- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Rekordösszeg a sztármacikért

Rekordösszeggel zárult az VIII. Jótékonysági Maci Aukció, 44 millió forint gyűlt össze a sztármacik elárverezéséből. Minden idők legnagyobb licitálásási összegét adták tegnap este a Jótékonysági...

Akcióban a Pókember

A Sony Pictures csatlakozott a Vodafone kezdeményezéséhez, amely 2022-ig 10 millió fiatalnak szeretne támogatást nyújtani digitális készségeik fejlesztéséhez, és egyúttal hozzájárulni a tanulási és...

Hatmillió telefonhívásokból

Több mint hatmillió forint gyűlt már össze a Jónak lenni jó! elnevezésű adománygyűjtő kampányban a 13630-as telefonszám felhívásával, emellett számos exkluzív tárgyat lehet megvásárolni...

Kódolni tanít a Microsoft

Mintegy ötven, látásproblémával élő gyermeket vezet be a kódolás világába a Microsoft és a Digitális Tudásért Alapítvány. Az idei Kódolás órájával azt szeretnék megmutatni,...

Rekordösszeg a jótékonysági aukción

Közel 6,5 millió forint gyűlt össze a Design Terminal hagyományos Talent for Good jótékonysági aukcióján, mellyel a szervezet a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkáját támogatja....

Segítő akcióban a MOL

Nem telhet el karácsony jótékonykodás nélkül! December 1-jén indult el a MOL új adományozó programja, amelynek részeként a Multipont törzsvásárlói kártyák tulajdonosai három civil...

Megvannak a CSR nagyjai

Átadták a Magyar Üzleti Felelősség Díjait (CSR Hungary Díj). A nyertesek között van az Aldi, a Lidl, az E.ON és a Rossmann is. A ma...

Újabb lendület a vállalkozónőknek

Jövő tavasztól új ösztöndíjprogramot indít a Design Terminal kismamák, kisgyermekes anyukák és női vállalkozók részére. A kezdeményezés a Design Terminal Mentorprogramjának keretében, az Emberi...

Díjazták a legbátrabb nőket

Hajléktalanokat segítő színész és Alzheimer-kóros betegek családtagjait támogató aktivista lett a legbátrabb magyar nő 2018-ban. Szalai Kriszta színművész és Himmer Éva, a Feledékeny Emberek Hozzátartozóinak...

Segített a K&H

A K&H gyógyvarázs: gyermekem varázslatos gyógyulásának története pályázaton hat kórházi osztálynak összesen hatmillió forint értékben nyertek műszertámogatást gyermekük szívbe markoló, ám örömkönnyekkel végződő gyógyulástörténeteikkel...

Így segít az Orbit

Az Orbit Gyermekmosoly kampányának célja a rászoruló gyermekek mosolyának védelme, illetve önbizalom fejlesztésük támogatása. Ennek keretein belül a rágógumi márka egy adott időszakban minden...

Jóízű akcióban a Cappy

A Cappy „A jótett érzése jóízű” kampányának célja, hogy felhívja az emberek figyelmét az adakozás és a jótettek fontosságára, növelje az adományozási kedvet, és...

Használt biciklivel is segíthet

Használt kerékpárok gyűjtésébe kezd rászorulók számára a Budapest Bike Maffia, Magyarország egyik legdinamikusabban növekvő civil szervezete és a We Love Cycling kerékpáros magazin. A...

Schwarzenegger is macizik

Az elmúlt évek alatt 183 hazai és külföldi híresség gyerekkori mackóját és személyes tárgyát árverezték el, annak érdekében, hogy a befolyt összegből létrehozzák az...

Okosmobilokkal segít az LG

Okostelefonokkal segíti a Gyermekleukémia Alapítvány munkáját az LG Magyarország. Az adományozás célja, hogy a hosszú kórházi kezelések és a gyógyulási időszak alatt a gyermekek...

Angyalokat vár a Vodafone

A Vodafone Magyarország Alapítvány által meghirdetett Főállású Angyal pályázatára november 22-ig várják a jelentkezőket. A Főállású Angyal nyílt pályázatának nyertese egy éven keresztül dolgozhat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyenek idén a céges karácsonyok

A magyarországi munkáltatók továbbra is kitartanak a céges karácsonyi szokások mellett: ahol korábban volt ünnepi esemény, ott döntő többségben idén is megrendezik, és mindössze a cégek elenyésző hányada hagyott fel ezzel a hagyománnyal. A...

Blaskó Nikolett és Turóczi András a Reklamátorban

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) Reklamátor podcastsorozatának legújabb, 15. epizódjában az ügynökségek kaptak főszerepet a Fókuszban az ügynökségek: hálózatban vagy függetlenül? címmel. Stúdióvendégek: Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője, a MAKSZ elnöke és Turóczi András, a...

Duplázással sem lehetett a LinkedIn toplista élére kerülni

A LinkedIn népszerűsége az üzleti közösségben 2025-ben olyan robbanásszerűen nőtt, hogy Jelasity Radován, az Erste Bank vezérigazgatója még követőtáborát közel megduplázva is csupán egy helyet tudott előrelépni a LinkedIn TOP5 listáján. Az első helyet...

Az AS Roma főszponzora lesz a Wizz Air

Partneri megállapodást kötött a Wizz Air a Serie A-ban játszó AS Roma klubbal. Ez a légitársaság első, futballklubbal kötött szerződése. A megállapodás szerint a Wizz Air a klub főszponzora és hivatalos légitársasága lesz: ők...

Fontos díjat nyert el az ACG ügyvezetője

Az Art is Business „Év Felelős Vállalati Vezetője” díjat idén Blaskó Nikolettnek, az ACG ügyvezetőjének ítélték meg. Az elismeréssel olyan vezetőket tüntetnek ki, akik példamutató módon ösztönzik a művészet és az üzleti szféra közötti...

Digital Center

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...