- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

A nőkért kampányolnak a hazai sztárok

Néhány hazai híresség, influenszer összefogott és a női egyenjogúság mellett felemelve szavukat, az otthoni munka, a család körüli feladatok kapcsán hívják fel mindenki figyelmét...

Jelentős zöld vállalást tett a Tesco

A Tesco teljes vállalatcsoportra vonatkozóan bejelentett új klímacélja megerősítette elkötelezettségét a klímaváltozás elleni harcban. Az áruházlánc célul tűzte ki, hogy 2035-ig eléri a nettó...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával....

Zöld ügyért fogott össze a Velux és a Schneider Electric

A tetőablakok piacán vezető Velux Cégcsoport, valamint az energiakezelés és az automatizáció terén végbemenő digitális átállásában érdekelt világvezető vállalat, a Schneider Electric a mai...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt...

Környezettudatos autókra vált a Vodafone

Környezetvédelmi stratégiájának részeként tovább csökkenti karbonlábnyomát a Vodafone Magyarország. A vállalat teljes, összesen több mint 400 autóból álló gépjárműflottáját elkezdte környezettudatos modellekre cserélni, melynek...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája...

Coca-Cola – körforgásos gazdasággal a hulladékmentes világért (x)

Korunk egyik legégetőbb globális kihívása a természetben felhalmozódott hulladék mennyisége és annak kezelése. A Coca-Cola – a többi élelmiszer- és FMCG-gyártóhoz hasonlóan – leginkább...

Száz százalékban megújuló energiát használ a Mars magyarországi gyára

Az éghajlatváltozás, a világjárvány és a társadalmi egyenlőtlenségek egyre súlyosabb hatásai miatt a Mars tudományos alapokon nyugvó intézkedésekkel támogatja az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljainak...

Zöld akcióban az online ételrendelő

A Falatozz.hu és a Magyarországi Tisztasági Nagykövet Egyesület összefogásának köszönhetően akár ételrendelés közben is támogathatjuk az ország erdőinek hulladékmentesítését. Környezetünk kizöldítése és hulladékmentesítése közös érdek,...

Rákapcsol a fenntarthatóságra az AVON

Zéró szén-dioxid kibocsátás, újrahasznosítható csomagolóanyagok, saját hulladéktermelés felszámolása, újrahasznosítási ráta növelése és a vízfelhasználás csökkentése – többek közt ezek az AVON és a Natura...

Összefogott a Velux és a WWF

A VELUX Cégcsoport és a WWF olyan történelmi jelentőségű erdős projektbe kezdenek, amely a becslések szerint körülbelül egymillió tonna CO2 megtakarításával járul hozzá Ugandában...

Céges autóival zöldít az SAP Hungary

Négy év alatt a felére csökkenti az egy céges autójára eső károsanyag-kibocsátását az SAP Hungary. Az új cégautó-beszerzési szabályrendszer sikerét jól mutatja, hogy a...

Fókuszban a sokszínűség a Starbucksnál

A Starbucks Magyarország a fenntartható- és a környezettudatos megoldások mellett 2021-ben is kiemelt figyelmet fordít a nyitottság, az elfogadás, és a sokszínűség ünneplésére. A...

Fesztiválokról mentett élelmiszert a Lidl

A Lidl Magyarország a kiskereskedelmi láncok közül elsőként idén új akcióba kezdett, melynek köszönhetően több mint félezer rászorulót támogatott nyári kitelepülései során. Felelős vállalatként...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA