- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Érdekes utazási trendek

Bár a közösségi médiában egyre többen posztolnak villámlátogatásokról, a Kiwi.com legfrissebb adatai szerint az egy napon belül oda-vissza repülős utazások nem tekinthetők valódi trendnek....

NIS2: A magyar cégek többsége lemaradt a felkészülésben

Lesújtó képet fest a hazai vállalkozások felkészültsége a NIS2 irányelv teljes körű alkalmazására nézve. Magyarország egyik vezető szerverpiaci szereplőjének friss kutatása szerint, bár vészesen...

Fogynak a szabad téli szálláshelyek – a tudatos utazók már a jövő évre terveznek

Lejárt a last minute utazások korszaka. A tudatos utazók ma már hónapokkal, akár fél évvel előre foglalnak, hogy elkerüljék a bizonytalanságot és megszerezzék a...

Nagy változás előtt a munkaerőpiac

A vállalati mobilitás egyre inkább túlmutat a flottamenedzsmenten, és fokozatosan a cégek működésének kulcsterületévé válik: mind nagyobb hatással van a gazdasági teljesítményre, a munkavállalói...

Özönlenek az eladók is a lakáspiacra, újabb rekord dőlhet meg

Az Otthon Start Program a korábbi hetekben hónapokban dinamikusan élénkítette a keresletet, szeptemberre viszont az eladókat is aktivizálta az ingatlan.com legfrissebb elemzése szerint. Az...

Hamarabb elkelnek a panel- és téglalakások

Tavaly augusztushoz képest átlagosan harmadával rövidült az ingatlanok értékesítési ideje Magyarországon. A Duna House legfrissebb elemzéséből kiderül, hogy vidéken a téglaépítésű lakások 4–5 hónapos...

Itt tart a magyar luxusingatlan-piac

A budai villanegyedek továbbra is dominálják a hazai luxustérképet, ugyanakkor a kereslet ma már nem minden nagyméretű ingatlanra terjed ki. A luxusingatlanokkal foglalkozó Duna...

Bíznak az okosvárosokban a magyarok

Megosztott a hazai közvélemény a technológiai trendek megítélésében: bár vannak fenntartások, az életminőség javulását a többség hosszú távon az innovációktól, különösen a technológiai és...

Erősödik a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanság

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. A magyarok AI-felkészültsége...

Ennyi szabadsággal lehet kipihenni a munkastresszt

A nyári időszak után sokan szembesülnek azzal, hogy épp csak kezdtek volna feltöltődni és kiszakadni a munkahelyi feladatokból, mikor pár napos vagy egyhetes szabadságuk...

A tengerparton hosszabbítják meg a nyarat a magyarok

Törökország, Ciprus és Egyiptom továbbra is kiemelkedően népszerűek, de egyre többen választják a távolabbi egzotikus desztinációkat, például a Maldív-szigeteket, Tanzániát vagy az Egyesült Arab...

Ezt jelenti a bértranszparencia

Jövő nyáron hatályba lép az uniós bértranszparencia irányelv: bár a hazai átültető jogszabály még várat magára, fontos tudni, hogy az „azonos értékű munkáért azonos...

Ezért érdemes Varsóba utazni

Ősszel és télen különösen hangulatos úticél Varsó. November végétől az óvárosban karácsonyi vásárok, a Wilanówi Palotánál fénykert és hétvégi vetítések várják a látogatókat. A...

Budapest és Eger az őszi utazók kedvenc városai

Az őszi belföldi utazások legnépszerűbb úti célja Budapest, Eger és Pécs a Szallas.hu foglalási adatai szerint. A vendégek többsége 2 éjszakás pihenést tervez, a...

A magyar online vásárlók többet költenek külföldön, mint itthon

Történelmi fordulat a magyar e-kereskedelemben: a külföldi webáruházak, élükön a Temuval, már több bevételt zsebelnek be a magyar bankkártyás vásárlásokból, mint az összes hazai...

Autóvásárlás: a tavalyi luxus ma már belépő szint

Az autók felszereltsége néhány modellciklus leforgásával már alapszinten nyújtja mindazt, ami korábban feláras luxus volt: nagy felbontású központi kijelzők, LED fényszórók, tiszta képet adó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....