- Hirdetés -

Különleges influencer kampányokkal rukkolt elő az alkoholmárka

|

Friss kampányaiban az alkoholmárka az alkotást állította középpontba, kilenc, saját területükön ismert népszerű művésszel, tartalomgyártóval.

A Nicolaus Vodka koncepciója eltért az iparágban gyakran látható alkohol - éjszakai bulik világától, és teljesen más megközelítéssel kapcsolta össze a márkát a népszerű influencerekkel. A két kampány során a fókusz a művészeti alkotásokra és az alkotók egyedi látásmódjára összpontosult.

Február óta az Armadillo full-service ügynökség dolgozik a márka éves kommunikációs stratégiáján, social media tevékenységének irányításán, valamint influencer kampányain. „Év eleje óta dolgozunk a márkán. Ez idő alatt is már teljesen világossá vált számunkra, hogy bátran, klisémentesen megközelíthetjük a terméket és elrugaszkodhatunk a megszokott, az égetett szeszre jellemző fogyasztási alkalmaktól. Az influencer megoldások lehetőségének tárháza végtelen, mi azonban azt az utat választottuk, amikor nem hajszoljuk ész nélkül az eléréseket, nem az egyszerűbb utat választva szeretnénk eljutni mindenkihez, hanem alkotunk valami valóban maradandót, valami értékeset (kézivezérelt influencer briefek nélkül), és erről büszkén mesélek most is” - mondta Sass Dániel, az Armadillo kreatív igazgatója.

Kilenc ismert tartalomgyártó és művész a kampányokban

Két influencer kampányt is indított a márka. Az elsőben neves tartalomgyártóknak, fotósoknak, filmeseknek adtak szabad kezet, akik saját elképzelésük szerint kreálhattak reklámfilmet, termékfotót, ott és úgy, ahogyan ők gondolták, kiemelve a márka magas minőségét és bátorságát. A kampányban Nóra Izabella fotós, Martinhero fotós és videós, Stefán Brigi tartalomgyártó, Lampert Benedek építőkockákat műveibe beépítő fotós, és Stefán Kata tartalomgyártó vett részt. „Szeretem az ilyen felkéréseket, mert a kedvenc videós szegmensemben, az étel-ital reklámfilmek készítésében kreatívkodhattam egy ilyen menő márkával közösen” - mondta Martinhero. A másik kampányban művészek jeleníthették meg a Nicolaus Vodka díszdobozát saját ízlésük szerint: Bakos Gergő és Anna Amélia designerek, a Hősökből ismert Mentha, aki egyébként porcelánfestő, graffiti és szőnyegművész, és Abodi Dóra ruhatervező. Ők azok, akik mind a saját területükhöz kapcsolódóan álmodták meg a dobozokat. „Nagyon izgalmas és kreatív feladat! Műalkotást létrehozni egy termék csomagolásából, ez egy olyan kihívás, ami nagyon testhezálló feladat volt számomra” - tette hozzá Anna Amélia.

Az influencerek pozitív visszajelzései mellett (értékelték a kötetlen briefek és a szabad alkotás adta lehetőségeket), a kampányok a TikTok, a Facebook, és az Instagram felületein eddig összesen 1 004 042 megtekintést generáltak. „Elsőre meglepődtünk az ötleten, de nagyon tetszett az a gondolkodásmód, hogy ne szokványosan közelítsük meg a márkát. Nagyon szép és minőségi alkotások születtek, jó volt látni, hogy milyen átgondoltan és kreatívan kezelték a projektet az influencerek. A social media felületeken született eredmények pedig felülmúlták a várakozásainkat” - összegezte a kampányt Mácsik György, brand group manager.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...