Összeállt a 2024-es párizsi olimpiai játékok Team Visa csapata, amelyben a világ minden tájáról összesen 136 sportoló kapott helyet. Közülük a régióból hét sportoló vesz részt a Visa új kampányában, akik különleges módon közvetítik mindazokat az izgalmakat, amelyekben a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok kapcsán részük lehet a Visa kártyabirtokosoknak.
A Team Visa sportolói – Milák Kristóf mellett, Iga Świątek (Lengyelország), Kinga Dróżdż (Lengyelország), Josef Dostál (Csehország), Anna Luxová (Csehország), Jakub Grigar (Szlovákia) és Anđela Mužinić Vincetić (Horvátország) – szenvedélyükkel inspirálnak, és arra ösztönzik a Z generáció kreatív fiataljait, hogy ők maguk is tegyenek azért, ami boldoggá teszi őket, és törekedjenek arra, hogy a legtöbbet hozzák ki magukból – egyszerűen szólva: „Lépj szintet a Visa-val”.
„Az olimpiai és paralimpiai játékok hivatalos fizetéstechnológiai partnerként nem csupán az a célunk, hogy a Visa márka szakértelmével és erőforrásaival támogassuk a sportolókat és javítsuk a fizetési élményt, hanem az is, hogy új szintre emeljük a szurkolói élményt. Örülök, hogy a Team Visa sportolói, akik kiváló példái annak, hogy kemény munkával és elszántsággal elérhetők az álmok, inspirálhatják és segíthetik a fiatalokat abban, hogy szenvedélyükön keresztül jobban kifejezzék magukat” – mondta el a kampányról Sármay Bence, a Visa Magyarországért felelős vezetője.
A Visa támogatásával a csehországi, lengyelországi, szlovákiai, magyarországi, romániai és bolgár rajongók számos olyan különleges élményt élhetnek át, amelyeknek köszönhetően az olimpiai szurkolás még emlékezetesebb lehet. A Team Visa sportolókkal közös kampány különleges ajánlatokat és nyereményjátékokat kínál a Visa kártyabirtokosok számára: számos ajándék mellett akár az olimpiai és paralimpiai játékokra szóló jegyeket is nyerhetnek. A magyar promóció keretében a hazai Visa kártyabirtokosok most akár autót vagy további értékes ajándékokat is nyerhetnek.
A Visa „Lépj szintet a Visa-val” közép-kelet-európai kampányának reklámjaival a televízióban, a mozikban és a népszerű közösségi média-felületeken találkozhat a közönség. A kreatív koncepció adaptációját, megvalósítását és a kampánykoordinációt a Saatchi & Saatchi valósította meg a közép-kelet-európai piacokon.