A 25 éves autóértékesítési tapasztalattal rendelkező Iniciál Csoport fő alapítójával és vezetőjével, Taródy Zsolttal kötött szakmai együttműködés első lépéseként az AutoWallis nyugat-magyarországi terjeszkedése céljából...
A határidő előtt 11 hónappal, január végén az online kártyás vásárlásoknál is bevezette az Erste Bank a kétszintű azonosítást. A pénzintézet ügyfelei így már...
Kihívásokkal teli évre készül a Bosch. A 2019-ben 77,9 milliárd euró árbevételt elérő vállalat közel 3 milliárd eurót költ új technológiákra.
A gazdasági növekedés lassulása...
Rekordnagyságú árbevétellel zárta az elmúlt évet az LG Eletronics (LG). A dél-koreai vállalat által közzétett gyorsjelentés szerint a társaság a prémium kategóriás szórakoztató elektronikai...
A Budapest Bank tovább bővíti termékpalettáját, ügyfelei részére ugyanis Magyarországon az elsők közt tette elérhetővé a Mastercard World Elite bankkártyát, amelyek tulajdonosai a kifejezetten...
2019-ben a BMW nagyteljesítményű sportautókat építő divíziója 135 829 darab új autót adott el világszerte, amellyel beállította mintegy 50 éves fennállása eddigi legjobb értékesítési...
A WeShare, a Volkswagen és a ŠKODA autómegosztó szolgáltatása 2020-ban további hét városra terjeszti ki hálózatát Németországban és más európai országokban. Prágát és Hamburgot...
Rekordot döntött 2019-ben az EIT Health tréning- és accelerator programjaiba bekapcsolódó közép-, kelet- és dél-európai résztvevők száma. A szervezet tréning-, mentorálási és finanszírozási programjai...
A világ egyik legmenőbb agilis menedzsment szakértője, a magyar startup-világ legbefolyásosabb nője és a Forbes Coaching Tanácsának tagja mind ott lesznek a februári vezetőknek...
Hardver startupok számára indít közös akcelerációs programot a Tungsram és a Startup Campus, a legjobb projektek 70 millió forintos tőkebefektetést is kaphatnak.
Olyan hardver csapatok...
A téli sportok fenntarthatóságán dolgozik a Mastercard és a Nemzetközi Síszövetség. A fizetéstechnológiai cég segítségével teljesen készpénzmentessé válik a Hahnenkamm versenynek otthon adó Kitzbühel,...
Egyelőre nem látszik a rendkívül kiélezett piaci verseny a Netflix üzleti eredményein, a világ vezető streaming videószolgáltatója jelentősen növelte bevételét és nyereségét is tavaly....
Az év első nyitásával, kétsávos autós étteremmel érkezett Gödöllőre a magyarországi McDonald’s. Nem csak a lokáció, de a megjelenés is új; az éttermet már...
Az unikornisok (az egy milliárd dollár értéket meghaladó értékű vállalkozások) következő generációját kutatja új pályázati programjával, a PowerUp! Challenge-dzsel az InnoEnergy Kelet-Közép-Európában.
Az Európai Innovációs...
2020 szeptemberében megkezdik céges gyakorlati évüket azok az informatikus hallgatók, akik elsőként szerezhetik meg diplomájukat a BME új, 6 szemeszteres alapképzésén. A szakot a...
Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...
Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...
A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...
„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Az out-of-home egyre hatékonyabb
JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató
Idén is...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....