- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Női vállalkozókat támogat az EY

Sikeres globális kezdeményezést vezet be Magyarországon az EY. Az EY Entrepreneurial Winning Women célja, hogy segítse a női vezetőket vállalkozásuk fejlesztésében és piaci pozíciójának...

Egyre fontosabb a befektetőknek a fenntarthatóság

A befektetők világszerte keresik annak lehetőségét, hogy a megfelelő hozamokon túl befektetésük kedvező társadalmi hatást is gyakoroljon. Könnyű azonban eltévedni a különféle mérési eredmények...

Kaparhatnak a szerencsevadászok

Minden idők legnagyobb nyerési esélyű sorsjegyét bocsátja ki a Szerencsejáték Zrt. A nemzeti lottótársaság legújabb terméke, a Sorsjegymánia minden tekintetben TOP1 kategória: a jelenleg...

Különleges teherautókat tesztel a Coca-Cola

A Toyota a Coca-Colával és az Air Liquide-dal együttműködve kísérleti programot indít egy új, hidrogén üzemanyagcellás elektromos, helyi emissziómentes, hosszú távú teherautó kifejlesztésére. A...

Felpörgette a sportfogadásokat az olimpia

Teljesítette a sportfogadói elvárásokat a magyar csapat azzal, hogy hat arany-, hét ezüst- és hat bronzéremmel zárta a versenyeket, így gyakorlatilag megismételte a tokiói...

Érdekes adatok az utasbiztosításokról

A nyár első két hónapjában 716 forint volt a megkötött utasbiztosítások átlagdíja, 7,6 százalékkal magasabb, mint az előző év hasonló időszakában – derül ki...

Napelemekkel zöldít az OMV

Augusztustól az OMV Hungária töltőállomásainak már közel 50 százalékában napelemek termelnek áramot. A beruházás eredményeként a kutak 1800 magyar háztartás éves átlagos energiafogyasztásának megfelelő...

Jó hír az autósoknak

Az Európai Parlament engedélyezte, hogy az autósok 15 európai országban közlekedhessenek a Ford BlueCruise kézhasználat nélküli vezetéstámogató technológia segítségével. A mostani jóváhagyással az autósok...

Erre számíthat a forint

Egyelőre nem kell átírni a magyar kamatpályát, az alapkamat az év végére várhatóan 6,25 százalékra csökken, és még így is maradhat mozgástere a jegybanknak....

Változás a MediaMarktnál

Új időszámítás kezdődik a MediaMarkt Magyarország életében: a piacvezető elektronikai kiskereskedő átköltöztette központi raktárát stratégiai partnere, a WSZL Automotív Kft. frissen felépített ecseri logisztikai...

Egyre nehezebb hitelhez jutni

Tovább szemezgetnek az ügyfelek között a bankok: van ahol az egekbe emelték top-kamathoz kapcsolódó jövedelem-elvárásokat, máshol az eddig legnépszerűbb, 10 évre fixált hitelektől igyekeznek...

Felpörgött a lakossági hitelezés

Az Erste a vártnál jobb eredménnyel zárta az idei első félévet a pozitív üzleti folyamatoknak, a magas kamatkörnyezetnek és a hitelállományok kedvező alakulásának köszönhetően....

Ez jelenti most a luxust az ingatlanpiacon

Ha nyár van és kánikula, akkor minden évben felmerül a kérdés, hogy mekkora a kereslet az épített medencével ellátott otthonokra az aktuális ingatlanpiacon. Korábban...

Jó hír a hitelfelvételt tervezőknek

A bankoknak kerülnek majd többe a megugró földhivatali díjak – a pénzintézetek döntő része ugyanis a megemelt összegek ellenére változatlanul átvállalja ezen díjak jó...

Innovációs rendezvények kaphatnak támogatást

A Nemzeti Innovációs Ügynökség (NIÜ) 30 millió forinttal támogatja a legjobb innovációs rendezvényeket. Az ügynökség fontos feladatának tekinti az innovációs és startup ökoszisztéma rendezvények általi...

Így forgatná fel a hazai butikok világát egy startup

A román piacon már sikeresen működő online ruházati nagykereskedelmi piactér, az Unfrosen most a magyar piacra is megérkezett; kínálatában több mint 100 ezer olyan...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok

A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...

PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup

A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...

Szoboszlaival akciózik a Telekom

Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Szintet lépett a használtautó-import

Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...

Digital Center

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...