Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
Star Wars-os akcióban a Coca-Cola
Izgalmas együttműködést jelentett be a Coca-Cola és a Disney: a „Coca-Cola x Star Wars: Üdítő kaland a láthatáron” kampány a galaxis minden szegletéből hívja...
A fenntartható működés már nemcsak a nagyvállalatok passziója
A fenntartható fejlődés nemcsak a vállalatok és a civil szervezetek feladata, hanem a településeket vezetőké is. Az önkormányzatok egyedülálló helyzetben vannak, mivel lokálisan képesek...
Különleges koncerthez csatlakozott Rúzsa Magdi
Rúzsa Magdi lesz a 101. hang a november 27-i Depeche Mode Special Tribute koncerten az MVM Dome-ban – ezzel végleg teljessé vált a line-up....
Retro ízekkel jön Dzsúdló a Meki éttermekbe
Új szintre emeli együttműködését Dzsúdló és a McDonald’s, a hazai hírességek kedvenc Mekis rendeléseit bemutató kampánysorozatban ugyanis először fordul elő, hogy a résztvevő sztár...
Limitált üdítővel ünnepli az ügynökségi átalakulást a SOODA
A SOODA. sparkling agency a tavaly novemberi összeolvadása után rukkol elő saját márkás üdítőjével, amelyet a Reketye Sörfőzdével közösen alkottak meg.A Carbon és HAB...
Rekordot hozott az Újpest új alkalmazása
Rekordot hozott a bérletértékesítés első napján az Újpest FC-nek a július elején indult Club1885 alkalmazás – tudtuk meg Takács Mártontól. A MOL-csoport Digital Factory...
Kapu Tibor is ott lesz a Brain Baron
Az évszázad talán legizgalmasabb cégének alapítója is a Brain Bar vendége lesz – jelentették be a jövőfesztivál szervezői. Ben Lamm, a tizenkétezer éve kihalt...
Több mint 250 féle sör a Belvárosi Sörfesztiválon
2025. szeptember 2-án kezdetét vette az ország egyik legnagyobb szabadtéri sörkóstolója, a 9. Belvárosi Sörfesztivál. A budapesti Szabadság téren megrendezett eseményen több mint 30...
Sportos eseménnyel indul az ősz a Balatonon
Szeptember 5–7. között rendezik a jubileumi 30. Balaton Boat Show-t, hazánk egyetlen vízen és vízparton rendezett hajókiállítását, Balatonkenesén. A Kenese Marina-Port kikötőben három napon...
Új PR-menedzser a Mercedes-Benz Hungáriánál
Szeptember 1-től Vihari Balázs felel a Mercedes-Benz Hungária Kft. PR-kommunikációjáért. Balázs több mint 25 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az autóiparban. Korábbi eredményei és kiemelkedő...
Jól szerepelt a magyar űrcsoki
Kapu Tibor, a HUNOR program kutatóűrhajósa nemrég érkezett vissza Magyarországra. A több mint kéthetes űrbéli tartózkodása során a Nemzetközi Űrállomáson (ISS) a világnak is...
Nemzetközi porondra épít márkát az Effectivo Communcations és CO&CO
2025. augusztus 16-án teltház előtt, óriási sikerrel mutatkozott be a Margitszigeti Szabadtéri Színpadon a Magic of Vivaldi című összművészeti produkció, amely Vivaldi zenei világát...
A The Longevity Hub az Agence Najoua-t választotta
A The Longevity Hub, a magyarországi longevity ökoszisztéma első számú szereplője, az Agence Najoua ügynökséget választotta integrált kommunikációs partnernek. A megbízás kiterjed a PR-stratégiára...
A Wizz Air a Magyar Labdarugó Szövetség új főszponzora
A Wizz Air új magasságokba emeli a hazai futballt: a légitársaság a világbajnoki-selejtezőkre készülő magyar férfi A-labdarúgó válogatott főszponzorává vált! A Magyar Labdarúgó Szövetséggel...
Egyetemistáknak segít a K&H
Kollégium vagy albérlet? Gólyatábor vagy könyvvásár? Ezek a klasszikus kérdések a felvételi ponthatárok kihirdetése után. De mi van, ha a legnagyobb kérdés nemcsak az...
Hogyan lesz a termékoldalból valódi értékesítő? (x)
Egy termékoldal első három másodperce dönt sok mindenről. A látogató először a címet, az árat, a fő képet és az elsődleges gombot keresi. Ha...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Nem jó ötlet a ChatGPT-től befektetési tanácsot kérni
A mesterséges intelligencia (MI) forradalmasítja a tanulást és a munkát, de a pénzügyi döntések terén komoly kockázatokat rejthet. A ChatGPT és hasonló nyelvi modellek egyre népszerűbbek a fiatal befektetők körében, akik gyors válaszokat keresnek...
Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek
November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...
Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR
Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...
Idén nem lesz gazdagabb a karácsony
Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...
Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással
Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









