- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Egész nap ingyen parkolhatunk

Ingyen parkolás az egész országban? Ráadásul kényelmesen, két kattintással? Egy napra elhozza a Parkl az autósok Kánaánját, hogy felhasználóival együtt ünnepeljen! A két éve működő...

Angyalok érkeztek Budapestre

Ma véget ér a Duna Régióra kiterjedő, nemzetközi szinten mintegy 160, hazánkban 23 csapat vállalkozásindítását elősegítő ACCELERATOR projekt. A záróesemény szakmai szervezője a Magyar...

Sokat bukhatnak a szépkártyások

Tavaly óta új kormányrendelet szabályozza a SZÉP-kártyát. Az egyik legfontosabb változás, hogy míg korábban a juttatásokat csak az utalást követő második év május végéig...

Kevés a lakás Magyarországon

A KSH adatai szerint 2019-ben több mint 20.000 új lakás épül Magyarországon. Bár soknak tűnik, ez a szám elmarad a kívánatostól, véli Balla Ákos...

Jöhet a láthatatlan pénztárca

A mindennapi pénzügyeket, például a vásárlást megkönnyítő megoldásokkal rukkoltak elő a K&H fejlesztői innovációs versenyére jelentkező startupok. A világ minden tájáról összesen 45 csapat...

Változás a Hiventuresnél

Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures indulása óta több mint kétezer projektet vizsgált meg, 204 esetben döntött a befektetés mellett, összesen 17 milliárd forintot osztott...

Óriási változás a szépségiparban

A Natura &Co felvásárolja az Avon Products Részvénytársaságot, ezzel létrehozva világszinten a negyedik legnagyobb, teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportot. A két vállalat összeolvadásával - a...

Sokat költ a Google az adatvédelemre

Magyar szervezetek jelentkezését is várja június 28-ig a Google az Impact Challenge on Safety elnevezésű pályázatára. Az új, 10 millió eurós alap olyan európai,...

Hatalmasat nőne az AutoWallis

Az AutoWallis robosztus növekedést tervez a következő tíz évben, célja, hogy a közép-kelet-európai régió meghatározó mobilitási szolgáltatója legyen. Az AutoWallis 2024-ig organikus növekedéssel a...

Terjeszkedik a Special Effects

Akvizícióval és új üzletág bevezetésével bővíti szolgáltatásait a Special Effects International, a társaság megvette a Mobil Audio és Light Kft-t, az idén 20 éves...

Krakkóban bizonyíthat a magyar startup

A Start it @K&H-ban fejlődő V-Chiller csapata a hazai győzelem után most az InnoEnergy PowerUp! nemzetközi döntőjén is bizonyíthat. A V-Chiller a jelenlegi hűtőknél...

Rekordot döntött az EU

Az EU 28 tagállamát összesítve a papír és a hullámkarton csomagolóanyagok újrahasznosítási aránya elérte a 85.8 százalékot, ez pedig a valaha mért legmagasabb arány...

Ezen bukhat a család vagyona

A családi vállalkozások generációváltásának témája egyre inkább reflektorfénybe kerül, és egyre több szó esik arról is, milyen nehéz érzelmi problémákat kell megoldani egy-egy ilyen...

Vizsgálja a GVH az árösszehasonlító oldalakat

A termékeket és szolgáltatásokat összehasonlító honlapok számos előnyt kínálnak, ugyanakkor több fogyasztóvédelmi jellegű problémát is felvet a működésük. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) erre reagálva...

Autógyártókkal szerződött az IBM

Az IBM olyan európai vállalatokkal kötött együttműködést, mint a Volkswagen (Németország), a Moovster (Németország) és a Vinturas (Hollandia), hogy a vállalat hibrid felhőalapú és...

Jó éve van a BMW-nek

A müncheni központú vállalatcsoport az idei esztendő negyedik hónapjában és a január-április közötti időszakban is gyarapodást könyvelhetett el. A BMW Group 0,7 százalékkal több BMW,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Digital Center

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...