- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Bővül az Év Üzletembere díj

A cégek, amelyek nem keresik a legújabb megoldásokat, nem maradhatnak versenyben. Ezt a trendet követve újította meg idén az EY Magyarország az EY Az...

Élen a CBRE

A Construction and Investment Journal (CIJ), a közép- és kelet-európai régió egyik vezető ingatlanpiaci magazinja 2017-ben is díjazta a legjobb ingatlancégeket és projekteket Magyarországon....

Díjazták a jó marketinget

November 15-én került sor a harmadik Országos Marketinggyémánt Díj pályázat díjátadójára, amelynek az MMSZ 28. Országos Marketing Konferenciája adott otthont. A marketing szakma első számú...

Változás a sörpiacon

Termékcsaláddá alakul a Soproni Óvatos Duhaj, a hatalmas sikerű nyáron debütált innováció, a Soproni Óvatos Duhaj IPA után újabb sörkülönlegesség viseli a nevet novembertől. A...

Vesztésre állnak a helyi márkák

A fogyasztók világszerte egyre inkább a globális márkákat preferálják a helyben előállított termékekkel szemben, derül ki a Nielsen piackutató legújabb tanulmányából. A magyarok leginkább...

Újított a szállodacsoport

Az AccorHotels 2017. november 19-én ünnepelte fennállásának 50. születésnapját. Az évfordulón a szállodacsoport új szolgáltatást jelentett be, amely szakít a hagyományos felfogással, miszerint a...

Díjeső a Samsungnál

A CES Innovation Awards 2018 rendezvényen 28 termékkategóriában díjazták a leginnovatívabb megoldásokat a fogyasztói elektronikai technológia terén. A Samsung 36 legújabb termékét ismerték el...

Továbbra is élen az OTP

Az OTP Bank vagyonkezelési üzletága a mértékadó Financial Times gazdasági lapcsoporthoz tartozó, The Banker és Professional Wealth Management szakfolyóiratok által szervezett Global Private Banking...

Díjat nyert a Vodafone

A kifejezetten Y és Z generációs fiatalok számára fejlesztett állásportál, a Zyntern egy különleges versenyen, a Zynternship Awardson díjazza a legjobb gyakornoki és pályakezdő...

Díjazták az FMCG-munkahelyeket

Idén először adta át a legjobb FMCG - munkahely nívódíjakat a Business Days konferencia keretében a PwC Magyarország és a Trade Magazin. A Procter&Gamble...

Újabb elismerést kapott a dmBio

November 13-án hivatalosan is átadták a németországi Green Brands elismeréseket. A díjazottak között volt a dmBio, amelyet a dm 2015 tavaszán vezetett be a...

Különleges BMW a versenypályán

Cao Fei guruló műalkotása november 17-19. között, az FIA GT Világkupa makaói záró fordulóján ünnepli versenypályás premierjét. A különleges autót Augusto Farfus, a BMW...

Díjeső az LG-nél

Az amerikai Szórakoztatóelektronikai Szövetség (Consumer Technology Association, CTA) számos innovációs díjjal ismerte el a hamarosan induló 2018-as CES fogyasztói elektronikai vásár alkalmából az LG...

Visszatér a kedvenc játékunk

Mától újra gyermeknek érezhetik magukat a 90’es években születettek, mert 20 éves évfordulója alkalmából újra megjelent az első virtuális háziállat, a Tamagotchi, melyből több...

Budapesten gyorsít a Deutsche Telekom

A Deutsche Telekom létrehozta a Budapesten működő European Smart Solutions Center (ESC) központot, melynek célja az okos városok fejlesztésének felgyorsítása Európában. Az ESC célja...

Divatos program a repülőtéren

A repülőtéren töltött idő már szinte hozzátartozik az utazási élményhez: pezsgő környezet, izgalmas rendezvények, exkluzív áruk. Novemberben a divaté a főszerep a Liszt Ferenc...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az AI-t is beveti különleges kampányában a Vajda-Papír

Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...

2000 rászoruló gyermek karácsonyi kívánsága teljesül

Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...

Megdöbbentő, mennyi időnk megy el a YouTube-ra

A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...

Oscar-díjra jelölt film a BIDF programjában

„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 2. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük. Az out-of-home egyre hatékonyabb JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató Idén is...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....