Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Brand
- Hirdetés -
Íme a jövő: robotok a hackerek ellen
Miközben becslések szerint a hackerek az évtized végére évi 5 milliárd személyes adatot is ellophatnak a legnagyobb vállalatoktól, pénzügyi és távközlési szolgáltatóktól, kormányzati szervektől,...
Spanyol divatmárka hódíthatja meg a hazai piacot
Új márkát vezet be Magyarországra a Tendam-csoport, Spanyolország meghatározó divat- és ruhaipari vállalata, amelyhez a Springfield és Women’secret is tartozik. Az első hazai Fifty...
Magyar márkanagykövettel erősít a Canon
A magyarországi piacot is lefedő márkanagyköveti program a Canon EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban több, mint 10 éve indult, célja a profi fotósokkal...
Tévés újítás a Samsungtól
A Samsung 2019-es QLED TV-iben elérhető új Héttér Mód lehetővé teszi, hogy a felhasználók világhírű művészi alkotásokat jelenítsenek meg a kijelzőn a televízió kikapcsolt...
Az agrárszektort is megreformálják a fiatalok
Egyetemisták dolgoztak agrárszakértőkkel az első éjjel-nappal zajló agrárinnovációs ötletversenyen, a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” rendezvényen március 22-én és 23-án.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara...
Diákok okosítják Zalaegerszeget
Megtervezik, amit használni akarnak: a munkahelyi ingázás, utasforgalom jelzés és követés, az okos irodaházak, a közüzemi adatok és a közösségépítés valamint az okos irodaházak...
Díjat érő stílus
Az InStyle magazin ötödik alkalommal, hat kategóriában díjazta hazánk legstílusosabb szereplőit, köztük hírességeket, influencereket és divattervezőket. A zártkörű partin díjat nyert Mádai Vivien, Balsai...
Érzelmes akcióban a Huawei
A Magyarországon élő közel 80 ezer látássérültre hívja fel a figyelmet a Huawei legújabb videóiban. A vállalat neves színészek közreműködésével, hét különböző szituációban mutatja...
Mit hozhat a digitalizáció a munkaerőpiacon?
A Telekom idén indította el a MOST Fórum névű rendezvénysorozatát, melynek küldetése, hogy feltérképezze a digitalizáció terjedésének útjait, megmutassa, hogy életünk kiemelt területein milyen...
Díjazták a légitársaságot
A Wizz Air két kategóriában is elnyerte a régió egyik legrangosabb légiközlekedési elismerését, a CEESAR Díjat. A közép- és kelet-európai utasok szavazatai alapján a...
Csúcstévékkel csábít a Samsung
Idén tavasszal 42 európai országban, így Magyarországon is elérhető lesz a Samsung 2019-es QLED TV sorozata. A prémium QLED 4K televíziók már márciustól megvásárolhatóak...
Versírókat keres a Starbucks
Újra és újra címmel országos verspályázatot hirdet 14 és 30 év közötti fiatalok számára a magyar költészet napja alkalmából a Starbucks. A kezdeményezés célja,...
Hatalmas újítás az ételrendelésben
A Falatozz.hu országos ételrendelő portál Falatozz Zölden! néven környezettudatos ételrendelési programot indít, amelynek keretében minden rendelést 100%-osan lebomló csomagolásban szállítanak ki. Ezzel az ország...
Környezetkímélő újítás a SPAR-ban
A SPAR a szegedi, győri, és tatabányai áruházaiban újrahasználható zöldség- és gyümölcstároló tasakokkal buzdítja vásárlóit a környezettudatos magatartásra. A SPAR újabb zöld kezdeményezése egyedülálló...
Új néven folytatja a Wellness magazin és a wellnesscafe.hu
Névváltással és márkamegújítással kezdi a tavaszt a Wellness magazin és wellnesscafe.hu. Az első Well&fit március 20-án kerül a polcokra, ezzel egyidőben megújul az online...
Instás világsztárral erősít az EFOTT
Az 51 éves olasz milliárdost ma már szinte az egész világ ismeri. Vagyonát 500 millió dollár köré tippelik, Instagram követői pedig egyenesen odavannak érte...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Érdemes átnézni a régi lakásbiztosításokat
Idén is lesz lakásbiztosítási kampány, amelynek célja a meglévő szerződések áttekintése és szükség esetén újrakötése – közölte a K&H, amely a múlt évhez hasonlóan 2025-ben is nagy erőkkel készül a márciusi időszakra. A kampány...
Időutazásra hív a legújabb mozifilm
A Lakótársat keresünk rendezője, Cédric Klapisch ismét a fiatalokról készít filmet: a Colours of Time ifjú főszereplői felmenőjük életútját követik nyomon, aki a 19. század végén érkezett a nyüzsgő Párizsba.A Colours of Time főszereplője...
A videós storytelling üt a legnagyobbat
Nem terméket és szolgáltatást kell eladni, hanem kapcsolatot teremteni, bizalmat és közösséget építeni a cégek és az emberek között az egyre népszerűbb videós tartalmakkal. Röviden összegezve, ez lesz a hatékony marketingstratégia 2025-ben, mely a...
Minden idők legjobb kerékpársport-kínálata érkezik a Maxra és az Eurosportra
2025 izgalmas év lesz a kerékpár sport rajongóinak. A Max és Eurosport kínálatában idén több mint 1000 élő kerékpár-közvetítés és 2500 órányi verseny lesz látható. Továbbá a férfi és női UCI World Tour összes...
Ők uralták tavaly a címlapokat
Új név került a napilapok címlapsztárjait összegyűjtő listánk élére, Krausz Gábornak Mikes Annát és Tóth Gabit sikerült maga mögé utasítania. Ezúttal a korábbi évekhez képest több lapot is megvizsgáltunk, ám az kijelenthető, hogy továbbra...
Digital Center
Készen állunk a piaci status quo megváltoztatására – interjú Bányai Tamással
A One túllép az elődein, olyanra képes, amit a Vodafone, a Digi, az Invitech és az Antenna Hungária külön-külön soha nem tudtak volna megvalósítani – hangsúlyozta a Marketing&Media magazinnak adott interjúban Bányai Tamás. A...
Új vezetővel erősít az IKEA
Március 1-től Eva Malá Beluska az IKEA People & Culture vezetője a régió mindhárom országában: Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában.„Nagy megtiszteltetés számomra, hogy egy remek csapattal dolgozhatok együtt, akik Prágából fedik le mindhárom piacunkat. Izgatottan...
Díjazták a leginspirálóbb vezetőt
252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat a PwC Magyarország. A kitüntetéssel olyan hazai cégvezetőt ismernek el, akire a magyarországi vállalatvezetők példaképként tekintenek. Idén a Richter Gedeon...
Shopfully néven alakul újjá az Offerista
Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy Shopfully néven működik tovább. Ez a mérföldkő a Shopfullyval való teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti, amellyel a vállalat Európa vezető Drive-to-Store szereplőjévé válik.Az Offerista...
Autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója
Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.A DisplayNOW Zrt....