- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Útmutató kisbefektetőknek

Megjelent Buró Szilárd, az Equilor Befektetési Zrt. pénzügyi innovációs vezetőjének „A kötvény” című pénzügyi edukációs könyve. A szakmai könyvsorozat legújabb tagja ezúttal az egyik...

Fontos hír jött a Telekomtól

A Magyar Telekom átlagosan 5 százalékos bérfejlesztésről és legfeljebb 450 fős létszámleépítésről állapodott meg a vállalatnál működő érdekképviseletekkel. A megállapodás értelmében 2020. április 1-jétől a...

Így pörgeti fel a toborzást a magyar startup

Számos szektorban tombol munkaerőhiány, becslések szerint a kereskedelemből a karácsonyi szezonban hatezer dolgozó fog hiányozni. Az új munkaerő megtalálása egyre nagyobb terhet ró a...

Bukarestben brillíroztak a magyar startupok

Három különböző kategóriában is magyar cégek vehették át az első díjat a Central European Startup Awards bukaresti fináléján. A TrustChain a digitális szerződéskötő platformmal...

Új szolgáltatással rukkolt elő a magyar startup

Megérkezett a Parkl Business, munkahelyi juttatás lehet az ingyenes parkolás. A magánéletben és a munkahelyi ügyek intézése kapcsán is a mindennapok része a parkolás a...

Nemzetközi díjat nyert a magyar startup

A Central European Startup Awards-on (CESA) a magyar indulók közül három cég kapott elismerést, s közülük a Best Smart City Solution kategóriában a Parkl...

Rengeteget vásároltak a fesztiválozók

Több mint százezren vásároltak az idén az ALDI fesztiválboltjaiban. Az ALDI 2016 óta települ ki a nagy magyarországi nyári zenei fesztiválokra üzlettel és a fesztiválboltban...

Duplázna a Mastercard

A Mastercard meghirdette hároméves Infrastruktúra Fejlesztési Programját, melynek célja, hogy érdemben segítse a hazai bankkártya elfogadási infrastruktúra bővülését. A program pénzügyi és szakmai támogatást...

Londonban versenyeztek a női startupok

A depressziót kezelő biotech Genetika+ csapatát választotta ki győztesnek a szakmai zsűri idén Londonban a hatodik alkalommal megrendezett Women Startup Competition eseménysorozat döntősei, az...

Bővül K&H inkubátorprogramja

A vezető hazai, iparágfüggetlen nagyvállalati inkubátorprogram, a Start it @K&H Budapest után Győrben bővül tovább, a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamarával és a StartITup...

Prémium programot indít a Visa

A Visa továbbfejleszti szolgáltatásait Magyarországon prémium programjának elindításával, amely széles körű szolgáltatásokat kínál a Visa Gold, Platinum és Infinite kártyatulajdonosoknak. Vannak, akik szeretnek exkluzív szolgáltatásokat,...

Áfacsapdába léphetnek a katások

Hiába 12 millió forint a kata és az áfamentesség éves határa, számos olyan apró részletszabály van, ami miatt nem várt meglepetések érhetik a katát...

Felpörgött a vállalati hitelezés

Kiugró mértékben, 73 százalékkal nőtt a vállalatok közötti hitelezés Kelet-Európában tavalyhoz képest az Atradius hitelbiztosító elemzése szerint. Az 1500 magyar és kelet-európai vállalat bevonásával...

Újabb együttműködésben a Toyota

A Toyota és a BYD megállapodott az akkumulátoros elektromos autók (BEV) közös fejlesztéséről. Az együttműködés értelmében a két autógyártó közösen fejleszt majd szedán és...

Sok pénzt kaptak a startupok

A Digital Freedom fesztivál kísérőrendezvényeként rendezték meg Rigában az EIT (Európai Technológiai Intézet) Jumpstarter nevű, korai fázisban lévő startupok számára kiírt versenyének döntőjét, ahol...

Majdnem 16 milliárd dolláros ajánlat a Tiffanyra

Az LVMH, a világ egyik legnagyobb luxusipari társasága megemelte vételi ajánlatát az amerikai Tiffany ékszerházra, amely ennek alapján beleegyezett a tárgyalások megkezdésébe. Október végén a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA