- Hirdetés -

Kategória: Karrier

- Hirdetés -

Match Point – interjú Noszek Péterrel

Egy teniszedzésnek köszönheti, hogy harminc éve a Nestléhez került, azóta három kontinensen, hat országban, 11 különböző pozícióban dolgozott, jelenleg pedig a magyar leányvállalatot vezeti,...

Felpörgetnék a digitalizációt, nagyágyút igazolt a Magyar Bankholding

Dr. Vinnai Balázs, a digitális bankolás nemzetközileg elismert szakembere elnöki főtanácsadóként és a vezető testület tagjaként csatlakozik a Magyar Bankholding Zrt. csapatához július 15-ével....

A Next9-nél folytatja Csanda Gergely

Senior stratégai tanácsadóként csatlakozott a Next9 kommunikációs ügynökség csapatához Csanda Gergely. A growth marketing szakember a Talentuno marketingigazgatói feladatai mellett csatlakozott a Next9 Communications csapatához,...

Új főszerkesztő az EgészségKalauz.hu élén

Július 22-től Papp Tímea veszi át a Ringier Axel Springer Magyarország portfóliójához tartozó EgészségKalauz.hu portál főszerkesztői feladatait. A jelenlegi főszerkesztő, Simon Izabella új szakmai...

Átszervezés az Adaptive Mediánál

Július elsejétől újonnan létrehozott pozícióban Nyári Fruzsina felel az Adaptive Media operatív vezetéséért, ezzel párhuzamosan Orvos András veszi át az értékesítési vezetői pozíciót. Sablik-Szemes...

Átadták az Év Menedzsere díjakat, hét kategóriában osztottak elismerést

Fekete István, Hegedüs Éva, Karikó Katalin, Madaras Liz, Pistyur Veronika, Tajta Ákos és Vidus Gabriella kapták idén az Év Menedzsere elismeréseket. A Menedzserek Országos...

Új vezető a Telenornál

2021 júniusától Pomezanski Máté irányítja a Telenor Magyarország digitális termékekért felelős igazgatóságát. Az új igazgató 6 éve dolgozik a vállalatnál, és többek között kiemelt...

Távozik az Audi márkaigazgatója

A Porsche Hungariánál töltött közel 25 év után távozik posztjáról Mátrabérci Sándor. Korábban az importőrnél a kalkulációs részleget, valamint a Weltauto márkát is irányító...

Új régiós vezetők a WarnerMediánál

Két új vezető kinevezését jelentette be a WarnerMedia a frissen megalakult EMEA-régiós gyerektartalom-részleg menedzsmentjébe. Monika Oomen EMEA-szerte felel majd a márkaépítésért, a kommunikációért és...

Új marketingvezetővel erősít az Eurowag

Juho Wallenius tizenöt piacon - köztük Magyarországon is - irányítja a vállalat összes marketingtevékenységét, munkája fókuszában a digitális pénzügyi és e-kereskedelmi szolgáltatások erősítése áll...

Új ügyvezető a Universal Robots-nál

2021. március elsejével új fejezet nyílt a Universal Robots történetében azzal, hogy a 38 éves Kim Povlsen személyében új elnök került a vállalat élére....

Új vezetővel erősít a Manna FM

Új ügyvezető igazgatót nevezett ki a Manna Vision Media. A 98.6 Manna FM-et működtető cég Enyedi Andrást bízta meg a rádió vezetésével. A szakember...

Gergely Márton lesz a HVG új felelős szerkesztője

Július elsejétől Gergely Márton veszi át az ország legnagyobb közéleti hetilapjának vezetését Jakus Ibolyától, aki hét éve tölti be a felelős szerkesztői pozíciót. Jakus Ibolya...

Kovács Anita lett az Elle értékesítési vezetője

Új céget alapított, Moooregroup néven saját csapattal dolgozik az Elle márkaportfólió értékesítésén Kovács Anita, a Marquard Media volt kereskedelmi igazgatója. Egyedi, a minőségi olvasókat...

Örökös Tagnak választotta Lakatos Zsófiát az MPRSZ

Lakatos Zsófiát, a Magyar PR Szövetség korábbi elnökét választotta Örökös Tagjának a Magyar PR Szövetség. Ezt a címet azok a szakemberek kaphatják meg, akik...

Újraválasztották elnöknek Hinora Ferencet

További négy éven át Hinora Ferenc lesz a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke, miután az idén 30 éves szervezet online tisztújító közgyűlésén a tagság...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A siker alapja: a partnerség ügyféllel, médiával, mindenkivel

Az idén ünnepli 30. évfordulóját a PanMedia. Ezen alkalomból beszélgettünk az alapító ügyvezetővel, Bognár Tamással és a PanMedia szakmai vezetőivel, Winkler Katalinnal, Várkonyi Sárával, Ritter Ádámmal és Tatár Istvánnal. Szóba került a rugalmasság, a...

Elérheti idén a 2100 milliárdot a magyarok online költése

A magyar online kereskedelmi piacot 2025-ben letarolták a globális szereplők: a főleg Kínából érkező import rendelések aránya - köszönhetően a 20-22%-os éves növekedési ütemnek - a teljes magyar e-kereskedelmi volumen 24%-át is kiteheti. Eközben...

Sokan elgondolkodnának a váltáson, ha elmaradna a prémium

Különösen aktívak a munkavállalók az álláspiacon, döntéseiket továbbra is a fizetések és juttatások mértéke határozza meg leginkább, így fokozott a vállalatokon lévő bérnyomás. Jelenleg minden harmadik dolgozó elgondolkozna a munkahelyváltáson, ha idén nem kapna...

Különleges LED vetítéssel jön az Avatar folytatása Budapestre

James Cameron új Avatar-filmje ma érkezik a magyar mozikba, méghozzá olyan formában, ahogyan itthon még sosem láthattuk filmet. A magas képkockaszámú (HFR) változatot Magyarország első és egyetlen LED-mozitermében, a Kultik Csepel Mozi Telekom–HeyLED termében...

Nagyot megy a használt LEGO idén karácsonykor

A Vatera forgalmának gerincét az idei évben a gyűjtői kategóriák vitték, amelyekből több százezer tétel talált gazdára. Az antik pénzek, bélyegek, kitüntetések mellett a zenei és filmes adathordozók is népszerűek: a CD-k reneszánszát mutatja,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...