok révén a márkák társalkotóvá válnak, a termékek és márkaélmények szervesen be tudnak épülni a narratívába, amit a közönség epizódról epizódra követ, megosztva a tartalmakat.
The Go Getters – az ibis minisorozata
Az új sorozat a márkaígéretre építve – „Bármiért jöttél is az ibishez, mi gondoskodunk róla, hogy biztosan megkapd!” – terjeszti ki és teszi valósággá az ibis Go get it kampányát a közösségi médiában gondolkodó generáció számára, bemutatva a nemzetközi utazások humoros oldalát.
A Go Getters játékos, karakterközpontú sorozata a valódi utazási malőröket alakítja szórakoztatássá. A valódi ibis szállodákban, hiteles tartalomkészítőkkel forgatott epizódok a modern utazás kaotikus, spontán kiszámíthatatlanságát mutatja be – amikor a csoportos beszélgetések elfajulnak, a szunyókálás túl sokáig tart, a csomagok eltűnnek, és valaki teljesen rossz országban foglal szállást.
A sorozatban öt barát – mindannyian igazi filmesek és alkotók – próbál újra találkozni egy hétvégére Budapesten. Kommunikációs félreértésekkel, szürreális álomjelenetekkel és az utazási tervek összehangolásának egyetemes kihívásával tarkított utazásuk megtestesíti az ibis „Go get it” gondolkodásmódját: a dolgok akkor is megtörténnek, ha nem a tervek szerint alakulnak – és itt kezdődnek a legjobb történetek.
Az európai városokban játszódó, ibis hotelekben forgatott epizódok humorral és érzelemmel ragadják meg a megszokott utazási pillanatokat. Kifejezetten TikTokra és Instagramra készültek, és a tervek szerint a YouTube Shortson és további platformokon is megjelennek.
Miért készít minisorozatot az ibis?
„A The Go Getters alapvető változást jelent abban, ahogyan a hotelmárkák kapcsolatba léphetnek az utazók következő generációjával – mondta Jean-Yves Minet, az ibis brands globális márkaelnöke. – Az Y és a Z generáció nem pusztán másképp fogyasztja a tartalmat – azt várják el a márkáktól, hogy szórakoztassanak, ne pedig zavarják őket. A minisorozatok pontosan így tesznek. Nem kérjük, hanem kiérdemeljük a figyelmüket azzal, hogy olyan történeteket alkotunk, amelyekhez kötődhetnek, és amelyeket valóban szeretnének látni és megosztani. A formátum segítségével az ibis – meleg, megbízható és spontán – élményét valóban átélhető karaktereken és helyzeteken keresztül mutathatjuk be. Azért innovatív, mert ott találkozunk az utazókkal, ahol már vannak, azokon a platformokon, amelyeket szeretnek, olyan tartalommal, amely tiszteletben tartja az idejüket és az intelligenciájukat. A legfontosabb, hogy valami sajátot és megismételhetőt építünk: a szórakoztató franchise a közönségünkkel együtt növekedhet, alkalmazkodhat és fejlődhet.”











