- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Robban a budapesti ingatlanpiac

Bár az Otthon Start program szeptembertől indul élesben, a 3%-os kamatozású hitellehetőség bejelentése már most érezhető mozgást indított el a fővárosi lakáspiacon. Az államilag...

A vásárlók többsége tudja, hogy egy termék magyar-e

Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a Magyar Termék védjegyes termékeket. Az étrendkiegészítők-gyógyszerek kategóriában is 62,5 százaléka a vásárlóknak inkább magyar...

Felpöröghet a lakásépítés

Bár az első félévben átadott 5129 új lakás 15 százalékkal kevesebb idei első félévben a múlt év azonos időszakához képest, a lakásépítési kedv látványosan...

Felforgatja az ingatlanpiacot és a hitelezést az Otthon Start

Júliusban országosan 9 492 lakóingatlan cserélt tulajdonost és 135 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból. A...

Ezek a trendek alakítják az üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét

A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív mesterséges intelligencia használatával (GenAI) és globális tehetséggondozással reagálnak a gyorsan változó üzleti környezet kihívásaira...

Spanyolország felé fordulnak az ingatlanbefektetők

Costa del Sol régiója a magyar ingatlanvásárlók körében egyre népszerűbb: jellemzően 350-600 ezer euró közötti ársávban keresnek, egy-egy új építésű projektnél pedig akár 25...

Ezeket keresik most a vaterázók

Piactér jellegéből adódóan a Vatera nyári forgalmi trendjei jócskán eltérnek egy hagyományos webáruházétól: bár az év legmelegebb hónapjaiban itt is nő a kereslet például...

Ezek 2025 legizgalmasabb apróhirdetési trendjei

Hétről hétre rengeteg áru cserél gazdát a Jófogás felületén, ahova minden hónapban átlagosan félmillió új hirdetés kerül fel. Az apróhirdetési platform féléves adataiból tisztán...

Furcsa dolgokat csomagolnak el a fiatalok

Van, aki komplett edzőfelszereléssel indul nyaralni, aztán a sportcipő ki sem kerül a bőröndből. Más a szállodai hajszárítóban nem bízik, ezért inkább viszi a...

Ismét lejtmenetben a nagyvállalatok hangulata

Újfent megközelítette a tavaly év végén mért állapotot a hazai nagyvállalatok gazdasági kilátásairól és várakozásairól képet adó K&H nagyvállalati növekedési index, 4 pontos csökkenéssel...

Elbizonytalanodhatnak a milliomosok

A szabályozói környezet változékonysága és a gyorsan változó elvárások miatt sok magyar privátbanki ügyfél komolyan elbizonytalanodhat. Ha nem kapnak egyedi, modern, digitális megoldásokat, külföldre...

A szolgáltató szektor ellensúlyozza az ipar akadozását

A GKI konjunktúraindexe 2 ponttal csökkent a legutóbbi mérés óta. Szektoriális bontásban a szolgáltatók 3,6 százalékos javulásra számítanak – ez szép eredmény, ugyanakkor az...

Óvatosabban toboroznak a cégek

Az átlagos jelentkezőszámok továbbra is különösen magasnak számítanak a magyarországi munkaerőpiacon, azonban 2025 második negyedévében összességében a jelentkezőszámok 2,6 százalékkal csökkentek 2024 azonos időszakához...

Pár év alatt közel 600 milliárd dolláros plusz

A múlt évben 5,5 százalékkal bővült a szórakoztató- és médiaipar (E&M) globális bevétele a PwC Global Entertainment & Media Outlook 2025–2029 című jelentése szerint,...

Fordulóponthoz érkezett a magyar irodapiac

A magyar irodapiac új korszak küszöbén áll: a gazdasági kihívások, a megváltozott munkavégzési szokások és a városi környezethez való alkalmazkodás mind új irányokat jelölnek...

Így vészeld át a kánikulát

Bár a mostani nyár enyhébbnek tűnhet a tavalyihoz képest, észrevehetjük, hogy az esős, borongós, szeles napok csupán lélegzetvételnyi pihenők. Az UV sugárzás rendkívül erős,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....