- Hirdetés -

Különleges program a Brain Baron

|

A Brain Bar az ACG stratégiai szakembereivel közösen egy nemzetközi színvonalú, saját módszertanon alapuló innovációs workshopsorozatot fejlesztett ki. A limitáltan elérhető, közép- és felsővezetőket célzó program Európa legrangosabb jövőfesztiváljának első napján, május 31-én kerül megrendezésre a Corvinus Egyetem campusán.

A Mastermind Sessions tematikáját és működési mechanizmusát a Brain Bar és az ACG Reklámügynökség csapata együtt dolgozta ki. A munka során a szervezők legfontosabb célja az volt, hogy egy, a hazai vállalatokra szabott, újszerű módszertant alakítsanak ki, aminek segítségével a résztvevők a megszerzett inspirációt kézzelfogható innovációs lehetőséggé forgathatják.

„A Brain Bar egyedisége abban áll, hogy a közönség is aktívan részt tud venni az előadásokban, és lehetőséget ad, hogy a távoli, könyveken és előadásokon keresztüli inspirációt személyessé alakítsuk. Ez ihletett minket arra, hogy az előadásokat követő kiscsoportos beszélgetéseket egy célzott tréningprogrammá formáljuk, ahonnan a résztvevők a mindennapokban is hasznosítható tudással térhetnek haza” – mondta Böszörményi-Nagy Gergely, a Brain Bar alapítója.

A vendégek az első alkalommal megrendezett tréningeken világhírű jövőkutató szakemberek vezetésével foglalkoznak a Blockchain rejtette céges lehetőségekkel, a klasszikus görög filozófia és a sci-fi üzleti döntéshozatalban történő alkalmazásával, illetve a kreativitás és az innováció helyes szerepével. A május 31-i programokon az érdeklődők olyan izgalmas, a saját területükön egyedi és kiemelkedő teljesítményt nyújtó előadókat ismerhetnek meg személyesen, mint Ari Popper, a SciFutures ügyvezetője és alapítója; Andrew Taggart szilícium-völgyi filozófus és Jeffrey Tucker, a Blockchain technológia advokátora, libertárius anarcho-kapitalista gondolkod&oacu te;.

„Igen különböző és sokszínű karaktereket választottunk ki, hogy sajátos nézőpontokon és élvonalbeli trendeken keresztül mutassunk utat a jövőbe a hazai vállalatok számára. Mindegyik tréning izgalmas határterületen mozog: hogyan tudja előmozdítani a sci-fi világa az üzleti stratégiaalkotást? Miben segíthetnek az ókori görög gondolkodók a vállalati filozófia és értékteremtés megalapozásában? Hogyan ültethetjük át a Blockchain technológia még felfedezetlen céges lehetőségeit és alkalmazásait az üzleti gyakorlatba?” – avat be a részletekbe Vaskó Renáta, a Brain Bar innovációs menedzsere.

„A mechanizmus kidolgozásához 25 különböző módszertant tanulmányoztunk: design thinking, service design és trend forecasting eszközöket gyúrtunk össze többek között kulturális insightok segítségével. A workshopok első, inspirációs részét követően a résztvevők kis csoportokban, facilitátorok segítségével egy egyedi framework alapján a saját ügyvitelükre fordítják le a hallottakat, hogy kézzelfogható és a későbbiekben is alkalmazható tudást szerezzenek” – mondta Molnár Eszter, az ACG Reklámügynökség stratégiai szakértője.

„Az egyedi módszertan alapján felépített előadások közötti összekötő kapocs a fogyasztói igények előrejelzése és a fogyasztói élmény optimalizálása. Hiszünk abban, hogy hosszú távon – szakterülettől függetlenül – ez minden vállalat számára nélkülözhetetlen a piacon. Olyan tematikát dolgoztunk ki, ami külsős szakemberek szerint is egy Cannes Lions színvonalú tréninglehetőség” – mondta Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség alapító-ügyvezetője.

A jegyek korlátozott számban már elérhetők online. A workshopokon 4 előadóval külön-külön kiscsoportokban dolgoznak majd a résztvevők, egy-egy workshopon így maximum 25 fő tud részt venni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...