- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Még egyszerűbb lett az adományozás

Jól ismert alapítványokat is lehet már egyszerűen és átlátható módon támogatni a Díjneten. A független e-számlakezelési rendszer felhasználóinak decembertől lehetőségük van arra, hogy közüzemi...

Rendhagyó kampányban a Mediator

Rendhagyó outdoor kampánnyal hívja fel a figyelmet a 2-es típusú cukorbetegség veszélyeire a Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége és a Mediator. December 6-én ugyanis szokatlan...

Rekordösszeg a sztármacikért

Rekordösszeggel zárult az VIII. Jótékonysági Maci Aukció, 44 millió forint gyűlt össze a sztármacik elárverezéséből. Minden idők legnagyobb licitálásási összegét adták tegnap este a Jótékonysági...

Akcióban a Pókember

A Sony Pictures csatlakozott a Vodafone kezdeményezéséhez, amely 2022-ig 10 millió fiatalnak szeretne támogatást nyújtani digitális készségeik fejlesztéséhez, és egyúttal hozzájárulni a tanulási és...

Hatmillió telefonhívásokból

Több mint hatmillió forint gyűlt már össze a Jónak lenni jó! elnevezésű adománygyűjtő kampányban a 13630-as telefonszám felhívásával, emellett számos exkluzív tárgyat lehet megvásárolni...

Kódolni tanít a Microsoft

Mintegy ötven, látásproblémával élő gyermeket vezet be a kódolás világába a Microsoft és a Digitális Tudásért Alapítvány. Az idei Kódolás órájával azt szeretnék megmutatni,...

Rekordösszeg a jótékonysági aukción

Közel 6,5 millió forint gyűlt össze a Design Terminal hagyományos Talent for Good jótékonysági aukcióján, mellyel a szervezet a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkáját támogatja....

Segítő akcióban a MOL

Nem telhet el karácsony jótékonykodás nélkül! December 1-jén indult el a MOL új adományozó programja, amelynek részeként a Multipont törzsvásárlói kártyák tulajdonosai három civil...

Megvannak a CSR nagyjai

Átadták a Magyar Üzleti Felelősség Díjait (CSR Hungary Díj). A nyertesek között van az Aldi, a Lidl, az E.ON és a Rossmann is. A ma...

Újabb lendület a vállalkozónőknek

Jövő tavasztól új ösztöndíjprogramot indít a Design Terminal kismamák, kisgyermekes anyukák és női vállalkozók részére. A kezdeményezés a Design Terminal Mentorprogramjának keretében, az Emberi...

Díjazták a legbátrabb nőket

Hajléktalanokat segítő színész és Alzheimer-kóros betegek családtagjait támogató aktivista lett a legbátrabb magyar nő 2018-ban. Szalai Kriszta színművész és Himmer Éva, a Feledékeny Emberek Hozzátartozóinak...

Segített a K&H

A K&H gyógyvarázs: gyermekem varázslatos gyógyulásának története pályázaton hat kórházi osztálynak összesen hatmillió forint értékben nyertek műszertámogatást gyermekük szívbe markoló, ám örömkönnyekkel végződő gyógyulástörténeteikkel...

Így segít az Orbit

Az Orbit Gyermekmosoly kampányának célja a rászoruló gyermekek mosolyának védelme, illetve önbizalom fejlesztésük támogatása. Ennek keretein belül a rágógumi márka egy adott időszakban minden...

Jóízű akcióban a Cappy

A Cappy „A jótett érzése jóízű” kampányának célja, hogy felhívja az emberek figyelmét az adakozás és a jótettek fontosságára, növelje az adományozási kedvet, és...

Használt biciklivel is segíthet

Használt kerékpárok gyűjtésébe kezd rászorulók számára a Budapest Bike Maffia, Magyarország egyik legdinamikusabban növekvő civil szervezete és a We Love Cycling kerékpáros magazin. A...

Schwarzenegger is macizik

Az elmúlt évek alatt 183 hazai és külföldi híresség gyerekkori mackóját és személyes tárgyát árverezték el, annak érdekében, hogy a befolyt összegből létrehozzák az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Fontos figyelmeztetés jött a nyugdíjpénzek kapcsán

Érdemes előre hozni a tudatosabb pénzügyekkel kapcsolatos újévi fogadalmaink megvalósítását, és még 2025 utolsó napjaiban belépni valamelyik önkéntes nyugdíj- vagy egészségpénztárba, a meglévő tagoknak pedig eseti befizetést teljesíteni. A kasszák mellett szól, hogy idén...

Adni Öröm! – 25 ezer ajándékcsomag jut a rászorulónak

Lezárult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! adománygyűjtő akciója, amelynek keretében több tízezer nehéz sorsú ember karácsonya válik teljesebbé. A vásárlók összesen 208 tonna tartósélelmiszert ajánlottak fel a kijelölt...

Elárulta a Kifli.hu, hogy milyen termékből kerül több mint 60 ezer virtuális kosárba

Nem meglepő módon az ünnepi időszak slágerterméke a szaloncukor a Kifli.hu-nál is, minden ötödik rendelés tartalmazza ezt a csemegét, ami mintegy 62 ezer kosarat jelent. A webshop decemberben több mint 310 ezer rendelést teljesít,...

Varázslatos december a JimJam gyerekcsatornán

A JimJam csatorna decemberben különleges meglepetéssel készül a legkisebb nézőinek és családjaiknak, hiszen december 22-től délutánonként mindennap 14 órától megszakítás nélkül érkeznek a képernyőre a legszívmelengetőbb ünnepi rajzfilmek. Emellett a hónap a család és...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...