- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Kezd magára találni az autópiac

Idén júniusban a DataHouse adatai szerint 10 828 import személyautó került hazai forgalomba, ami az előző hónaphoz képest 22 százalékos, az áprilisi mélyponthoz képest...

Tatabánya is csatlakozik a SPAR online shophoz

Az üzletlánc Komárom-Esztergom megyeszékhelyének INTERSPAR áruházától idén július 2-ától már a webshopon keresztül is lehet vásárolni és az összekészített termékeket személyes átvétellel haza vinni. „Vállalatunk...

Tovább bővül az AutoWallis

A 25 éves autóértékesítési tapasztalattal rendelkező Iniciál Csoporttal tavaly kötött együttműködés újabb lépéseként az AutoWallis tulajdonába kerül a nyugat-magyarországi régióban meghatározó pozícióval rendelkező, hét...

Díjazzák a családi vállalatokat

Nem mindegy, hogy a családi cégek hogyan tudtak most reagálni a koronavírus-járvány okozta kihívásokra, hiszen hazánkban a cégek 40 százalékát jelentik. A túlélés kulcsát...

Újabb kihívás előtt a kereskedők

Jövő évtől meghosszabbodik a jótállási idő a százezer forint feletti termékekre, ami jelentős többletfeladatokat jelent az érintett vállalkozások számára – hívja fel a figyelmet...

Együttműködik a Microsoft és a Bridgestone

A Microsofttal kialakított partnerség keretében a Bridgestone kifejlesztett egy egyedülálló abroncssérülés-figyelő rendszert, melyhez a Microsoft hálózatba kapcsolt járműplatformját (Microsoft Connected Vehicle Platform - MCVP)...

Viszlát, kézi számlatömb!

Új élet kezdődik a számlázásban szerdától, 2020. július 1-től ugyanis minden, belföldi adóalanyok közötti ügyletről készített számláról adatot kell szolgáltatni az adóhatóság részére. A...

Több adóellenőrzés jöhet

Drasztikusan csökkent az elmúlt években az adóellenőrzések száma. A historikus adatok és az utóbbi hónapok tapasztalatai azonban azt mutatják, hogy az egészségügyi veszélyhelyzet hatására...

Jól jött a vállalkozásoknak a segítség

A gazdaság újraindulása pozitív változásokat hozhat a cégek életében. Addig is azok számára, akik a koronavírus-járvány következtében likviditási nehézségekkel küzdenek, a Növekedési Hitelprogram (NHP)...

Gyapjúból gyárt csomagolóanyagot a díjnyertes energetikai startup

Az idén hatodik alkalommal megrendezett EIT InnoEnergy PowerUp! verseny nemzetközi döntője az észt Woola győzelmével zárult, akik habszivacs, illetve más műanyagok helyett hőálló, ütésálló,...

Magyar fintech vitte tőzsdére a digitális aranyat

Az arany iránti kereslet folyamatosan nőtt az elmúlt hónapokban. Egy magyar fintech, az év innovatív terméke díjjal kitüntetett BlockBen ezért létrehozta és tőzsdére vitte...

Erre kell figyelniük a vállalkozásoknak

Pár napjuk maradt a cégeknek és egyéni vállalkozóknak, hogy felkészüljenek a NAV felé július 1-jétől kötelező online adatszolgáltatási kötelezettségre. Akik már most NAV-álló online...

Már az Amazonon is kényelmesebben vásárolhatunk

A Mastercard MDES (Mastercard Digital Enablement Service) technológiájának köszönhetően egyre ritkábban kell manuálisan frissíteni a kártyaadatokat, így a vásárlás kényelmesebbé, a fizetési folyamatok pedig...

Kisvállalkozásoknak segít a Visa

A kisvállalkozások támogatását célzó hosszú távú elkötelezettségének részeként a Visa Inc. egy egész Európára kiterjedő kezdeményezést hirdetett meg annak érdekében, hogy digitálisan elérhetővé tegyen...

Nagyot nőtt tavaly a Suzuki

A Magyar Suzuki 2019-ben 194.447 járművet adott el 123 országban, ezzel 13,13 százalékkal növelte értékesítéseit az azt megelőző évhez képest. Világszerte összesen 185.002 Esztergomban...

Új szolgáltatást indított a Shell

Június óta Budapesten és öt vidéki helyszínen érhető el a Shell új házhoz szállítási szolgáltatása, így összesen már tíz töltőállomás étel-ital kínálatából rendelhetünk kiszállítással....
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....