- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Rá kellene kapcsolni a digitális képzésre

A globális GDP 60 százaléka már a digitális értékláncokból származik, a nemzetközi adatvagyon pedig 2025-re várhatóan meghaladja majd az egy milliárd terrabájtot. Emiatt inkább...

Nagyot mennek a családi vállalkozások

A globális gazdaságnál is gyorsabban növekednek a családi vállalkozások – derül ki az EY és a svájci St. Gallen Egyetem friss Global Family Business...

Egyre többen váltanának elektromos autóra

Továbbra is autós nemzet vagyunk, a felnőttek 62 százaléka rendelkezik saját gépjárművel - derül ki a Generali Biztosító reprezentatív felméréséből. Bár a nemeket tekintve...

Így lehetnek jövőállók a vállalkozások

A jövő szervezete ma már a megkérdezett hazai vezetők nagy része szerint is innovatív és digitális. Ugyanakkor nem feltétlenül lapos, hálózatos és tudásmegosztó, pedig...

Ezek a trendek határozzák meg a kreatív iparágat

A monokultúra vége, a mentális egészség krízise, a nagy kiszállás – többek között ezek lesznek 2023 várható trendjei, amelyek vezérlik és felforgatják a kreatív...

Így lehet hatékonyabb a távmunka

Már több mint két éve, hogy a pandémia miatt életünk szerves részévé vált a home office, illetve a hibrid munkavégzés. A világ számos nagyvállalata...

Fizetésemelést szeretnének a munkavállalók

Tavaly a munkavállalók 63 százaléka kapott fizetésemelést, vagy valamilyen extra juttatást a megnőtt kiadásai miatt, idén már csak alig több mint felük számít hasonlóra....

Kiderült, mitől félnek a magyar internetezők

Az internet a végtelen szabadság és kibontakozási lehetőség tere, vagy inkább a belső és külső kontrollok hiánya miatt az emberi természet legsötétebb bugyrainak Jurassic...

Már látni, mikor emelkednek tovább az ingatlanárak

Bizonyos szegmensekben még árcsökkenés várható az elkövetkező hónapokban az ingatlanpiacon, de nyártól egy szép lassú emelkedésnek lehetünk majd szemtanúi. Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat...

Ezek lehetnek a közlekedés legfontosabb trendjei az idén

Radikális átalakuláson megy keresztül a városi közlekedés: a felmérések és a statisztikák szerint egyre többen gondolják úgy, hogy felesleges sok millió forintért olyan gépjárműveket...

Az energiahatékony otthonok lehetnek az újlakáspiac nyertesei

2022-ben Magyarországon 20540 új lakás épült, 3,2 százalékkal több, mint egy évvel korábban, miközben a kiadott építési engedélyek és egyszerű bejelentések alapján építendő lakások...

A kis lakás is lehet nagyon drága

Számtalan lehetőség rejlik a 10-20 négyzetméter közötti minilakásokban a Duna House szakértői szerint. Különlegességük miatt sokszor a nagyobb alapterületű, használt ingatlanok árszintjénél magasabban találnak...

Likviditáshiánnyal küzdenek a hazai cégek

Hónapok óta drámai számokat látunk: 2022-ben az eurózóna inflációja 8,5% volt, míg Magyarországon a 2022 éves infláció mértéke elérte a 14,5 százalékot, ami több...

Tovább nőtt a biotermékek piaca

2023. február 14-17. között zajlott Németországban a BIOFACH, a világ legnagyobb, ökológiai termékeket bemutató nemzetközi vására. A kiállítás négy napja alatt a bioélelmiszerek előállításával...

Áremelésre készülnek a divatcikkeket forgalmazó webshopok

A közép- és kelet-európai régió divatcikkeket forgalmazó webáruházainak 70 százaléka nem számít a forgalom visszaesésre 2023-ban, 52 százalékuk növekvő, 18 százalékuk pedig legalább a...

Beindult a használtautó-piac

Élénk forgalommal kezdte az idei évet a használtautó-piac: a DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint januárban közel 69 ezer személygépkocsi cserélt gazdát, ami 3,7...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....