Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a Magyar Termék védjegyes termékeket. Az étrendkiegészítők-gyógyszerek kategóriában is 62,5 százaléka a vásárlóknak inkább magyar...
Bár az első félévben átadott 5129 új lakás 15 százalékkal kevesebb idei első félévben a múlt év azonos időszakához képest, a lakásépítési kedv látványosan...
Júliusban országosan 9 492 lakóingatlan cserélt tulajdonost és 135 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból. A...
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív mesterséges intelligencia használatával (GenAI) és globális tehetséggondozással reagálnak a gyorsan változó üzleti környezet kihívásaira...
Costa del Sol régiója a magyar ingatlanvásárlók körében egyre népszerűbb: jellemzően 350-600 ezer euró közötti ársávban keresnek, egy-egy új építésű projektnél pedig akár 25...
Piactér jellegéből adódóan a Vatera nyári forgalmi trendjei jócskán eltérnek egy hagyományos webáruházétól: bár az év legmelegebb hónapjaiban itt is nő a kereslet például...
Hétről hétre rengeteg áru cserél gazdát a Jófogás felületén, ahova minden hónapban átlagosan félmillió új hirdetés kerül fel. Az apróhirdetési platform féléves adataiból tisztán...
Van, aki komplett edzőfelszereléssel indul nyaralni, aztán a sportcipő ki sem kerül a bőröndből. Más a szállodai hajszárítóban nem bízik, ezért inkább viszi a...
Újfent megközelítette a tavaly év végén mért állapotot a hazai nagyvállalatok gazdasági kilátásairól és várakozásairól képet adó K&H nagyvállalati növekedési index, 4 pontos csökkenéssel...
A szabályozói környezet változékonysága és a gyorsan változó elvárások miatt sok magyar privátbanki ügyfél komolyan elbizonytalanodhat. Ha nem kapnak egyedi, modern, digitális megoldásokat, külföldre...
A GKI konjunktúraindexe 2 ponttal csökkent a legutóbbi mérés óta. Szektoriális bontásban a szolgáltatók 3,6 százalékos javulásra számítanak – ez szép eredmény, ugyanakkor az...
Az átlagos jelentkezőszámok továbbra is különösen magasnak számítanak a magyarországi munkaerőpiacon, azonban 2025 második negyedévében összességében a jelentkezőszámok 2,6 százalékkal csökkentek 2024 azonos időszakához...
A múlt évben 5,5 százalékkal bővült a szórakoztató- és médiaipar (E&M) globális bevétele a PwC Global Entertainment & Media Outlook 2025–2029 című jelentése szerint,...
A magyar irodapiac új korszak küszöbén áll: a gazdasági kihívások, a megváltozott munkavégzési szokások és a városi környezethez való alkalmazkodás mind új irányokat jelölnek...
Bár a mostani nyár enyhébbnek tűnhet a tavalyihoz képest, észrevehetjük, hogy az esős, borongós, szeles napok csupán lélegzetvételnyi pihenők. Az UV sugárzás rendkívül erős,...
A magyarok jelentős része még mindig csak akkor kezd el komolyabban foglalkozni saját egészségével, amikor már megjelennek a problémák – derül ki az OTP...
Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...
Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...
A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...
„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Az out-of-home egyre hatékonyabb
JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató
Idén is...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....