- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Fiatal önkénteseket támogat a Telekom

A Z generációba tartozó önkéntesek a #WhatWeValue platformon megmutathatják már létező nonprofit projektjeiket, kezdeményezéseiket, kapcsolatba léphetnek egymással, bekapcsolódásra ösztönözhetnek másokat, és mindezek mellett személyre...

Keresik a legjobb balatoni fotókat

„Sokszínű Balaton-felvidék – Theodora különdíj” címmel közös fotópályázatot hirdet az ország egyik legrangosabb természetfotó-pályázata, a Varázslatos Magyarország és a kékkúti forrásból eredő Theodora ásványvizet...

Izgalmas innovációk a Huawei-jel

Tizenkét innovatív kutatás-fejlesztési projekt indul a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Karán a Huawei SEEDs Kiválósági Ösztöndíjprogram keretében. A mérnökhallgatók által jegyzett tudományos projektek...

TOP3-ban a Vodafone

A nemzetközi Pride hónap alkalmából közzétett új kampánya keretében végzett országos felmérést a Nyitottak vagyunk társadalmi vállalkozás, amely eredményeként a Vodafone ezüst minősítéssel bekerült...

Jótékony akcióban a Kifli vásárlói

A budapesti kifli.hu vásárlói is támogatják már a Bátor Tábort. Az Eisberg Hungary Kft. által májusban piacra bocsátott Bátor Sali már a Kifli portfóliójában...

Jelentős adománnyal segíti a Tesco a rászoruló gyermekeket

Több mint 20 millió forint gyűlt össze idén május 16. és június 19. között a Tesco áruházakban és online értékesített adománykuponokból az Ökumenikus Segélyszervezet...

A jövő hálózatát építik a BME-n

Autonóm villamossági hálózatot építenek ki a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Ipar 4.0 Technológiai Központjában a Schneider Electric műszaki támogatásával. Az úgynevezett micro-grid rendszer...

Menő Cégek között a Rossmann

A Rossmann Magyarország is csatlakozott az Edisonplatformot támogató Menő Cégek közé. Az Edisonplatform egy olyan közösség, amely összefogja a gyerekeket fejlesztő, innovatív és jövőbarát...

Jelentős összeggel segíti a Lidl a beteg gyermekeket

Tovább folytatja a Lidl Magyarország a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet támogatását, így már 4. éve segíti az áruházlánc a kórházi ápolásra szoruló gyermekek...

Együtt kampányol a Diageo és a Sziget

A Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata és a Sziget idén közösen hívja fel a figyelmet a tudatos és felelősségteljes alkoholfogyasztás...

A békéért kampányol két budapesti pláza

Rendhagyó jótékonysági összefogást indított júniusban két budapesti bevásárlóközpont. A kezdeményezés célja, hogy kiálljanak a béke mellett és a Magyar Vöröskereszttel közösen, vásárlóikkal összefogva támogatást...

Ön is segíthet az éhező gyerekeken

Sok ezer gyerek az iskolai szünetben hetekig nem jut tápanyagdús ételhez, a hó közepétől nekik a kenyér és a szalámi is luxusnak számítanak, a...

Újabb segítség a háborúban érintetteknek

Újabb segítséget nyújt az Ukrajnában zajló háborúban érintetteknek a K&H. A pénzintézet a hirdetményében foglaltak szerint a K&H-nál lakossági ügyfelek részére vezetett bankszámlájáról vagy...

Újabb segítség az ukrán menekülteknek

Már elérhető az NN Biztosító ukrán nyelvű, Ukrán Egészségvonal-szolgáltatása, hogy megkönnyítse az orosz-ukrán háború elől hazánkba menekülő, arra rászoruló személyek egészségügyi ellátáshoz jutását. Az...

Mesés projektben az OTP

Az OTP Fáy András Alapítvány és a Nyitrai Konstantin Filozófus Egyetem által kidolgozott program célja a pénzügyi ismeretek és tudatosság fejlesztése mese- és drámapedagógiai...

Digitális oktatási anyagokkal segít a Telekom

Élménytelibbé, hatékonyabbá válik az ismeretátadás a Telekom tanárokkal és diákokkal együtt fejlesztett, mostantól mindenki számára ingyenesen hozzáférhető digitális segédanyagai révén. A szolgáltató egyszerre kíván...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját kriptovalutát indított egy szendvicsező

A komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni a LAMEA Sandwich Corner által indított kriptovaluta. A tokennel az innsbrucki székhelyű szendvicsező minden éttermében lehet már fizetni, a vállalat célja pedig az, hogy az emberek...

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....