Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Biznisz
- Hirdetés -
Hamarosan beindul az BMW új gyára
Izgalmas, színes fejezet kezdete: a BMW Group új járműgyárában elsőként a festőüzemben indul el a termelés. Az előszériás gyártás 2024 év végén indul Magyarországon....
Duplázott a NAV – így kerülhetők el a drága bírságok
Kemény világ köszöntött augusztus 1-jétől a vállalkozókra, a kormány ugyanis jelentősen megemelte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) által kiszabható pénzbüntetési tételeket a három...
Aznapi házhozszállítást indít a dm a Wolttal
Már aznap kézhez kaphatjuk a dm Online Shopban vagy a dm App-ban leadott rendeléseinket a Wolt Drive szolgáltatásnak köszönhetően.Augusztustól a dm budapesti vásárlói új...
Fontos információk hitelfelvételhez
Mit kell tudni a híres-hírhedt rendszerről és milyen szerepe van a hiteligénylésnél, illetve az adósminősítésben? Ki és miért kerülhet fel a BAR-listára és meddig...
Újabb drágulást hoz a klímaváltozás
Az egész bolygót érintő klímaváltozás, a fokozódó hőhullámok, az aszály, más vidékeken pedig ugyanebben a szezonban jelentkező hatalmas esőzések és áradások komoly károkat okoztak...
Így áll a fenntarthatósággal az AutoWallis
Közzétette ESG stratégiáját az AutoWallis Csoport, melyben a magyar tőzsde autós vállalata meghatározta a fenntartható működéssel kapcsolatos stratégiai fókuszterületeket és az azokhoz kapcsolódó terveket....
Megújult a Barion
Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17...
A zöld beruházások hajtják a régió ingatlanpiacát
Az Alfa Group nevével legutóbb néhány hete lehetett sűrűn találkozni a sajtóban, amikor a Magyarországon ingatlanbefektetéssel és -üzemeltetéssel foglalkozó vállalatot is birtokló luxemburgi Marny...
Limitált különlegességgel rukkolt elő a Coca-Cola és az OREO
„Besties”, azaz örök barátok – a két ikonikus márka, a Coca-Cola és az OREO új, közös üdítőitalát a barátság inspirálta. A limitált kiadású Coca-Cola...
Változások a SimplePay-en
Letisztultabb és modernebb kinézetet kap a SimplePay online fizetési felülete. Az újítást több lépcsőben, augusztus végétől teszik elérhetővé a felhasználóknak.Nyár végétől megújult SimplePay online...
Divatbolt szekció indult az eMAG-on
Annak érdekében, hogy egyszerűbbé tegye az online vásárlást azokazok számára, akik ruhatáruk megújítását tervezik, az eMAG elindította a Divatbolt szekcióját, amelyben több mint 600...
Rekordmagas árbevételt ért el a Xiaomi
A Xiaomi 88,9 milliárd jüan árbevételt ért el 2024 második negyedévében. A Xiaomi Vállalatcsoport (Xiaomi Corporation - a továbbiakban “Xiaomi” vagy “Vállalatcsoport”), a fogyasztói elektronikai...
Tranzakciós illeték: ledőlt az utolsó bástya
Augusztus elsejétől megemelkedett a bankok által fizetendő tranzakciós illeték. A növekvő adó miatt sorba jelentek meg az új bankszámla hirdetmények: a pénzintézetek ugyanis átterhelik...
Új díjcsomaggal erősít a GreenGo
A GreenGo új, kifejezetten a 25 év alatti felhasználók számára készült díjcsomagja jelentős kedvezményeket kínál a fiataloknak, miközben ismét megerősíti az autómegosztó értékvállalásait és...
Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0
2024. szeptember 1-étől minden Magyarországon működő kereskedelmi banknak, amely rendelkezik mobilbanki alkalmazással, elérhetővé kell tennie az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0 által előírt tranzakciós lehetőségeket....
Régészeti leletekből nyílt kiállítás a Schneider Electric okosgyárában
A Schneider Electric dunavecsei okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS) megvalósítása során feltárt régészeti leletekből nyílt a közelmúltban minikiállítás az üzem előcsarnokában. A...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok
A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...
PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup
A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...
Szoboszlaival akciózik a Telekom
Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Szintet lépett a használtautó-import
Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...
Digital Center
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...
GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi
A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...








