Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Brand
- Hirdetés -
Élen a Codecool
Az IT Business&Technology 2019-es konferenciáján hirdették ki a legsikeresebb hazai ICT-cégek (Információ és Kommunikáció Technológia) top 52-es rangsorát, aminek az élén a Codecool programozóiskola...
Nagyot zöldít a Toyota
Újabb fontos mérföldkőhöz érkezett a Toyota abszolút zöld, melléktermékként tiszta vizet kibocsátó hidrogén üzemanyagcellás teherautók fejlesztését célzó Portal elnevezésű projektje. A Toyota és a...
Biznisztársak – interjú Gosztonyi Csabával és Lengyel Tamással
Digitális castingplatformot fejleszt Gosztonyi Csaba és Lengyel Tamás. A Marketing&Media magazinnak adott interjúban az alapítók beszéltek arról, honnan jött az ötlet, miért van szükség...
Rengeteg szabadalma van a Huawei-nek Európában
Európában a Huawei Technologies nyújtotta be a második legtöbb új szabadalmat tavaly. A vállalat mintegy 2500 szabadalmi bejelentésével az egyetlen kínai cég lett, amely...
Átszervezés a BMW-nél
2019 áprilisától a BMW, a MINI és a Rolls-Royce márkák egyetlen értékesítési divízióban összpontosulnak, a BMW Motorrad pedig a járműfejlesztési részleg égisze alatt dolgozik...
Mesterséges intelligenciával erősít a SEAT és az IBM
A SEAT és az IBM egy, a városi vezetés átalakítására szolgáló új megoldás kifejlesztését jelentette be. A bejelentést egy nappal a városi mobilitás forradalmasítására...
Jelentős változás a Kantarnál
A Kantar bejelentette, hogy 2019. április 2-től a különálló Kantar Consulting, Kantar Health, Kantar IMRB, Kantar Media, Kantar Millward Brown, Kantar Public, Kantar TNS,...
A női focit ünnepelte a Nike
A világ 40 kiemelkedő női focistája gyűlt össze a Nike eseményén Párizsban, hogy együtt mutassák be 14 ország nemzeti mezét, amelyeket a játékosok a...
Ismét Safarira csábítanak a startupok
Idén sem marad el a Startup Safari fesztivál Budapesten, az eseményt április 17-19. között rendezik meg. Az érdeklődők helyszínről helyszínre vándorolva ismerkedhetnek meg a...
Díjat osztott a JóAutók.hu
Több mint ezer autó adásvételhez kapcsolódó vásárlói vélemény alapján hirdette ki második alkalommal az Év Használtautó-Kereskedése díj eredményeit a JóAutók.hu.
Az ügyfelek pozitív visszajelzése komoly...
Új korszak a Wizz Airnél
A Wizz Air Hamburgban átvette az első Airbus A321neo repülőgépét, mely a 256 repülőgépet tartalmazó rendelésállományának első darabja. A Pratt & Whitney GTF hajtóművekkel...
Zöld akcióban a Heineken
Ismét fiatalok ötleteit megvalósítva csökkentené tovább széndioxid kibocsátását a Heineken Hungária. A sörgyár a Dobd a C-t! néven meghirdetett versenyre fenntarthatósági témákra érzékeny egyetemistáktól,...
Megvannak a legjobb borok
Minden eddiginél több, összesen 559 nevezés érkezett a XVIII. Országos Syngenta Borversenyre. A siófoki díjátadón a legjobbaknak járó SynVino-díjakat ebben az évben a Bárdos...
Nagy változás jön a Lidlben
A Lidl Magyarország célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkense. A figyelemfelhívás és az egészségtudatosság növelése érdekében az...
Nevet vált a Taxify
Nevet vált a Taxify, Európa vezető utazásmegosztó szolgáltatása. Az új név: Bolt. A névváltás részleges arculatváltással is együtt jár, így a cég bemutatta új...
Így zöldül a SPAR
Az elmúlt 3 évben 63 áruházat újított fel a SPAR Magyarországon több mint 28 milliárd forint beruházási költséggel. A korszerűsített üzletegységekbe minden esetben energiatakarékos...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Időutazásra hív a legújabb mozifilm
A Lakótársat keresünk rendezője, Cédric Klapisch ismét a fiatalokról készít filmet: a Colours of Time ifjú főszereplői felmenőjük életútját követik nyomon, aki a 19. század végén érkezett a nyüzsgő Párizsba.A Colours of Time főszereplője...
A videós storytelling üt a legnagyobbat
Nem terméket és szolgáltatást kell eladni, hanem kapcsolatot teremteni, bizalmat és közösséget építeni a cégek és az emberek között az egyre népszerűbb videós tartalmakkal. Röviden összegezve, ez lesz a hatékony marketingstratégia 2025-ben, mely a...
Minden idők legjobb kerékpársport-kínálata érkezik a Maxra és az Eurosportra
2025 izgalmas év lesz a kerékpár sport rajongóinak. A Max és Eurosport kínálatában idén több mint 1000 élő kerékpár-közvetítés és 2500 órányi verseny lesz látható. Továbbá a férfi és női UCI World Tour összes...
Ők uralták tavaly a címlapokat
Új név került a napilapok címlapsztárjait összegyűjtő listánk élére, Krausz Gábornak Mikes Annát és Tóth Gabit sikerült maga mögé utasítania. Ezúttal a korábbi évekhez képest több lapot is megvizsgáltunk, ám az kijelenthető, hogy továbbra...
Közel 90 millió forintnyi támogatásról döntött a Médiatanács
Rádiós médiaszolgáltatóknak nyújtott támogatásokról is döntött legutóbbi ülésén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület a műsorkvóta-kötelezett médiaszolgáltatók adatszolgáltatási kötelezettségének teljesítését is vizsgálta.
Hírműsorok, közérdekű szolgáltató magazinműsorok, valamint tematikus magazinműsorok készítésének támogatására négy...
Digital Center
Készen állunk a piaci status quo megváltoztatására – interjú Bányai Tamással
A One túllép az elődein, olyanra képes, amit a Vodafone, a Digi, az Invitech és az Antenna Hungária külön-külön soha nem tudtak volna megvalósítani – hangsúlyozta a Marketing&Media magazinnak adott interjúban Bányai Tamás. A...
Új vezetővel erősít az IKEA
Március 1-től Eva Malá Beluska az IKEA People & Culture vezetője a régió mindhárom országában: Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában.„Nagy megtiszteltetés számomra, hogy egy remek csapattal dolgozhatok együtt, akik Prágából fedik le mindhárom piacunkat. Izgatottan...
Díjazták a leginspirálóbb vezetőt
252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat a PwC Magyarország. A kitüntetéssel olyan hazai cégvezetőt ismernek el, akire a magyarországi vállalatvezetők példaképként tekintenek. Idén a Richter Gedeon...
Shopfully néven alakul újjá az Offerista
Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy Shopfully néven működik tovább. Ez a mérföldkő a Shopfullyval való teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti, amellyel a vállalat Európa vezető Drive-to-Store szereplőjévé válik.Az Offerista...
Autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója
Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.A DisplayNOW Zrt....