Amit látunk, elérhetjük - ez a hozzáállás mozgatja az űrkutatást is. Közel hetven éve dolgoznak a szakértők azon, hogy egy napon meghódíthassunk más bolygókat....
Ikonikus épület, meghatározó városképi elem, messziről látható üzenet a technológiai kiválóságról, a fenntarthatóságról és az emberközpontú térszervezésről – gondoltál már rá rendezvényhelyszínként? Mindazok, akik...
A reklám 2030-ban is kulcsszereplő marad a gazdaságban, de a siker feltétele a technológiai, adatvédelmi és fogyasztói trendekhez való gyors és hiteles alkalmazkodás lesz...
Összefogtak az IAB Hungary Médiaszekciójába tartozó magyar kiadó vállalatok és kereskedőházak, és felállítottak egy listát digitális lapjaik prémiumnak minősített hirdetési felületeiről és megoldásairól. A...
Nagyszabású díjátadó ünnepség várható november 22-én a Vegan Summit Budapesten: egy szakmai zsűri és a közönség is a társadalom azon szereplőit emeli reflektorfénybe, akik...
Minden gyermek álma számít, a jövő történetei pedig ezekből születnek. Idén 77 álom valóra váltásában segített a Világszép Alapítvány, a küldetésben pedig a Porsche...
Az Effie Awards Hungary közzétette a 2025-ös verseny shortlistjét, amely a döntőbe jutott pályaműveket tartalmazza. Idén 63 sikeres pályamű jutott a döntőbe, ezek a...
Az 1664 világszerte egyidőben jelenti be új nemzetközi nagykövetét: az elismert színész és kulturális ikon, Robert Pattinson a márka arcaként csatlakozik a brandhez. A...
Már nevezhetnek a cégek Az Év Gondoskodó Munkahelye Díj 2025 versenyre, amelyben azt értékelik, hogy a vállalatok milyen formában törődnek dolgozóik jóllétével. Az elismerést...
Már elérhető a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) YouTube, Spotity és Atalon csatornáin a Reklamátor podcastsorozat legújabb, 5. epizódja Reklámversenyek: A kampányt vagy a case studyt...
Az Influence Media csatlakozott a More Agencies globális ügynökség hálózathoz, mely helyi partnerein keresztül közel 30 országban nyújt egyedi igényekre szabott marketing, kommunikációs és...
Idén ősszel 8. alkalommal startol el a Passzold vissza, Tesó! használt mobiltelefon visszagyűjtő kampány, melyhez várják mindenki jelentkezését, akinek van otthon a fiókjában néhány...
Az Influence Media csatlakozott a More Agencies globális ügynökség hálózathoz, mely helyi partnerein keresztül közel 30 országban nyújt egyedi igényekre szabott marketing, kommunikációs és...
A reklámok világában a figyelem megszerzése mindennél fontosabb. Napi több tucat hirdetéssel találkozunk, ezért a vállalkozások igyekeznek minél ütősebb üzenetekkel kitűnni. Az egyik bevett...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....