Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Brand
- Hirdetés -
Tehetséges zenekarokat keres a Dreher
Jubilál a Dreher sörgyárfesztiválja: idén szeptember 1-jén 5. alkalommal nyitja meg kapuit a nagyközönség előtt a Dreher Sörgyárak, hogy egyedi helyszínt és élményt nyújtson...
Fesztiválozik a Mercedes
A Velencei-tó partján, az EFOTT-on folytatja országos kampányát a német autógyár, amelynek keretében a fiatalok számára szeretné bemutatni Kecskemétet, illetve Magyarország idén legvonzóbb munkahelyét.
Mintegy...
Kihagyták a ziccert a kereskedők
Bár hetek óta a labdarúgó világbajnokság az egyik leggyakoribb téma a sajtóban, a beszélgetésekben és a közösségi médiában, az eseményt övező figyelmet és a...
Beszállt a fagyi-bizniszbe a Telenor
A mobilnet színtelen, szagtalan, megfoghatatlan gondolhatnánk, de idén nyáron ez máshogy lesz a Telenornál egy új kampánynak köszönhetően. A szolgáltató Hipernet hálózatába nemcsak gigabájtokban,...
Új szervezet keresi a zöld márkákat
Ausztria és Németország után Magyarországon is megkezdi működését a GREEN BRANDS független nemzetközi minősítő szervezet. A GREEN BRANDS célja, hogy a valóban fenntarthatóan működő,...
Ilyen BMW-t vezet a márkanagykövet
A BMW Group Magyarország márkanagyköveti programját már egy ideje erősítő Dr. Schiffer Miklós stílusszakértő átvette legújabb BMW modelljét, egy általa konfigurált BMW 6-os Gran...
Ez kell egy jó meccshez
Az idei nyár az izgalmas estékről és hangos gólörömökről szól - legalábbis július közepéig biztosan. A világbajnokság azok számára is meghatározó, akik általában nem...
Így fesztiválozik a Rossmann
A Rossmann idén sem hagyja cserben a fesztiválozókat, sőt, teljes szépségvilágot alakított ki számukra több eseményen is. Természetesen a látogatók számíthatnak a fesztiváldrogéria kínálatára...
Újít a Tesco
A Tesco celldömölki áruházát július közepétől építik át, melynek során a vásárlói és a dolgozói tér, valamint a kínálat is átalakul. A megújult celldömölki...
Hogyan lehet sikeres a marketing kampány? – Segíthet az MI
Egyre több területen vetik be a mesterséges intelligenciát (MI) és a gépi tanulást, így nem is annyira meglepő, hogy egy friss vizsgálat szerint akár...
Jövőt formáló trendek a BrandFestivalon
A BrandFestival trendLAB második alkalommal publikálja a hazai marketing- és kommunikációs szakterület trendjeivel kapcsolatos prognózisát. A piaci és technológiai trendek mellett az életminőséggel és...
Angry Birds-szel inspirált a Vodafone
A Vodafone Magyarország számos programmal, eseménysorozattal járul hozzá a fiatalok digitális kompetencia fejlesztéséhez, munkaerő-piaci helyzetük javításához. Másodszor vehetett részt 17 fiatal a Vodafone Coding...
A BMW-vel készült a Balatoni Gasztrotérkép
Idén is megjelent és szerte az országban ingyenesen elérhető a Balatoni Gasztrotérkép, melynek 2018-as kiadásában több mint hatvan gondosan válogatott vendéglátóhelyet ajánl a kiadvány...
Amerika meghódítására készül a Post for Rent
Az egyik legmeghatározóbb videofesztiválon, a VidConon vett részt a Post for Rent, egyedüli magyar cégként. Az influencer marketing platform a világ 3. legnagyobb videokontentgyártója,...
Mesterséges intelligencia az EFOTT-on
A jövőnket meghatározó mesterséges intelligencia – önvezető autók, chatbotok, drónok – döntéseit modellezi a Training 2038 program, amit a jövő héten kezdődő EFOTT fesztivál...
Partihangulat a villamosmegállóban
A Coca-Cola nyári kültéri kampánya keretein belül pár héten át Budapest kijelölt megállóiban interaktív citylightposzterek várják a várakozókat, akik fülesük csatlakoztatásával a nyárhoz és...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Újra zöld trutyiban fetreng majd a vígjátékkirály
Idén Jack Blacket, a vígjátékok koronázatlan királyát is elárasztja majd a Nickelodeon Kids’ Choice Awards zöld trutyitengere. A világ egyik legsokoldalúbb szórakoztató arca különleges elismerésben részesül, idén ő kapja a legendás gála „Comedy King”...
Mától elérhető az év egyik legsikeresebb blockbuster filmje
Az Egy Minecraft film középpontjában négy különc áll, akik hétköznapi problémákkal küzdenek, egy portálon keresztül a képzelet csupa kockából álló világába csöppennek. Ahhoz, hogy hazajuthassanak, meg kell tanulniuk uralni ezt a világot, és felfedezni...
Idén nem jött össze a magyaroknak Cannes-ban
Ma zártul az idei Cannes Lions, a kreatívipar legnagyobb eseményén ezúttal halványabban teljesítettek a magyarok, mint tavaly, nem jött össze egy újabb oroszlán. A hatalmas érdeklődés mellett megrendezett fesztiválon a mesterséges intelligencia mellett kiemelt...
Az Alza.hu vezeti a webáruházak rangsorát
A 2024-es online kiskereskedelmi forgalom alapján Magyarország legnagyobb webáruháza a cseh Alza.hu, mely az eddigi éllovas eMAG-tól vette át az első helyet. Piacvezető szerepét az is jól mutatja, hogy a top 15-ön belüli legnagyobb...
Virtuális sminkstúdióval és AI asszisztenssel újít a L’Oréal
A L’Oréal 2025. június 11–13. között a párizsi VivaTech rendezvényen mutatta be legnagyobb és legfejlettebb szépséginnovációs portfólióját és technológia újításait. A L’Oréal kilencedik alkalommal vett részt Európa vezető technológiai konferenciáján, és mutatta be a...
Digital Center
Virtuális sminkstúdióval és AI asszisztenssel újít a L’Oréal
A L’Oréal 2025. június 11–13. között a párizsi VivaTech rendezvényen mutatta be legnagyobb és legfejlettebb szépséginnovációs portfólióját és technológia újításait. A L’Oréal kilencedik alkalommal vett részt Európa vezető technológiai konferenciáján, és mutatta be a...
A magyar cégek több mint kétötöde használ mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia immár nemcsak ígéret vagy jövőkép, hanem a hazai vállalati működés egyre gyakoribb és tudatosan alkalmazott része. A K&H innovációs index legfrissebb, 2025 első félévi adatai alapján a 300 millió forint feletti...
Új márkanagykövettel erősít a Samsung Art TV
RM, a BTS, a 21. század ikonikus K-pop zenekarának egyik tagja a Samsung Art TV nagyköveteként lép újra a reflektorfénybe, hogy a nemzetközi művészeti életet támogassa. Ez a kinevezés egyike RM első hivatalos tevékenységeinek...
Ezzel a mobillal egy kreatív stúdió kerül a zsebünkbe
A HONOR 400 széria nemcsak egy okostelefon, hanem egy teljes kreatív stúdió a kezedben. Az új modellek számos AI-alapú szerkesztési lehetőséget kínálnak, amelyekkel pár kattintással látványos, profi hatású tartalmak készíthetők – akár utómunka nélkül,...
Nemcsak a nyár, a One Magyarország is berobbant a Plázsra
Telt házas hétvégével startolt el a Plázs Siófok tizedik, jubileumi szezonja. Múlt hétvégén közel 20 ezer látogató fordult meg a Balaton legnépszerűbb szórakoztató központjában, a lendület pedig a következő napokban csak fokozódik: pénteken Ákos,...