- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Új néven folytatja az NLCafé

Megújult és egyben nevet is váltott a legnépszerűbb hazai online női magazin, az NLCafé a jövőben nlc. néven lesz elérhető. A havonta több mint...

Keresik az év közösségi média sztárjait

Kreatív tartalmak vagy megnyerő személyiség? Mi kell ahhoz, hogy valaki emberek ezreinek véleményére legyen hatással és kik azok, akik a hazai közösségi média világát...

Amatőr focistákat keres a Red Bull

48 ország, 17.190 csapat és több, mint 47.023 játékos. Ez volt 2018-ben a Red Bull Neymar Jr’s Five focibajnokság és ezek azok a számok,...

Új dizájnnal erősít a Subway

Új, modern dizájnú éttermet nyitott a Subway Magyarország. A franchise, amely 2004-ben érkezett Magyarországra, most Biatorbágyon, a Premier Outlet megújulásával egyidőben újította meg saját...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a marketingesek

A Marketing Summit Program Hub-on Magyarország vezető szakemberei közösen összegyűjtötték a marketingszakma aktuális és jövőbeni kihívásait. A Marketing Summit Hungary szervezői azonban továbbra is...

Fontos elismerést kapott a Cofidis

Az amerikai székhelyű Great Place to Work ismét kihirdette az egyik legrangosabb nemzetközi munkahelyi elégedettségi felmérés eredményét. A Cofidis Magyarország jelenleg az egyetlen vállalat...

Sajátmárkás jegeskávéval erősít az OMV

Május kezdetével elérkezett a hétvégi utazások és a hűsítő italok szezonja – ehhez kapcsolódva az OMV VIVA két új, frissítő jegeskávét mutat be Cappuccino...

Lányokat csábítanak az informatikába

Példaképekkel, játékos programokkal és egy sikeres, 15 éves programozó lány segítségével népszerűsítette az informatikai szakmákat a Microsoft a DigiGirlz kódnapon. Az eseményen tizenkét fiatal...

Új luxushotel nyílt Budapesten

Tradíció és megújulás - a magyar millenniumi építőművészet egyik gyöngyszemében megnyílt a főváros legújabb, 82 szobás, ötcsillagos luxusszállodája, a Mystery Hotel Budapest. A lenyűgöző...

A mozikban hódít a Lexus

A Lexus a Valerian és az ezer bolygó városa, a Transformers: az utolsó lovag, vagy épp a számos egyéb díj mellett elsőként Oscart szerző...

Tesztüzemmódban indul a Lime Budapesten

Megérkezett Budapestre az innovatív városi mobilitási szolgáltatásokat nyújtó Lime. A gyors, egyszerű és fenntartható közlekedést biztosító elektromos rollereket a fővárosiak május 1-jétől használhatják, első...

Akkreditálták az első hazai digitális nyelvvizsgát

Már elérhető Magyarország első akkreditált számítógépes nyelvvizsgája. Az elsősorban Z és Y generáció igényeire szabott International Test of Language Competence (iTOLC) teljesítése alig fél...

Megvannak a legjobb hazai e-sportolók

272 mérkőzés és 277 óra játék után kiderült, hogy kik lettek Magyarország első, hivatalos ligarendszerű e-sport versenysorozata, a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport...

Beindulhat a hazai dizájnipar

Design START néven indított mentorprogramot a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ), melynek célja a tehetséges dizájnerek szakmai támogatása, ezáltal sikeres magyar dizájnmárkák létrejöttének...

Díjeső az Audinál

Az olvasók választása alapján „A 2019-es Év Összkerékhajtású Autója” szavazás tíz kategóriájából négyben végzett Audi modell az élen. Az Audi jelentős sikert ért el „A...

Király Viktorral erősít a Toyota

A Toyota 2019-ben, egyetlen év alatt 7 vadonatúj modellt mutat be Európában, amelyről a vállalat egy elegáns esemény keretében, a Várkert Bazárban, a Bazaar...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zöld munkahely? A fiataloknak ez is számít

Ma már nem elég, ha egy cég csak jó fizetést ad, számos más szempontnak is meg kell felelnie egy munkáltatónak. A fiatal munkavállalók egyre tudatosabban választanak munkahelyet, és a Deloitte 2025-ös felmérése szerint a...

Újra díjazzák a kiemelkedő sportmarketing-megoldásokat

Elindult a nevezés a 2025-ös Sportmarketing Diamond Awardsra. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Sportmarketing Tagozata idén még szélesebb körben keresi a leginspirálóbb sportmarketing-aktivitásokat és a legkiemelkedőbb hazai sportmarketing-megoldásokat, a kiírás pedig új kategóriákkal és...

Új vezető a Danubius Hotelsnél

Október közepétől Csapó László tölti be a Danubius Hotels Zrt. Director of Business Development pozícióját. Feladata a cégcsoport terjeszkedési projektjeinek stratégiai és operatív irányítása. A szakember több mint húszéves tapasztalattal rendelkezik a szállodai értékesítés,...

A felelős reklámhatásról a Reklamátorban

A Reklamátor podcastsorozat “ Felelős reklámhatás: a márkák társadalomformáló ereje” című 8. epizódjában Geszti Péterrel és Sásdi Helgával a reklám és társadalmi felelősségvállalás kapcsolatáról és ennek különböző aspektusairól beszélgettünk. A Magyar Reklámszövetség YouTube, Atalon...

A magyar rádiózást ünnepelték

Idén októberben a hazai rádiózás indulásának 100. évfordulója alkalmából ünnepi helyszínen, a Magyar Zene Házában rendezte meg a MiértRádió? iparági összefogás a Nagyon Rádiós Napot. Az esemény célja az volt, hogy felhívja a hirdetési...

Digital Center

Magyar app teszi könnyebbé az elektromos autózást

Az elektromos autózás rohamosan terjed, de a töltés sokszor még mindig stresszes és időigényes folyamat. Hiába a modern technológia, a sofőrök gyakran több különböző alkalmazást kénytelenek használni, miközben a töltési idő és költség kiszámíthatatlan,...

Különleges monitort mutatott be az LG

Az LG Electronics bemutatta a világ első 6K felbontású monitorát, az UltraFine evo 6K (32U990A) modellt, amely Thunderbolt 5 csatlakozást is lehetővé tesz. Az LG új, prémium kategóriás, ultranagy felbontású monitorokat kínáló UltraFine evo...

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...