Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: CSR
- Hirdetés -
Megint egy fontos ügy mellé állt az IKEA
Egy bántalmazó kapcsolatból való kilépésnek számos akadálya létezik. Olyanok is, amikre nem gondolnánk. Ez a gondolat áll az IKEA november 15-én indult kampánya mögött....
Jótékonysági aukciót szervez a Magyar Telekom
A Magyar Telekom a jogelődei által épített, különleges örökségét teszi elérhetővé, amikor képzőművészeti gyűjteményének kapuit tágra nyitva jótékonysági árverést szervez, melynek bevételét a Ludwig...
Idősotthonoknak adományoz a Vodafone
A Vodafone Magyarország karácsonyi kampánya keretében tableteket és okostelefonokat adományoz a Magyar Máltai Szeretetszolgálat idősotthonainak, hogy így csökkentse a szeretteiktől távol élő emberek elszigeteltségét...
Szemléletformáló kampányt indított a Szerencsejáték Zrt.
Széleskörű országos szemléletformáló kampányt indított a Szerencsejáték Zrt. jótékony célú Nagykarácsony sorsjegyei kibocsátásával egy időben a fogyatékossággal élők integrációjának támogatására. Az év végi kampány...
Adományokat gyűjt a Tesco
A Tesco idén is csatlakozott az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. adventi adománygyűjtő kampányához. Az áruházlánc vásárlói november 15-től egészen december 24-ig 250 forintos adománykuponok vásárlásával...
Oltásra buzdít a SPAR
A 14 ezer munkavállalót foglalkoztató SPAR Magyarország nem teszi kötelezővé a koronavírus elleni védőoltást, de arra buzdítja minden egyes dolgozóját, hogy lehetőség szerint oltassa...
Lebomló zsákokkal jön a Glamour Gardróbfrissítés
Lebomló anyagból készült zsákokban várja a már megunt ruhákat a GLAMOUR 2011-ben indított, hosszú évek óta népszerű, tudatos vásárlásra ösztönző programja, a GLAMOUR Gardróbfrissítés....
2030-ra a világ minden iskoláját ellátnák internettel
Egy évvel azután, hogy az Ericsson globális partnerségre lépve támogatni kezdte a Giga Kezdeményezés elnevezésű, az iskolai internetellátottságot feltérképező programot, mérföldkőhöz érkezett a közös...
Így vedd észre az online bántalmazás jeleit
A járvány hatására a karantén időszakban akár 50 százalékkal is megemelkedhetett az az idő, amit a gyermekek a neten töltöttek, valamint 70 százalékkal is...
Már egymillió fát ültetett a ŠKODA
A 2007-ben indult „Egy autó, egy fa” elnevezésű vállalati társadalmi felelősségvállalási program keretében a ŠKODA AUTO elültette az egymilliomodik fát Mladá Boleslavban. Minden Csehországban...
Adománygyűjtő kampányt indított a Lidl
A hazai egészségügyi ellátás támogatása céljából október 25-étől elektromos kórházi ágyak vásárlására indított nagyszabású, országos szintű adománygyűjtő kampányt a Lidl Magyarország. A vállalat minden...
Ilyen volt a Lányok Napja a Telekomnál
A Nők a Tudományban Egyesület által szervezett Lányok Napján a technológiai pálya különböző szakmáiról tudhattak meg többet az érdeklődő középiskolások. A rendezvényhez kapcsolódva a...
Közösen kampányol a Da Vinci Media és a Telekom
Az okos netezéshez elengedhetetlen tippekkel és a tudatos tartalomfogyasztást segítő tanácsokkal jelentkezik friss edukációs kampányában a Magyar Telekom és a Da Vinci. A digitális...
A nemek közötti szakadékot csökkentené a Huawei
A nők számának növelése a technológiai területeken kiemelt érdek, Magyarországon is támogatni kell a női mérnökök, műszaki végzettségűek minél nagyobb arányát az IKT ágazatban....
Fontos világnapra készül az Auchan
Az Élelmezés világnapja köré csoportosulnak azok az aktivitások, amelyekkel az Auchan egy héten át szeretné felhívni a figyelmet az élelmezés és az élelmiszerpazarlás elleni...
Bárki csatlakozhat a Women in Technology Hungary-hez
A Vodafone Magyarország fontos bejelentést tett a 2021-es Internet Hungary konferencián: az idén tavasszal Women in Technology Hungary (WiTH) néven alapított egyesület 2021 októberétől...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Amerikai youtuber horrorfilmje érkezik Halloweenkor a mozikba
A híres amerikai youtuber, Christ Stuckmann első nagyjátékfilmjében egy videós stáb eltűnése után nyomoznak. A Shelby Oaks – A gonosz nyomában október 30-tól a mozikban.Chris Stuckmann amerikai youtuber és filmkritikus első professzionális nagyjátékfilmje a...
Kihirdették a Golden Drum idei programját
A 31. évfordulóját ünneplő Golden Drum Fesztivál idén is kivételes szakmai programmal jelentkezik: inspiráló előadások, viták és eszmecserék mutatják be a nemzetközi kreatívipar élvonalát. A színpadon világhírű szakértő is megjelenik A Complete Pass a fesztivál...
Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon
Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...
Új kampányt indít az Alfa Biztosító
Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...
Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic
Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...
Digital Center
Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg
Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...