- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Tudatos nethasználó? Tesztelje magát!

A Biztonságos Internet Nap alkalmából bárki letesztelheti a Telenor kérdőívével, hogy mennyire használja tudatosan az internetet. A mobiltársaság fontos célkitűzése annak tudatosítása, hogyan lehet...

Lányokat várnak a Kódbirodalomban

A túl kevés női mentor és szakmai példakép a legnagyobb akadálya annak, hogy több nő válasszon technológiai karriert egy tavalyi kutatás szerint. Ezen szeretne...

Különleges verseny – szavazzon a legjobbakra!

Célegyenesbe érkezett az energiavilág „Oscar-díjaként” emlegetett E.ON Energy Globe díj idei magyarországi versenye. Február 28-ig a közönség 5 kategóriában szavazhat kedvenc, innovatív környezetvédelmi megoldást...

Izgalmas változások a magyar filmgyártásban

Az észak-amerikai és nyugat-európai filmipar többsége már évek óta környezetbarát módon készíti a filmeket, Magyarországon viszont még csak most kezdődött el ez a folyamat....

Akcióban a dm

A dm a fenntartható fejlődés egyik alapelvét, a környezettudatosságot fontosnak tartva igyekszik vásárlóinak háztartási hulladékait is csökkenteni, s arra ösztönözni őket, hogy többször használható...

Nagyszabású akcióban az ALDI

Tavaly tavasszal hirdette meg az ALDI Magyarország faültetési pályázatát hazai általános iskolák számára: a nyertes intézményekben tanuló diákok már maguk is figyelemmel kísérhetik az...

Startupokat segít a K&H

A legkritikusabb pillanatban igyekszik segíteni a hazai startupoknak a K&H által indított program. A Start it @K&H inkubátorprogram az ingyenes vállalkozói infrastruktúra mellett folyamatos...

Hatalmas segítség a Tesco vásárlóitól

516 tonna, azaz több mint 1,2 millió adag ételnek megfelelő mennyiségű tartós élelmiszert adományoztak rászorulóknak novemberben és decemberben a Tesco közép-európai vásárlói a régió...

Jól működik a kártyás adományozás

Tavalyhoz képest közel duplájára nőtt a kártyás borravalóból gyűjtött adomány mértéke. A Bazilikánál tartott adventi vásáron szinte mindenkinek megnyílt a pénztárcája, amikor megtudta, hogy...

Így újít a Schneider Electric

A Schneider Electric villamosenergia-igényeit 12 éven belül 100 százalékban megújuló forrásokból fogja ellátni. A cég ezenkívül azt is vállalta, hogy rendszeresen beszámol energiahatékonyságának fejlesztéséről,...

Gyermekmentőket segít a Masterplast

Több mint másfél millió forinttal támogatja a Masterplast magyarországi leányvállalata a Magyar Gyermekmentő Alapítványt. A Masterplast magyarországi leányvállalata által 2015-ben életre hívott, és immár hagyományossá...

Így segítenek a magyarok

A magyarok háromnegyede adományozott az elmúlt év során, a legjellemzőbb a pénz, és többnyire nagyobb szervezeteket támogatunk. Hóesés, fényfüzérek, finom ételek, ajándékok, melegség és szeretet...

Segítettek a Nők Lapja olvasói

Év elején elején immár második alkalommal fogott össze a Nők Lapja az Ökumenikus Segélyszervezettel, hogy az olvasók bevonásával nehéz sorsú gyermekeket segítsenek. A női...

Összefog a Dell és a Lonely Whale

A Dell Inc. és a Lonely Whale, NextWave néven indít útjára egy együttműködésre alapozott nyílt kezdeményezést a General Motors, a Trek Bicycle, az Interface,...

Hajrá, lányok! Tovább dübörög a Skool

A Vodafone Magyarország támogatásával harmadszor is sikeresen zajlott le a Skool Klub Miskolcon. A program célja, hogy a lányokkal is megszerettesse az olyan, egyelőre...

Így segít a METRO

A METRO Kereskedelmi Kft. az év során összesen közel 330 millió forint értékű élelmiszert adott át a Magyar Élelmiszerbanknak. Az adományozási szempontból csúcsidőszaknak tekinthető...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenészből lett rádiósokkal folytatódik a Rádió 100 podcast

A rádiós megjelenés komoly „betörési lehetőséget” jelentett a 90-es és 2000-es évek zenei együtteseinek, ezért azok gyakran már kifejezetten a rádiók igényei alapján gyártották a dalaikat – egyebek mellett erről beszélt a Rádió 100...

Hasítanak a digitális videóhirdetések

A teljes hirdetési piachoz képest 2-3-szoros növekedést mutat az Egyesült Államokban a digitális videóhirdetésekre fordított összeg – derül ki az IAB felméréséből. Az elemzés szerint a múlt évben közel ötödével bővült ez a szegmens....

Új funkcióval erősít a Viber

A Rakuten Viber fokozatosan bevezeti a „Gépelés elrejtése” funkciót a magyarországi Viber Plus előfizetők számára. Az új beállítás elrejti a másik fél elől az „Éppen ír…” jelzést, így nyugodtan, átgondoltan fogalmazhatjuk meg válaszunk –...

Nagyon hasít a Xiaomi

A Xiaomi Vállalatcsoport, a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, nyilvánosságra hozta nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit tartalmazó üzleti jelentését a 2025. június 30-án zárult második negyedéves időszakra vonatkozóan.A Xiaomi árbevétele 2025...

Másodszor is elnyerte a Grand Stevie-t a Lounge Group

Második alkalommal nyerte el az amerikai Stevie International Business Awards nagydíját a Lounge Group PR-kommunikációs divíziója, a Lounge Communication, idén is a „Legtöbbet Díjazott Marketingügynökség” megjelöléssel, a díj történetében egyedüli – immár kétszeres –...

Digital Center

Iskolakezdés: ezek az okosmobilok most a legnépszerűbbek

A felújított mobil eszközökkel foglalkozó Rejoy.hu-nál az idén nyári back-to-school szezon első heteiben a három-négy éves felújított Apple és Samsung csúcsmobilokat, a belépőkategóriás Apple Watch okosórákat, valamint a kiemelkedő ár-érték arányú M1 lapkás MacBook...

Már Magyarországon is kapható a Samsung új csúcsmobilja

A Samsung bejelentette a Galaxy S szériát kiegészítő, kategóriateremtő karcsú okostelefon, a Galaxy S25 Edge hazai bevezetését. A stílust és tartósságot megtestesítő Galaxy S25 Edge új egyensúlyt teremt a prémium, professzionális teljesítmény és a...

Mozihangzás a nappaliban – új korszakot nyit az otthoni tévézésben a Hisense

A Hisense saját fejlesztésű technológiája automatikusan szinkronizál a kompatibilis televíziókkal, hogy a házimozi-élmény minden eddiginél tökéletesebb legyen. A HT SATURN ezzel új korszakot nyit a térhatású hangzásban. A Hisense bemutatta új házimozi hangrendszerét, a...

Szeretnénk a márkát támogató kommunikációt új szintre emelni – interjú Elkán Péterrel

Milyen eredményeket értek el a One márka piaci bevezetésével az elmúlt hónapokban, hogyan élte meg ezt a folyamatot, mivel lehet kitűnni a hatalmas kommunikációs zajból – többek között ezekről is beszélt az mmonline.hu-nak adott...

A régi laptop is lehet villámgyors

Napjainkban az iskolakezdési bevásárlásnál már nem csupán a füzetek, tankönyvek és tolltartók kérdése merül fel, de a digitális eszközöké is. 2025-ben a legtöbb diáknak szüksége van stabil internetkapcsolatra és egy megbízható, megfelelő teljesítményű számítógépre,...