Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: CSR
- Hirdetés -
Világméretű kezdeményezés a tiszta vízért
Három új ivóvíz kút épülhet Afrika vízkrízis sújtotta térségében a BWT tavaszi kezdeményezésének és a lelkes BWT közösségnek köszönhetően. A BWT, Európa vezető víztechnológiai...
A felelős italozásért kampányolnak
Az idei nyár sok izgalmat tartogat a sportrajongók, szurkolók számára. Mind a 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság, mind a 2024. évi Olimpiai Játékok eseményei számos lehetőséget...
Megvannak a Visa pályázatának idei nyertesei
A hagyományos szakmák újragondolásától egészen a modern, technológia-alapú megoldások fejlesztéséig bátrak, kivételesek és sokszínűek voltak a Visa idei She’s Next pályázatának döntőjébe került vállalkozásai....
Esélyegyenlőség és befogadás a KPMG stratégiájában
Befogadás, sokszínűség, esélyegyenlőség – manapság már megkerülhetetlen szempontok egy cég működésében. Míg egyes vállalatoknál ez talán kimerül hangzatos szavakban, addig a KPMG a tettek...
Új programmal támogatja a női munkavállalói jóllétet a Publicis Groupe Hungary
A májusban, az Európai Sokszínűségi Hónap keretein belül bevezetett program szerves részét képezi a cég idei DEI-, wellbeing- és nyílt vállalati kommunikációs stratégiájának, és...
A nőknek kedvez a Tesco
A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a...
Rengeteg program várja a gyerekeket a Városligetben
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat 2024. május 25-én és 26-án szervezi meg a Városligeti Gyermeknapot. Az idei rendezvény középpontjában az egészség, a sport, a kultúra,...
Még mindig kevés nő dolgozik a STEM szakmákban
Május 22-től lehet jelentkezni a Yettel és az Óbudai Egyetem IT és mérnöki területen tanuló nők számára meghirdetett ösztöndíjprogramjára. Az ösztöndíj a diákok tudományos...
Ilyen volt Magyarország első női csúcstalálkozója
Lezajlott Magyarország első női csúcstalálkozója, a Tudatos Nők Napja. Közel 300 vendég gyűjt össze, hogy egy inspiráló napot töltsenek el a fejlődés jegyében, ahol...
Rengeteg élelmiszert adományoztak az ALDI vásárlói
Az ALDI Magyarország kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalásra és a rászorulók támogatására. Ennek részeként folyamatosan támogatja a karitatív szervezetek társadalmilag kiemelten fontos munkáját....
Különleges mesekönyv készült
Hiánypótló kiadvány hívja fel a figyelmet arra, hogy mit tehetünk felelős felnőttként a gyerekek biztonságáért. A Minden gyerek kicsi kincs című könyv Gyurkó Szilvia,...
Rengeteget adományoztak a Tesco vásárlói
138 962 kiló tartósélelmiszert adományoztak a vásárlók a Magyar Élelmiszerbank Egyesület országos tartósélelmiszer-gyűjtő akciójában a hétvégén. Ez a mennyiség csaknem másfélszerese a tavaly felajánlottnak,...
Különleges kampány az 1 százalékért
A legfrissebb adatok szerint tíz adózóból csupán négy rendelkezik adója 1%-áról. A Kuckó Önkéntes Program (Szintlépés Alapítvány) most arra hívja fel a figyelmet, hogy...
Mélyszegénységben élő gyermekeknek segített a dm
Idén kilencedik alkalommal rúgtak labdába a dm munkatársai és üzleti partnerei, hogy az egész napos eseménnyel támogassanak egy jó ügyet. A tornán való részvétellel...
Jótékony kampány a Tescóban
A Tesco évek óta támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő kampányát az adventi időszakban. Tavaly azonban először tavasszal is megszervezték az akciót, hogy a...
Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform
Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra,...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Nagyot mentek az IPRA-n a Lounge PR kampányai
A Lounge Group PR-divíziójaként működő Lounge Communication idén öt kategóriában is győzelmet aratott a nemzetközi PR-szakma legrangosabb elismerésének számító IPRA Golden World Awards (GWA) eredményhirdetésén. A Bolt taxi, az MVM Csoport és a Budapest...
Kiderült, mennyire hatékony a retail media
A vásárlók negyede tartja hasznosnak a retail média hirdetési módszereket, és egyharmaduk a termékajánlókat tartja a legfigyelemfelkeltőbbnek – derül ki a PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatásából, melynek során azt mérték...
Magyar filmes siker Kassán
Moharos Attila Szolgának születtem című, Nemzeti Filmintézet támogatással készült alkotása elnyerte Szlovákia legnagyobb nemzetközi filmfesztiválján a Kék Angyal díjat a közép-európai filmek versenyében.
(kiemelt fotón: Szolgának születtem, jelenet; forrás: NFI)
Június 20-27. között már 31. alkalommal...
Tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett – felmérése szerint júniusban a fogyasztók kissé pesszimistábbak lettek májushoz képest, de az üzleti szektor valamivel derűlátóbban tekint a közeljövőre. Így a GKI konjunktúra index...
Fesztivállá nőtte ki magát a Depeche Mode buli
Papp Szabi, Fehér Balázs és Lányi Lala is énekel november 27-én, az MVM Dome-ban Papp Szabi, Fehér Balázs, Lányi Lala, Szakos Krisztián és Késmárki Zsolt – új neveket lepleztek le a szervezők a grandiózus...
Digital Center
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...
Új magyar app segít a munkavállalóknak
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...