- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Halloweeni finomsággal vár a Starbucks

Idén borzongatóan finom halloweenre készülhetünk. Miután megtudtuk, milyen kelta hagyományból ered ez a természeti ünnep, és megismertük Jack történetét, aki ujjat húzott az ördöggel,...

Átfogó képet kaphatunk a PR régiós helyzetéről

Hetven PR-szakember – vállalatoktól és tanácsadó cégektől – járult hozzá tudásával a régió első, átfogó PR-szakmai elemzése elkészítéséhez. A public relations szakma különösen sokszínű...

Új ügyféllel erősít a Clue PR

Az Arval Magyarország autólízing és flottakezelő augusztusban hirdetett pályázatot a vállalat PR tevékenységének koordinálására, valamint az ehhez kapcsolódó feladatok ellátására. A meghívásos kiválasztási eljárás...

Díjat nyert a Wizz Air gyakornoki programja

A Wizz Air egyedülálló lehetőséget kínál az egyetemi tanulmányaik utolsó 1-2 évében járó, angolul jól beszélő, a repülés iránt érdeklődő fiatal tehetségeknek, hogy közelebbről...

Zoknis akcióban a McDonald’s

Az ország minden McDonald’s éttermében elérhetőek a Ronald Házakban lakó családokat támogató jótékonysági zoknik. A különleges kiadású divatkiegészítőket többek között Szoboszlai Dominik, Radics Gigi...

Az Adamicot választotta a Zeiss

Stratégiai együttműködésre lépett a nemzetközi optikai lencsegyártó óriás Carl Zeiss Vision Hungary és a hazai Adamic digitális ügynökség. Az együttműködés célja a hazai szemüveges közösség...

Díjazták a WHC employer branding stratégiáját

Rangos elismerésben részesült Magyarország egyik vezető komplex HR tanácsadó vállalata, a WHC. A HRKOMM Award ezüst díját a „Ha kell egy jó csapat” elnevezésű,...

Ők nyerték a NextGen magyar selejtezőjét

Az OTP és a Telekom közös csapata nyerte meg az ICCO Next Generation PR World Cup versenyének magyar fordulóját, így ők vehetnek részt a...

Marketing – így érdemes megszólítani a nőket

A nők szerepvállalása az üzleti életben erősödött, lehetőségeik pedig félévente arra késztetik őket, hogy új célokat, új vágyakat fogalmazzanak meg maguknak, amikkel kiteljesedhetnek –...

Borszakértővel erősít a SPAR

Az ország egyik legismertebb borszakértője, Dr. Csiba-Herczeg Ágnes lett a SPAR Magyarország borstratégiai tanácsadója. A közös együttműködés az üzletláncban megvásárolható borokat, és a hozzájuk...

Erősítik a munkáltatói márkaépítést a hazai cégek

A munkáltatói márkaépítés szerepe tovább erősödik a vállalati szektorban - derül ki a Brandfizz Employer Branding Compass Országos Munkáltatói Márka felmérésből. A kutatás során...

Fiatal tehetségeket támogat a KNK

A KNK hosszú távú társadalmi felelősségvállalásának jegyében kifejezetten a tehetséges, de hátrányos helyzetű fiatalok számára hirdette meg „A Kivételesség Ígérete” című művészeti pályázatot. A...

Ismét keresik a jövő kreatívjait a hazai sneakerfesztiválon

Idén is lesz SneakPeek kreatívutánpótlás-verseny a Sneakerness Budapesten, ami november 2. és 3. között kerül megrendezésre a Millenárison. Az aktivációra olyan fiatal tehetségek jelentkezését...

Egy kamionnyi élelmiszerrel segített a PENNY

A PENNY idén is folytatta több mint tíz éve tartó hagyományát, ismét csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület „Adománykonvoj” kezdeményezéséhez. Az Élelmezési Világnap alkalmából szervezett...

Nagydíjat nyert az International Business Awards-on a Lounge Communication

A rangos International Business Awards marketingügynökségi nagydíját idén a Lounge Group PR-divíziója kapta. Ráadásul az amerikai megmérettetés 21 éves fennállása óta a magyar szakma...

Különleges kiállítás érkezett Budapestre

Megérkezett Budapestre a világhírű Claude Monet immerzív kiállítás (Monet - The Immersive Experience), amely számtalan metropoliszban, többek között New Yorkban, Los Angelesben és Londonban...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kicsit optimistábbak lettek a nagyvállalatok

Bizakodóbbnak látszanak a nagyvállalatok vezetői az előző időszak erős pesszimizmusához képest a K&H nagyvállalati növekedési index utolsó negyedéves kutatási adatai alapján. Bár még mindig a negatív tartományban áll a mutató, már -13-ról -7- pontra...

Izgalmas politikai szatíra érkezik a Disney+-ra

Január 22-én érkezik a bestseller író szerzeménye alapján készült első svéd saját gyártású sorozat a Disney+-ra. A valós események inspirálta politikai szatíra Jonas Jonasson története alapján készült, akitől a népszerű „A százéves férfi, aki...

Így csökkenthető a pénzügyi stressz

Bár a pénzügyi tudatosság egyre inkább jellemző az emberekre, az anyagi kihívások okozta stressz továbbra is jelen van azok körében, akik az átlagosnál rosszabb pénzügyi helyzetben vannak – derül ki a Provident felméréséből. Mivel...

Híres Annákkal indul beszélgetős műsor

Az idén 200 éves Anna-bál előtt tiszteleg az eseménynek helyt adó Anna Grand Hotel és a GLAMOUR magazin. Az Annák éve powered by GLAMOUR beszélgetős est keretében idén minden hónapban egy-egy híres Annát látnak...

Fenntartható üzemanyaggal zöldülhet a légiközlekedés

Az utasok körében végzett felmérésben a válaszadók 71 százaléka gondolta úgy, hogy a fenntartható repülőgép-üzemanyag (Sustainable Aviation Fuel – SAF) hozzájárul a légiközlekedés karbonlábnyomának csökkentéséhez, bár csak 45 százalék hallott erről az innovációról korábban....

Don't Miss

Az ArvaliCom és a Follow Me nyerte az Alensa tenderét

Az ArvaliCom a hazai PR kommunikációját, a Follow Me a hazai influencer kommunikációját végzi az Alensa Optikának, amely jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse és szemüveg kereskedő között szerepel Európában. Az Alensa több mint...

Új vezetővel erősít a Futureal

A Futureal-csoport tőkepiaci igazgatója, Pető Gábor tölti be a Finext Befektetési Alapkezelő Zrt. igazgatóságának elnöki pozícióját. Az évtizedes pénzügyi tapasztalattal rendelkező szakember eddigi feladatai mellett a Finext teljes körű operatív irányításáért is felel, tovább...

Új főszerkesztő a Móra Kiadónál

2024 ősze óta erősíti a kiadó csapatát, 2025. január 1-től azonban már főszerkesztőként tevékenykedik a Móránál Lovász Andrea. Szerkesztőként azokat a könyveket szereti, amelyekben a fantáziavilág gazdagsága nyilvánul meg elsősorban. „Az irodalom játéktér legyen,...

A Network4 Media Grouphoz igazolt Lennert Márton

2025. január 1-jétől Lennert Márton tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét...

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...